بارش باران استان سمنان را فرا می گیرد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، ایرج مصطفوی گفت: با نفوذ سامانه بارشی قوی به استان سمنان، بارش باران و رگبار و رعد و برق برای این استان پیش بینی می گردد.

بارش باران استان سمنان را فرا می گیرد

به گزارش از ، ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بر اساس تحلیل آخرین تصاویر ماهواره ای و نقشه های پیش یابی، با نفوذ سامانه بارشی قوی به استان سمنان، بارش باران، رگبار و رعد و برق، در بعضی نقاط تگرگ، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف، مه آلودگی و احتمال کولاک پیش بینی می گردد.

او با اشاره به نفوذ توده هوای سرد شمالی به استان سمنان، بیان نمود: دمای هوای این استان به ویژه نواحی شمالی استان در چهارشنبه و پنجشنبه، بین هفت تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان ادامه داد: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب و رواناب، خطر وقوع صاعقه در نواحی مرتفع، احتمال خسارات ناشی از تگرگ و وزش باد شدید، تمهیدات پیشگیرانه لازم صورت گیرد.

مصطفوی ابرازداشت: کشاورزان و باغبانان به منظور جلوگیری از یخ زدگی سردرختی ها هشدار ها را جدی گرفته و با توجه به فرایند کاهشی دما به ویژه به هنگام شب، تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

او بیان نمود: در 24 ساعت گذشته کمینه دمای هوای شهر سمنان 12 و بیشینه دما 19 درجه سانتیگراد بود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان اضافه نمود: در این مدت، رضوان و شهمیرزاد با کمینه پنج درجه سانتیگراد خنک ترین و ایوانکی با حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد، گرم ترین نقاط استان سمنان گزارش شد.

انتهای پیغام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بارش باران استان سمنان را فرا می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران استان سمنان را فرا می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید