جو سنگین در تراکتور بعد از 3 باخت ناامید کننده

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، سرمربی تیم فوتبال تراکتور از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم رضایت ندارد.

جو سنگین در تراکتور بعد از 3 باخت ناامید کننده

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، تراکتور بعد از ایجاد تغییرات گسترده نسبت به فصل گذشته، فصل نو را با بدترین شرایط ممکن آغاز کرد. آنها بعد از باخت به سپاهان و پرسپولیس، در لیگ قهرمانان آسیا هم با شکست برابر شارجه حذف شدند تا در وضعیتی بحرانی قرار بگیرند.

بعد از این سه باخت، فشارها روی بازیکنان از سوی طرفداران بیشتر شده و حتی امروز بحث کنار گذاشتن سعید آقایی هم مطرح شده است. البته همه چیز فقط به این موضوع خلاصه نمی گردد و ظاهرا جو درون تیمی تراکتور هم اصلا خوب نیست. یکی از بازیکنان تراکتور در این زمینه می گوید: قبل از آغاز فصل همه چیز خوب بود و حتی بعد از باخت به سپاهان هم شرایط آنقدر بد شده بود ولی بعد از باخت به پرسپولیس، آرامش ذهنی بازیکنان به هم ریخت و ما برای بازی با شارجه اصلا شرایط خوبی نداشتیم. درست است که بعضی بازیکنان عملکرد خوبی نداشته اند ولی خمس به عنوان سرمربی تیم، اعتماد به نفس بازیکنان را پایین آورده و معین نیست در دو هفته اخیر چرا اینقدر عصبانی شده است. او در کلاس های بررسی مدام از بازیکنان ایراد فنی می گیرد، این موضوع عجیب نیست ولی جوی در تیم درست شده که بازیکنان را عصبی نموده است.

تراکتور این هفته باید با مس رفسنجان در تبریز بازی کند و عدم پیروزی در این بازی، سرخ پوشان تبریزی را در بدترین شرایط ممکن قرار خواهد داد. خمس از عملکرد بازیکنان خارجی تیم هم راضی نیست و در چند جلسه تمرینی از آنها به شدت انتقاد نموده است، این در حالی است که او از مدیران باشگاه هم بابت از دست دادن اخباری و رضا اسدی ناراحت است و حتی چند روز پیش به یکی از همکارانش گفته بود که تراکتور این دو بازیکن را با دست های خودش به سپاهان و گل گهر هدیه داد. حتی صحبت های خمس بعد از بازی با سپاهان که گفته بود من این تیم را نبستم، ریشه در جدایی اسدی و اخباری دارد.

خمس باز هم برای بازی با مس تغییراتی در ترکیب خواهد شد و مهدی عبدی هم برای اولین بار پیراهن تراکتور را در این فصل تجربه خواهد نمود. تراکتور بابت جذب مهره های نو که هنوز چیزی از خودشان نشان نداده اند، از سوی طرفداران تحت فشار واقع شده است و شاید برد برابر مس تا حدودی این فضا را تلطیف کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جو سنگین در تراکتور بعد از 3 باخت ناامید کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو سنگین در تراکتور بعد از 3 باخت ناامید کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید