عراق ، عملیات پیش دستانه نیروهای مسلح علیه داعش

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از عملیات ویژه و پیش دستانه نیروهای مسلح علیه عناصر گروه تروریستی داعش اطلاع داد.

عراق ، عملیات پیش دستانه نیروهای مسلح علیه داعش

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ وردپرسکارا، یحیی رسول در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المیادین توضیح داد: ما درحال عملیات ویژه و پیش دستانه علیه گروه تروریستی داعش هستیم.

وی اضافه نمود: ما در چارچوب این عملیات ضربات ویژه ای به داعش وارد نموده ایم و تا از بین بردن تروریست ها از پا نخواهیم نشست.

رسول گفت: داعش از شیوه غافلگیری استفاده می نماید اما توان رویارویی با ما را ندارد و پیش از نابودی آنها آرام نخواهیم گرفت.

وی توضیح داد: هماهنگی با سوریه برای از بین بردن داعش ادامه دارد و ما یک مرکز عالی تبادل چهارجانبه داریم و همکاری اطلاعاتی در جریان است.

رسول توضیح داد: ما به ائتلاف بین المللی اطلاعاتی درباره یک تروریست ملقب به حجی تیسیر دادیم که به اصلاح والی عراق داعش است.

وی اعلام نمود: ما اطلاعات مهمی درباره داعش به دمشق دادیم که ارتش سوریه را قادر کرد تا ضرباتی را به این گروه تروریستی وارد کند.

رسول اضافه نمود: ما آماده مقابله با هرگونه پیشروی تروریست ها به وسیله مرز بین عراق و سوریه هستیم.

وی در عین حال تاکید نمود: نیازی به هیچ سرباز خارجی برای مقابله با داعش در عراق نداریم و قادر به حفاظت از حاکمیت خودمان هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عراق ، عملیات پیش دستانه نیروهای مسلح علیه داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق ، عملیات پیش دستانه نیروهای مسلح علیه داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید