فوتبال و جوجه سوخاری عربی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، خبرنگاران: جدای از جام جهانی، ده ها رویداد فرهنگی و سرگرمی از جمله جشنواره های غذا در قطر برنامه ریزی شده است.

فوتبال و جوجه سوخاری عربی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا و به نقل از الجزیره ، مردم در صف های طولانی در منطقه ای بایر و خاکی پشت ایستگاه مترو در دوحه منتظر طعم جوجه سوخاری رستوران زنجیره ای معروف عربستان سعودی البایک هستند.

در آستانه جام جهانی 2022 قطر، البایک با چهار کامیون مواد غذایی وارد قطر شد و در پشت ایستگاه متروی مسیلا در مرکز فعالیتش را شروع کرد. منو محدود است، اما صف ها شبیه به هم هستند. 20 دقیقه طول می کشد تا به پیشخوان برسید، جایی که می توانید سفارش خود را ثبت کنید، و 30 دقیقه دیگر طول می کشد تا بتوانید جوجه برشته معروف آنها و یک تکه سیب زمینی سرخ شده را بگیرید.

طرفداران این نوع جوجه عمدتا کسانی هستند که این غذا را در عربستان به ویژه در ایام عمره و حج تجربه کرده اند.اکنون همه جهان عرب می خواهند بزرگترین رویداد ورزشی جهان در قطر را متعلق به خود بدانند و از منفعت آن بهره مند شوند و حضور البایک در قطر یکی از این منفعت هاست برای معرفی غذای عربی به گردشگران.

طبق اعلام مسئولین ایران نیز قرار است غرفه های صنایع دستی و معرفی جاذبه های فرهنگی در قطر برپا کند. امیدواریم در روزهای پیش رو از انعکاس برنامه های فرهنگی ایران در قطر در رسانه های جهان برای مخاطبان وبلاگ وردپرسکارا بنویسیم. سفره پر روزی ایرانی خود به تنهایی می تواند نظر گردشگران جهان را به ایران کهن و تاریخی و سرشار از داشته های غنی فرهنگی جلب کند.

منبع: توریسم آنلاین

به "فوتبال و جوجه سوخاری عربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال و جوجه سوخاری عربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید