محرومیت تلخ و سرنوشت ساز برای عابدزاده در اسپانیا

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، پونفرادینا در حالی امشب مقابل تیم رده هفدهمی اوئسکا قرار می گیرد که از دست دادن امتیاز در استادیوم اِل آلکوراز منجر به تلخ ترین اتفاق برای آنها خواهد شد.

محرومیت تلخ و سرنوشت ساز برای عابدزاده در اسپانیا

امیر عابدزاده پس از دو مسابقه دوری از ترکیب پونفرادینا که تیمش یک شکست و یک پیروزی داشت، در ملاقات اخیرشان مقابل مالاگا از روی نیمکت کارت زرد گرفت تا پنج اخطاره گردد و به همین علت از ملاقات امشب مقابل اوئسکا محروم گردد.

تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده در آن عضویت دارد، در حالی از ساعت 20 امشب در چارچوب ملاقاتهای هفته چهلم لالیگا 2 اسپانیا مقابل تیم رده هفدهمی اوئسکا قرار می گیرد که از دست دادن امتیاز در استادیوم اِل آلکوراز منجر به تلخ ترین اتفاق برای آنها خواهد شد.

یاران عابدزاده که پس از 6 هفته ناکامی و سه شکست و سه تساوی در ملاقات اخیرشان مقابل مالاگا به فزونی ارزشمندی دست پیدا کردند، در حال حاضر با 39 امتیاز در رتبه بیستم جدول لالیگا 2 اسپانیا قرار گرفته اند که بخاطر باقی ماندن سه بازی از فصل 23-2022 و شرایط امتیازی، حتی تساوی هم منجر به سقوط شان به دسته پایین تر خواهد شد.

پونفرادینا که فاصله 9 امتیازی با اوئسکا داشته و فقط در صورت کسب سه پیروزی در سه ملاقات به جای مانده اش، امیدهای اندکی برای بقا پیدا می نماید، در ملاقات امشب مقابل اوئسکا دروازه بان ایرانی خود را در اختیار ندارد و امیر عابدزاده نمی تواند برای سومین بازی پیاپی در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

امیر عابدزاده که در فصل جاری لالیگا 2 اسپانیا 31 بازی انجام داده و 10 کلین شیت داشته، در انتها فصل جاری قراردادش با باشگاه پونفرادینا تمام می گردد و با توجه به سقوط احتمالی این تیم بعید نیست تیم دیگری را انتخاب کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "محرومیت تلخ و سرنوشت ساز برای عابدزاده در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت تلخ و سرنوشت ساز برای عابدزاده در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید