انتها خوش آگوئرو در سیتی و صعود لیورپول به لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، لیگ برتر انگلیس با فزونی منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، تاتنهام و آرسنال و شکست چلسی هفته آخرش را پشت سر گذاشت.

انتها خوش آگوئرو در سیتی و صعود لیورپول به لیگ قهرمانان

منچسترسیتی قهرمان این فصل لیگ برتر در آخرین بازی مقابل اورتون آتش بازی کرد و با 5 گل پیروز شد. دبروینه در دقیقه 11، ژسوس در دقیقه 14، فودن در دقیقه 53 و آگوئرو در آخرین بازی اش برای سیتی در دقایق 71 و 76 گلزنی کردند.

منچسترسیتی با این برد 86 امتیازی شد و با فاصله 12 امتیازی با منچستریونایتد کارش را به سرانجام رساند.

منچستریونایتد هم پیروز شد ولورهمپتون را 2 بر یک در زمین حریف شکست دهد. الانگا در دقیقه 13 و ماتا در دقیقه 4+45 از روی نقطه پنالتی برای یونایتد و سمدو در دقیقه 39 برای ولوز گل زدند.

لیورپول مقابل کریستال پالاس 2 بر صفر برنده شد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را با حضور در رده سوم با 69 امتیاز کسب کند. مانه در دقایق 36 و 74 برای لیورپول گل زدند.

چلسی خوش شانس بود که لسترسیتی هم مغلوب گردید تا بین 4 تیم بالای جدول به کارش انتها دهد، برای این که مقابل استون ویلا 2 بر یک مغلوب گردید. ترائوره در دقیقه 43 و القاضی در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی برای ویلا گل زدند. چیلول هم تنها گل چلسی را در دقیقه 70 به ثمر رساند.

نبرد لسترسیتی و تاتنهام هم 4 بر 2 به سود اسپرز انتها یافت. برای لسترسیتی واردی هردو گل را از روی نقطه پنالتی در دقایق 18 و 52 زد. برای تاتنهام هم کین در دقیقه 41، اشمایکل (گل به خودی) در دقیقه 76 و بیل در دقایق 87 و 6+90 گلزنی کردند.

آرسنال هم در آخرین بازی فصل خودش برایتون را 2 بر صفر برد. په په در دقایق 49 و 60 برای توپچی ها گل زد.

علیرضا جهانبخش یک نیمه در ترکیب برایتون بود و جای خودش را به آدام لالانا داد.

نتایج دیگر بازی ها به توضیح زیر است:

فولام صفر - نیوکاسل 2

لیدزیونایتد 3 - وست برومویچ یک

شفیلدیونایتد یک - برنلی صفر

وستهام 3 - ساوتهمپتون صفر

منبع: فرارو

به "انتها خوش آگوئرو در سیتی و صعود لیورپول به لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها خوش آگوئرو در سیتی و صعود لیورپول به لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید