6 کاری که می توانید در ورشو انجام دهید

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، در ورشو لهستان چکار کنیم؟

ورشو شهری شلوغ با جاذبه های گردشگری بسیار است. این جمله را به فکر بسپارید: در این شهر وقتی برای خسته شدن ندارید! در اینجا می خواهیم راجع به این شهر دیدنی صحبت کنیم و 6 تا از برترین کارها و تفریحاتی که می توانید داشته باشید را به شما معرفی کنیم، با خبرنگاران همراه باشید:

6 کاری که می توانید در ورشو انجام دهید

در شهر قدیمی پرسه بزنید

به راحتی می توانید قلب تپنده شهر ورشو را در قسمت قدیمی شهر پیدا کنید، جایی که قلعه سلطنتی، کلیساها و ساختمان ها و بناهایی که به دوره رنسانس برمی گردند، منتظر شما هستند. این قسمت از شهر، بعد از جنگ جهانی دوم بازسازی شده است و کل آن شبیه به یک بنای یادبود است؛ نمادی از غرور و افتخار مردم شهر برای زنده کردن تمام چیزهایی که بعد از جنگ نابود شده بودند. این مکان جادویی پر از موزه ها، فروشگاه ها، رستوران ها و کافه است.

جهت سلطنتی را کشف کنید

جهت سلطنتی ورشو، شما را به سمت تعدادی از مهم ترین بناهای یادبود و کلیساهای شهر می برد. این جهت جایی بوده است که هر وقت پادشاهان می خواسته اند از شهر بازدید نمایند، در آن قدم می گذاشته اند و به همین علت است که به آن، جهت سلطنتی می گویند. علاوه بر این در طول این جهت ساختمان هایی با معماری بسیار زیبا و فریبنده زیادی می بینید. اگر قبل از غروب خورشید به این منطقه بروید، با جو رمانتیکی که در آن تمام ساختمان ها به رنگ طلایی در آمده اند روبرو می شوید.

سبز شوید!

ورشو قرنهاست یکی از سبزترین شهرهای اروپا است. پارکها و باغ های زیبای این شهر، فقط چند قدمی تا منطقه ها توریستی ان فاصله دارند بنابراین حتی با پای پیاده هم می توانید به آنجا بروید و در میان انبوه درختان و گل ها قدم بزنید و یا روی سبزه های خوش رنگ پارک و زیر سابه درختان بلند لم دهید. اگر خواستید این مورد را امتحان کنید، یکی از زیباترین پارک های ورشو، Lazienki نام دارد که می توان گفت خیره نماینده ترین و سرسبزترین پارک مرکز این کشور است.

خرید کنید

همواره یا حداقل در بیشتر مواقع، بخشی از سفر را خرید تشکیل می دهد. از فروشگاه های زنجیره ای گرفته تا مغازه هایی که سوغاتی این شهر را می فروشند و تا فروشگاه هایی که تخصص آنها فقط در غذا است، همه و همه در ورشو پیدا می شوند. یکی از بزرگترین فروشگاه های این شهر، در نزدیکی کاخ فرهنگ و علوم قرار گرفته است. اگر هم دوست دارید از صنایع دستی لهستان چیزی را خریداری کنید، باید به طرف قسمت قدیمی شهر بروید که در آن مغازه های کوچک زیادی برای خرید سوغاتی می توانید ببینید.

غذای لهستانی را مزه کنید

غذای لهستانی، به طرز دلچسبی، خوشمزه است. Pierogis، یک نوع کوفته خوشمزه است که با کره سرو می گردد و سوپ های خوشمزه و خورش های فصلی خوش طعم، جزیی از فرهنگ غذایی این کشور هستند. امتحان کردن غذاهای محلی این کشور، حس خوش سفرتان را چندبرابر می نماید.

در کنسرت های رایگان شرکت کنید

ورشو شهری با میراثی ارزشمند از موسیقی است. یکی از معروفترین آهنگسازهای جهان یعنی شوپن (Chopin)، لهستانی بوده است که همه ما موسیقی عالی او را می شناسیم و مطمئنا تابحال گوش نموده ایم. کنسرت های رایگانی که در بیرون اجرا می شوند، فرصتی عالی برای داشتن لحظات به یاد ماندنی در این شهر است و علاوه بر آن در این کنسرت ها فرصت پیدا می کنید تا با مردم این کشور، از نزدیک آشنا شوید.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت

به "6 کاری که می توانید در ورشو انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کاری که می توانید در ورشو انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید