کشتی فرنگی

واکنش علی ارسلان به پیشنهاد تیم کشتی ستارگان دنیا

مسابقات جام دنیای کشتی فرنگی سال 2022 در دو روز 14 و 15 آبان ماه در حضور 6 تیم آذربایجان، ترکیه، صربستان، ایران، قرقیزستان و ستارگان دنیا در باکو برگزار می گردد.

9 آبان 1401

غلامی را یک تا 2 سال محروم می کنم

علیرضا دبیر گفت: به طور حتم سجاد غلامی کشتی گیر تیم ملی کشتی آزاد را یک تا دو سال از حضور در رقابت ها محروم می کنم.

2 آبان 1401

فدراسیون کشتی خواستار عدم قضاوت زودهنگام منتقدان شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، طی چند روز گذشته سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد اقدام به انتشار طرح چرخه انتخابی برای حضور نمایندگان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی های آسیایی در سال 2020 کرده اند. در این راستا...

10 دی 1400

بنا: مختاری و عباسپور می توانند مثل سوریانِ سال 2005 باشند، کسی به میزان من از مربیان استفاده نکرده است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است که مختاری و عباسپور می توانند مثل سوریان بلافاصله بعد از حضور در جوانان دنیا، مدال دنیای بزرگسالان را بگیرند.

22 شهریور 1400

احتمال شروع اردوی شاگردان بنا از ماه آینده، استارت تا فتح آسیا

به گزارش خبرنگاران، پرونده رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی روز سه شنبه 25 آذرماه با قهرمانی تیم بازار عظیم ایران بسته شد. مسابقاتی که در شرایط و محدودیت های کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به جریان افتاد و در نهایت با تمام کم و کاستی ها خود به خاتمه...

1 بهمن 1399

خرده روایت های جنجالی از مبارزه در قفس!

روزی که خبر حضور امیر علی اکبری، کشتی گیر دوپینگی تیم ملی فرنگی در رشته ام ام ای (ترکیب هنر های رزمی) اعلام شد، کمتر کسی پیدا می شد که با این ورزش آشنایی داشته باشد؛ ورزشی که با وجود ناشناخته بودنش بین ایرانی ها، تنها تعریفی که از آن می شد، خشونت بود و زدوخورد!

2 آبان 1399

محمدیان: شایسته نیست کشتی مازندران فقط یک سالن 3 هزار نفری داشته باشد، محمدنژاد فرزند کشتی مازندران است و اجازه خداحافظی ندارد

رئیس جدید هیئت کشتی استان مازندران گفت: سزاوار نیست با کوله باری از مدال المپیک و جهان فقط یک سالن 3 هزار نفری داشته باشیم.

1 شهریور 1399

قضاوت سه داور ایرانی، اعزام دو مربی سازنده

رقابت های کشتی قهرمانی آسیا روزهای 20 تا 24 اردیبهشت ماه در شهر دهلی نو کشور هندوستان برگزار می شود.

8 فروردین 1399

4 مدال برای کشتی فرنگی توکیو، بنا:توقع وزیر بی جا نیست

محمد بنا گفت: کار ما برای حضور در المپیک از سال گذشته آغاز شده است و از تمامی داشته هایمان برای حضور در این مسابقات استفاده خواهیم کرد.

3 اسفند 1398

بازار بزرگ ایران از سد هیأت کشتی خراسان گذشت

به گزارش خبرنگاران، اولین دیدار هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در گروه الف صبح امروز (چهارشنبه) در شهر قم برگزار گردید و در خاتمه بازار بزرگ ایران با نتیجه 9 بر یک مقابل تیم هیأت کشتی خراسان جنوبی به پیروزی رسید.

17 آذر 1398