ارائه بیش از 42 هزار خدمت به منظور رونق بازار محصولات ایران ساخت

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، کریدور فناوری تا بازار ایرانیان یکی از بسترهای ایجاد شده برای توسعه بازار داخلی و صادرات محصولات ایران ساخت و رونق دادن به بازار جهانی این تولیدات است.

ارائه بیش از 42 هزار خدمت به منظور رونق بازار محصولات ایران ساخت

این نهاد واسط بین شرکت های فناور، خدمات دهنده ها و نهادهای دولتی از جمله ستاد نانو، معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی؛ طی 12 سال اخیر توانسته با ارائه 5 خدمت فناورانه به شرکت های دانش بنیان و فناوران؛ مسیر تجاری سازی خدمات و محصولات را تسهیل کند.

خدمات تجاری سازی و صادراتی کریدور به شرکت های دانش بنیان شامل راه اندازی کسب وکار، مدیریت کسب وکار، توسعه بازار داخلی و توسعه بازار صادراتی می گردد که کارشناسان این نهاد با ارائه مشاوره های رایگان، به وسیله شبکه مشاوران تخصصی، مسائل اولیه شرکت های فناور را مرتفع می نمایند.

بعلاوه شرکت های ارائه دهنده خدمات تجاری سازی را شناسایی و دسترسی به خدمات آنها را به وسیله پرتال خدمات تجاری سازی تسهیل می نمایند.

در سال های اخیر، این نهاد با ایجاد دفاتر صادراتی در بعضی کشورها، در مسیر تسهیل ورود محصولات دانش بنیان به بازارهای جهانی حرکت نموده است. بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر 42 هزار و 904 خدمت به شرکت ها یا افراد متقاضی ارائه شده است و این مجموعه ماهیانه 438 خدمت ارائه می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارائه بیش از 42 هزار خدمت به منظور رونق بازار محصولات ایران ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بیش از 42 هزار خدمت به منظور رونق بازار محصولات ایران ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید