امیدهای فوتسال ایران در اندیشه المپیکی شدن

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران برای راهیابی به المپیک جوانان تیم ملی تایلند را در مسابقات آسیایی پیش رو دارد.

امیدهای فوتسال ایران در اندیشه المپیکی شدن

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران با راهنمایی علی صانعی در اولین دوره مسابقات آسیایی شرکت نموده و بعد از صعود مقتدرانه از گروهش، دیروز (دوشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات از سد لبنان گذشت و در جمع چهار تیم برتر نهاده شد.

این دوره از مسابقات، انتخابی المپیک 2018 جوانان آرژانتین محسوب می گردد و تیم های قهرمان و نایب قهرمان جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد. این اولین باری است که فوتسال به المپیک راه یافته و فوتسال به عنوان یکی از رشته های مدال آور، می تواند برای کشورمان افتخار آفرینی کند. حال امیدهای فوتسال ایران این فرصت را دارند تا با پیروزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، خود را به عنوان اولین بازیکنان راه یافته به المپیک مطرح نمایند.

تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران فردا (چهارشنبه) از ساعت 13:30 به مصاف تایلند، میزبان رقابت ها خواهد رفت. تایلندی که در سال های اخیر پیشرفت بزرگی در فوتسال داشته و به تازگی نیز رودریگو مربی برزیلی مطرح را به استخدام خود در آورده است. هم چنین تماشاگران تایلندی در بازی های قبلی تیم خود نشان دادند، می توانند با ایجاد جو سنگین برای تیم حریف، یاری زیادی در پیروزی تایلند داشته باشند.

از طرفی بازی تیم های ملی ایران و تایلند در استادیومی برگزار خواهد شد که فوتسال ایران خاطره تلخی از آن دارد چرا که تیم ملی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2012 با سرمربی گری علی صانعی در استادیوم بانکوک آرنا از مسابقات خداحافظی کرد. فردا نیز بازیکنان جوان و آینده دار ایران کار سختی را مقابل دوازده هزار هوادار تایلندی خواهند داشت اما بدون شک استعداد و تجربه آن ها به حریف می چربد و می توانیم شاهد صعود آن ها به فینال باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امیدهای فوتسال ایران در اندیشه المپیکی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدهای فوتسال ایران در اندیشه المپیکی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید