اخبار و رویدادها

پرفروش ترین بازی تاریخ دوباره رکورد شکست، عکس

زومیت نوشت: ماینکرفت از سال ها قبل پروفروش ترین بازی تاریخ بود و اکنون با افزایش فروش 100 میلیون نسخه، فاصله خود را با جایگاه دوم بیش ازپیش افزایش داده است.

24 مهر 1402

انسان ها روزی به سوخت تبدیل می شوند!

زومیت نوشت: انسان های زیادی روی کره زمین زندگی نموده اند و هنوز زندگی می نمایند. آیا ممکن است در آینده دور بقایای ما به سوخت فسیلی تبدیل گردد؟

20 مهر 1402

شوشا مرکز گردشگری اکو در سال 2026 شد

علی اصغر شالبافیان در هفتمین نشست گروه کارشناسان ارشد سازمان همکاری مالی اکو در مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: جمهوری آذربایجان پیشنهاد داده شهر شوشا برای سال 2026 مرکز گردشگری اکو تعیین شود و در این نشست، همه کشور ها این...

13 مهر 1402

جولان عنکبوت ها بر سطح مریخ، شگفتی تازه سیاره سرخ، عکس

دیجیاتو نوشت: درحالی که همه ما می دانیم هیچ گونه عنکبوتی در مریخ وجود ندارد، اما ظاهراً سطح سیاره سرخ ویژگی هایی دیدنی دارد که شبیه به عنکبوت به نظر می رسند.

9 مهر 1402

چهره متفاوت مزدا 2، هاچ بک محبوب ژاپنی، عکس

گجت نیوز نوشت: شرکت مزدا از نسخه هیبریدی مزدا 2 پرده برداشت. نسل تازه مزدا 2 اکنون به ظاهری اسپرت و پیشرانه هیبریدی مجهز شده تا بتواند بهتر از قبل با تویوتا یاریس به رقابت بپردازد.

8 مهر 1402

ضربان قلب به جای پاسپورت!

خبرنگاران نوشت: دولت فنلاند به عنوان اولین تجربه خود در زمینه اعتبارنامه سفر دیجیتال (DTC)، یک پاسپورت دیجیتال برای مسافران راه اندازی نموده که می تواند به وسیله گوشی هوشمند حمل گردد.

3 مهر 1402

تسخیر جهان با روبات هایی به هیبت انسان ، ورود 10 هزار دیجیت به بازار فناوری

شرکت آگیلیتی روباتیک در حال ساخت یک تأسیسات 6503 متر مربعی است که ظرفیت فراوری بیش از 10 هزار ربات انسان نما به نام دیجیت (Digit) را دارد. روبات هایی که می توانند در کنار انسان ها کف کارخانه کار نمایند.

1 مهر 1402

ساختمان سازان شمال شهر کجا رفته اند؟ ، رشد 43 درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهر ری

شهردار منطقه 20 گفت: طی یکی دو سال گذشته ما توانستیم سازندگان منطقه ها شمالی را در منطقه خود جذب کنیم تا با توجه به راه اندازی قرارگاه مسکن، انبوه سازی را در منطقه تقویت کنیم.

31 شهریور 1402

معرفی انواع میز ناهارخوری استیل مدرن و شیک

میز ناهارخوری، به عنوان یکی از اجزای اساسی در دکوراسیون داخلی منزل می باشد که ، توانسته است در طراحی داخلی فضاهای دکوراسیون داخلی ، زیبایی و شکوهی خاصی به وجود آورد. انتخاب مناسب میز ناهارخوری از اهمیت بسیاری برخوردار است و از آنجایی که استیل به عنوان...

30 شهریور 1402

کورش صفوی پی گیر آرا و تفکرات مایکل هلیدی نقش گرا بود، در بحث ارتباط زبان شناسی و ادبیات نیازمند نظریه ایم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، آزیتا افراشی در نشست نگاهی به میراث علمی کورش صفوی که با حضور بعضی استادان زبان شناسی از جمله شهین نعمت زاده، گلنازمدرسی قوامی، راحله گندمکار و فاطمه عظیمی فرد برگزار گردید، مطرح نمود: در اوایل دهه 70 که من رشته زبان شناسی...

29 شهریور 1402

پرسپولیس همچنان شانس اصلی قهرمانی است ، تیم 70میلیاردی چطوری با تیم 700میلیاردی رقابت کند؟

هافبک تیم استقلال خوزستان معتقد است که تیمشان فوتبال زیبایی را ارئه می دهد و برخلاف نتایج باید به سبک بازی این تیم احترام گذاشت.

28 شهریور 1402

قیمت واکسن آنفلوآنزای خارجی و ایرانی اعلام شد ، تأمین 2، 5 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو قیمت واکسن آنفلوآنزای ایرانی و وارداتی را اعلام نمود.

27 شهریور 1402

چرا احساس بدی دارم؟

به گزارش خبرنگاران، راندولف ام. نسه پزشک، دانشمند و نویسنده مشهور آمریکایی در کتاب دلایل خوب برای احساس های بد، دیدگاه های روانشناسی تکاملی را برای شما توضیح می دهد تا ریشه های مسائل روانی را از این زاویه نیز بسنجید.

26 شهریور 1402

قدرت نمایی های تیلور و یزدانی با نتیجه گرفتن در مقابل حریفان

حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان مقتدرانه راهی یک چهارم نهایی شد.

25 شهریور 1402

ناکامی بانوی ملی پوش در مسابقات وزنه برداری دنیا

بانوی ملی پوش وزنه برداری کشورمان در مسابقات قهرمانی دنیا حذف شد.

23 شهریور 1402

حوزه فرهنگ و هنر برای تأثیرگذاری در جامعه باید حضور میدانی داشته باشد

به گزارش خبرنگاران در بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشستی با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر که ظهر چهارشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گشت، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر، نظارت بر موسسات...

22 شهریور 1402

امکان ویرایش خودرو فراهم شد ، کدام متقاضیان می توانند نسبت به تغییر خودرو اقدام نمایند؟

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروها گفت: همه متقاضیان با اولویت تحویل در سال 1403 که در مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه شرکت کردند، می توانند برای ویرایش خودروی انتخابی اقدام نمایند.

22 شهریور 1402

اجاره بها نصف حقوق کارگران را می بلعد!

محمدرضا تاجیک؛ نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگویی با اشاره به اینکه در آخرین جلسه شورای عالی کار درخواست برگزاری جلسه به منظور کاهش قدرت خرید کارگران را ارائه کردیم گفت: وزیر کار قول دادند که جلسه به این منظور تشکیل گردد. طبق قانون باید هفته...

21 شهریور 1402

کفه ترازو به نفع مشتری ، طعم غذای دایی کبابی را اهالی می پسندند

مشغول وزن کردن سبزی آش و سرکشی به دیگ حلیم است. ترازویش دقیق، کارش روی حساب و کتاب می چرخد. کم فروشی و تضییع حق مشتری خط قرمز کاسبی اش است.

17 شهریور 1402

این شاسی بلند چینی، شتاب 4 ثانیه ای دارد!، عکس

BYD به تازگی از تانگ EV تازه رونمایی نموده است. یکی از ویژگی های مدل تازه تانگ، کاهش قابل توجه قیمت ها نسبت به مدل 2022 است که این خودروهای الکتریکی را بیش از پیش در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است.

13 شهریور 1402
تعداد: (1257)