اینجا فقط دختران حق ورود دارند ، سرزمین دختران در ستارخان

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، اگر تا کنون مجموعه های شهربانو و بعضی بوستان های ویژه بانوان بودند، حالا در منطقه 2 و زیر بازارچه سنتی ستارخان مجموعه ای راه اندازی شده که با کلی برنامه فقط برای دختران برنامه دارد.

اینجا فقط دختران حق ورود دارند ، سرزمین دختران در ستارخان

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، کافی است که علاقه مند باشی و هدفی را دنبال کنی. اینها مهم ترین شرایط عضویت در مرکز مهارت آموزی دختران منطقه 2 است. در این مکان که نامش را شهردخت گذاشته اند، پس از مراجعه، ابتدا خدمات مشاوره ارائه می گردد و استعدادسنجی انجام می گیرد. سپس با توجه به علاقه و استعداد دختران شرکت نماینده، برنامه های آموزشی در رشته های مختلف مانند هنری، فرهنگی و... به آنها معرفی می نمایند تا بتوانند خود بتوانند کسب و کاری را راه اندازی نمایند.

اکرم رجای معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 2، در زمینه فعالیت های استارتاپی که از رشته های مورد پذیرش این مرکز است، می گوید: راه اندازی استارتاپ، مرحله نهایی فعالیت در شهردخت نیست، بلکه از استارتاپی ها حمایت می گردد و حتی دستاورهایشان در نمایشگاه های مختلف به نمایش درمی آید.

در شهردخت علاوه بر علاقه مندی و کوشش، داشتن بین 10 تا 25 سال هم شرط عضویت است. برای ثبت نام کافی است دختران علاقه مند در یکی از روزهای هفته از ساعت 8 تا 19 به خیابان ستارخان، خیابان سازمان آب، زیر پل یادگار امام(ره)، بازارچه سنتی ستارخان مراجعه نمایند.

این مجموعه 700 مترمربع وسعت دارد و جز بخش های آموزشی، فضایی به عنوان کافه کتاب دارد که در آن هم می توان مطالعه کرد و هم ساعتی را دور هم کنار دوستان گذراند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اینجا فقط دختران حق ورود دارند ، سرزمین دختران در ستارخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا فقط دختران حق ورود دارند ، سرزمین دختران در ستارخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید