اینزاگی: بازی فوق العاده ای مقابل یوونتوس به نمایش گذاشتیم، بازیکنانم فراتر از حد خود ظاهر شدند

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو از عملکرد شاگردانش مقابل یوونتوس ابراز رضایت و از آنها تمجید ویژه ای کرد.

اینزاگی: بازی فوق العاده ای مقابل یوونتوس به نمایش گذاشتیم، بازیکنانم فراتر از حد خود ظاهر شدند

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، سیمونه اینزاگی که مردانش بعداظهر امروز (یکشنبه) در هفته هفتم سری A ایتالیا با گل دقیقه 4+90 فیلیپه کایسدو از شکست مقابل میهمان خود، یوونتوس گریختند و به تساوی یک-یک دست یافتند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN گفت: ما یکسری بازی فوق العاده با وجود به حداقل رسیدن تعداد بازیکنان مان انجام داده ایم و در این مدت مجبور بوده ایم از پلن A به پلن B و پلن C تغییر سیستم بدهیم. بازیکنان ما یک بار دیگر فراتر از حد خود ظاهر شدند، برای همین شادی ما بابت گل هیجان انگیزتر از حالت معمول بود.

وی اضافه نمود: به نظرم ما در این بازی عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشتیم و کاملاً شایسته کسب این یک امتیاز بودیم. ما روی یک اشتباه سهوی دروازه مان باز شد و در ادامه رونالدو تیر دروازه ما را به لرزه درآورد اما سپس موقعیت های زیادی خلق کردیم و بازی را تحت کنترل داشتیم. می دانیم که یوونتوس تیم خیلی باکیفیتی است اما با وجود شرایطی که ما پیش از این بازی داشتیم، عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی لاتزیو توضیح داد: حالا باید به کوشش مان ادامه دهیم و به این موضوع واقف هستیم که بازیکنان مان برای کسب چنین نتایجی در سری A و لیگ قهرمانان اروپا در این شرایط خاص، فوق العاده کار نموده اند.این تیم قلبی بی نظیر دارد. ما سالهاست که کنار هم کار می کنیم و می دانیم که لاتزیو DNA متفاوتی دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ وردپرسکارا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینزاگی: بازی فوق العاده ای مقابل یوونتوس به نمایش گذاشتیم، بازیکنانم فراتر از حد خود ظاهر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: بازی فوق العاده ای مقابل یوونتوس به نمایش گذاشتیم، بازیکنانم فراتر از حد خود ظاهر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید