برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در اندیکا

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، خبرنگاران/خوزستان مسئول گروه جهادی دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اردوی جهادی در بخش زلزله زده چلو اندیکا اطلاع داد و گفت: با توجه به این که شغل اصلی مردم این منطقه دامپروری است، برای آنالیز میدانی و یاری به درمان دام ها، این اردو برگزار گردید.

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در اندیکا

محمدجواد چراغی پور در گفت وگو با وبلاگ وردپرسکارا، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی گروه دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز در منطقه زلزله زده اندیکا، اظهار کرد: اردوی جهادی را جهت یاری به مردم منطقه محروم چلو شهرستان اندیکا برگزار کردیم. با توجه به این که شغل اصلی مردم این منطقه دامپروری است، برای آنالیز میدانی و یاری به درمان دام ها، اردوی جهادی دو روزه برگزار گردید.

وی اضافه نمود: اردوهای جهادی دامپزشکی عمدتا در منطقه ها دور افتاده و صعب العبور استان برگزار می گردد؛ با توجه به این که عمدتا دسترسی به دامپزشک در این منطقه ها بسیار محدود است، اهمیت برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی دوچندان می گردد.

مسئول گروه جهادی دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز در انتها گفت: در حال آماده سازی یک اکیپ برای تحت پوشش قرار دادن دیگر منطقه ها محروم اندیکا هستیم. پوشش روستاها به علت صعب العبور بودن و فاصله زیاد، نیازمند زمان بیشتری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در اندیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در اندیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید