خبرنگاران کیت های تشخیص کرونا برای مراکز درمانی اصفهان، شوشتر و اهواز ارسال شد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، تهران- خبرنگاران- هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در روزهای آغازین نوروز 1400 کیت های تشخیص کرونا را برای مراکز درمانی دولتی اصفهان، شوشتر و اهواز ارسال کرد.

خبرنگاران کیت های تشخیص کرونا برای مراکز درمانی اصفهان، شوشتر و اهواز ارسال شد

به گزارش روز دوشنبه وبلاگ وردپرسکارا از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وجود کیت های تشخیص کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار حائز اهمیت است، بر این اساس هیات امنای صرفه جویی ارزی، برنامه ریزی های لازم در این زمینه را انجام داده است تا در ایام تعطیلات نوروز نیز فرایند خدمت رسانی انجام گردد.

به منظور حمایت، پشتیبانی و تامین احتیاج مراکز درمانی، هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران همیشه مشغول خدمت رسانی بوده و روز یکم فروردین 1400 کیت های تشخیص کرونا را برای مراکز درمانی دولتی بیمارستان های اصفهان، شوشتر و اهواز تامین نموده است.

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، ویروس کرونا عامل بیماری کووید 19 از اواخر سال 2019 در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه دنیا منتشر شد؛ به طوری که سازمان بهداشت دنیای در اسفند 98 (فوریه 2020) بروز پاندمی (همه گیری دنیای) این بیماری را تأیید کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کیت های تشخیص کرونا برای مراکز درمانی اصفهان، شوشتر و اهواز ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کیت های تشخیص کرونا برای مراکز درمانی اصفهان، شوشتر و اهواز ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید