سرنوشت سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته اواخر خردادماه معین خواهد شد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، تصمیم گیری در مورد سرنوشت ادامه یا لغو مسابقات سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته را به خردادماه امسال موکول شد.

سرنوشت سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته اواخر خردادماه معین خواهد شد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ و مسابقات امروز(چهارشنبه) با حضور محسن خمارلو نایب رئیس فدراسیون، اشرف امینی نایب رئیس بانوان، وحید مومنی سرپرست دبیری، اعضای هیات رئیسه و مدیران سازمان لیگ در محل فدراسیون کاراته برگزار گردید.

در خاتمه این جلسه ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ گفت: در این جلسه مقرر شد که اعضای هیئت رئیسه در اولین فرصت نسبت به تدوین کلیه بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعمل برگزاری مسابقات و لیگ ها در دو بخش کاراته آزاد و کنترلی آقایان و بانوان اقدام کنند. همچنین اعضا به توافق رسیدند که برای جلسه بعدی، نقطه نظرات خود را در مورد چارت سازمان لیگ و مسابقات اعلام کنند .

وی اعلام نمود: تصمیم گیری در مورد ادامه یا لغو مسابقات رقابت های سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته سال 98 دیگر موضوعی بود که در این جلسه مطرح شد و مقرر شد اواخر خردادماه پس از اخذ نظرات ستاد کرونا درباره این موضوع تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرنوشت سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته اواخر خردادماه معین خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته اواخر خردادماه معین خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید