دقیقی: با وجود واکسن خودم و خانواده ام به کرونا مبتلا شدیم

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، خبرنگاران ورزشی: سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: با وجود اینکه خودم و خانواده ام واکسن زده بودیم باز هم به کرونا مبتلا شدیم.

دقیقی: با وجود واکسن خودم و خانواده ام به کرونا مبتلا شدیم

در فصل بیست و یکم لیگ برتر راهنمایی پیکانبه عهده مجتبی حسینی است. پیکان در سرانجام هفته دهم لیگ برتر با 15 امتیاز در رده هفتم واقع شده است. پیکان در 5 هفته گذشته 2 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی کسب نموده است. پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر مهمان سپاهان بود که با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، سعید دقیقی سوابق مدیریتی زیادی هم در فوتبال دارد و این روزها به عنوان سرپرست تیم فوتبال پیکان فعالیت می نماید، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

دقیقی که طی چند روز گذشته تست کرونایش مثبت و راهی قرنطینه خانگی شده است، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ وردپرسکارا درخصوص آخرین شرایطش گفت: زیاد شرایط صحبت کردن ندارم. متاسفانه تست کرونای خودم، همسرم و دخترهای 7 و 10 ساله ام مثبت شده است. در حالی که خودم یک دُز واکسن آسترازنکا و همسرم هم 2 دُز سینوفارم زده بود؛ اما باز هم ما به کرونا مبتلا شدیم.

وی ادامه داد: هنوز اسکن از ریه ام انجام نداده ام؛ منتهی سطح اکسیژن خونم پایین است. متاسفانه سویه اُمیکرون خیلی زیاد و همه گیر شده است. دوست دارم از مردم خواهش کنم که مراقب خودشان باشند و تا هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.

منبع: رکنا

به "دقیقی: با وجود واکسن خودم و خانواده ام به کرونا مبتلا شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دقیقی: با وجود واکسن خودم و خانواده ام به کرونا مبتلا شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید