سلامتی و پزشکی

قیمت واکسن آنفلوآنزای خارجی و ایرانی اعلام شد ، تأمین 2، 5 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو قیمت واکسن آنفلوآنزای ایرانی و وارداتی را اعلام نمود.

27 شهریور 1402

چرا احساس بدی دارم؟

به گزارش خبرنگاران، راندولف ام. نسه پزشک، دانشمند و نویسنده مشهور آمریکایی در کتاب دلایل خوب برای احساس های بد، دیدگاه های روانشناسی تکاملی را برای شما توضیح می دهد تا ریشه های مسائل روانی را از این زاویه نیز بسنجید.

26 شهریور 1402

کفه ترازو به نفع مشتری ، طعم غذای دایی کبابی را اهالی می پسندند

مشغول وزن کردن سبزی آش و سرکشی به دیگ حلیم است. ترازویش دقیق، کارش روی حساب و کتاب می چرخد. کم فروشی و تضییع حق مشتری خط قرمز کاسبی اش است.

17 شهریور 1402

نشانه های سرطان که موقع غذا خوردن آشکار می شوند

نحوه بلعیدن غذا یکی از همین نشانه ها برای تشخیص سرطان است.

16 شهریور 1402

7 راه حل برای خوشبو کردن آشپزخانه

پیش از انتخاب نوع طراحی از نظر زیبایی شناختی یا مبلمان گران قیمت برای خانه تان به یاد داشته باشید اولین چیزی که افراد وارد شونده به خانه شما متوجه می شوند بوی موجود در خانه است و هیچ کجای خانه به میزان داخل اشپزخانه این موضوع را نمی توان بهتر احساس کرد.

12 شهریور 1402

جو سنگین در تراکتور بعد از 3 باخت ناامید کننده

سرمربی تیم فوتبال تراکتور از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم رضایت ندارد.

5 شهریور 1402

خبر مهم ؛ این دو دهک هم شامل افزایش اعتبار 120 هزار تومان یارانه شدند

معاون وزارت کار گفت: خانوارهای دهک های چهارم و پنجم نیز از دوم شهریور می توانند با خرید حداقل 200 هزار تومان از کالابرگ الکترونیکی از اعتبار مضاعف 120 هزار تومانی بهره مند شوند.

3 شهریور 1402

با این کتاب طراح جواهر شوید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ کتاب من، طراح جواهر از طریق نشر وارش راهی بازار کتاب شد.

2 شهریور 1402

روز جهانی پرتاب بالش

روز جشن بالش ها در بیش از 100 نقطه مختلف جهان از جمله لندن، هلند، استرالیا، نیویورک و بوینس آیرس روزی جالب و فراموش نشدنی محسوب می گردد.

1 شهریور 1402

19 تصویر از وسایلی که زندگی را برای شما خیلی راحت می نمایند

حتما برای شما هم مانند من بار ها و بار ها در خلال انجام کار های روزمره پیش آمده به این فکر کنید که چرا راه ساده تری وجود ندارد؟ مثلا وقتی می خواهید دکمه آسانسور را بزنید و دستتان پر است یا وقتی در پی راهی هستید که پدر یا مادرتان یادش بماند قرص قبلی را در...

30 مرداد 1402

این نشانه ها در هندوانه را برای جلوگیری از مسمومیت جدی بگیرید

آیا چیزی درباره هندوانه نیترات دار شنیده اید؟ می دانید که هندوانه هایی که در این فهرست قرار می گیرند چه نشانه ها و علامت هایی دارند؟

29 مرداد 1402

دلیل زرد شدن برگ آگلونما را با سه ترفند تشخیص دهید

اگر گیاه آگلونما شما زرد و بی حال شده و دلیل آن را نمی دانید، این مطلب را حتما مطالعه کنید.

25 مرداد 1402

کدام نوشیدنی ها آب بدن را به خوبی تامین می نمایند؟

مهم ترین توصیه تغذیه ای در شرایط گرمای شدید هوا، حفظ آب بدن است. نوشیدن آب ساده می تواند ساده ترین راه برای دستیابی به این هدف مهم باشد، اما برخی افراد و مخصوصا خانم های باردار، سالمندان، بچه ها و نوجوانان نمی توانند به طور مدام در طول روز آب بنوشند.

22 مرداد 1402

انواع دوچرخه های برقی را از کجا بخریم؟

دوچرخه سواری یکی از بهترین فعالیت ها و تحرک هایی است که می توانید در طول روز انجام دهید. استفاده از این وسیله برای رفت و آمد باعث کاهش آلودگی های محیط زیست می شود و همچنین شما را به تحرک وادار می کند و اگر اهل ورزش نباشید این تحرک می تواند برای سلامت شما...

16 مرداد 1402

توضیحات مهم مدیرعامل آتش نشانی در خصوص حادثه پله برقی ، پیدا کردن عضو قطع شده 20 دقیقه زمان برد ، گزارشی از نقص فنی پله برقی ثبت نشده بود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره حادثه ناگواری که برای یک نوجوان در پله برقی علی آباد اتفاق افتاده است، در صحن شورای شهر تهران توضیحاتی را داد.

15 مرداد 1402

استاندار تهران: شنبه و یک شنبه تعطیل نیست

استاندار تهران گفت: تهران شنبه و یک شنبه تعطیل نیست.

13 مرداد 1402

پذیرش پزشکان سهمیه ای در آزمون دستیاری؟ ، واکنش مهم وزارت بهداشت

سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به ماجرای پذیرفته شدن پزشکان سهمیه ای در آزمون دستیاری واکنش نشان داد و گفت: معیارهای سنجش صلاحیت علمی افرادی که به وسیله سهمیه پذیرش می شوند، معین است.

9 مرداد 1402

قصور پرستار نوزاد 9.5 ماهه را دچار آسیب کرد

حسن بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه برای انجام ترمیم عضو آسیب دیده، نوزاد به تهران اعزام شد، گفت: هر فردی در هر مقام و مسوولیتی خطایی از او سر بزند، برخورد های لازم انجام می گیرد.

1 مرداد 1402

صید یک ماهی به وزن 300 کیلوگرم در دریا!

مول تون 42 ساله در کامبوج یک سفره ماهی بزرگ به وزن 300 کیلوگرم و طول 4 متر را در قلاب خود گیر انداخت و رکورد قبلی یک گربه ماهی با وزن293 کیلوگرم، که در سال 2005 در تایلند کشف شد را شکست.

23 تیر 1402

میوه های تابستانی برای کدام دسته از افراد مضر است؟

مرتضی مجاهدی در مورد مصرف میوه های تابستانی گفت: در منابع طب ایرانی آمده که بهتر است هر فردی میوه های به عمل آمده و محصولات منطقه خودش و بعلاوه میوه های فصلی را بیشتر مصرف کند، برای مثال میوه هایی نظیر هندوانه و خیار را که در فصل گرم و منطقه ها گرمسیر به...

22 تیر 1402
تعداد: (407)