ستاره ملی پوش ایران جام جهانی را از دست داد ، توضیحات پزشکی تیم ملی در مورد مصدومیت وحید امیری

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، آسیب دیدگی مهاجم ملی پوش ایران شدید است و این بازیکن به جام جهانی نخواهد رسید.

ستاره ملی پوش ایران جام جهانی را از دست داد ، توضیحات پزشکی تیم ملی در مورد مصدومیت وحید امیری

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا علیرضا شهاب پزشک تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر در مورد مصدومیت بازیکنان تیم ملی گفت: وحید امیری بعد از گذراندن دوران نقاهت خود تمرینات تخصصی و افرادی خود را انجام می دهد. کار با توپ، کارهای سرعتی و تمرینات هوازی زیر نظر بدنساز تیم ملی در حال پیگیری است و مرحله و به مرحله پیش می رویم.

وی در مورد این که امیری به جام جهانی میرسد یا خیر، اضافه نمود: برنامه درمانی امیری به این شکل است که اواخر شهریورماه و یا اوایل مهر ماه تمرینات نرمال خود را شروع کند و با توجه به فاصله 2 ماهه تا جام جهانی از اول مهرماه فرصت مناسبی برای تمرینات او وجود دارد، اما چون آسیب دیدگی امیری بسیار سخت بوده است باید مرتبا زیر نظر باشد تا مشکل خاصی برای این بازیکن پیش نیاید.

شهاب بعلاوه درباره مصدومیت صیادمنش عنوان نمود: اللهیار آسیب دیدگی شدیدی دارد و از ناحیه همسترینگ به شدت آسیب دیده است و زمان زیادی را برای درمان خود احتیاج دارد و محتمل است الهیار را در جام جهانی در اختیار نداشته باشیم. کوشش خودمان را می کنیم ولی فشار آوردن به بازیکن برای رسیدن به جام جهانی کار ما را سخت و شرایط بازیکن را برهم می زند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره ملی پوش ایران جام جهانی را از دست داد ، توضیحات پزشکی تیم ملی در مورد مصدومیت وحید امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ملی پوش ایران جام جهانی را از دست داد ، توضیحات پزشکی تیم ملی در مورد مصدومیت وحید امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید