شرایط جوی در استان بوشهر ناپایدار می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس آنالیز نقشه های هواشناسی شرایط جوی این استان در ساعت هایی از وقت امروز و فردا ناپایدار می گردد.

شرایط جوی در استان بوشهر ناپایدار می گردد

پیغام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش پوشش ابر در نواحی جنوبی استان و بعلاوه روی دریا در سواحل جنوبی و مرکزی، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق در استان بوشهر دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه نمود: تا روز پنجشنبه سواحل استان بوشهر در نواحی شمالی و مرکزی در اغلب ساعت ها آرام پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در نواحی جنوبی استان و روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق و فردا در بعضی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه ای در سواحل جنوبی 16 تا 46 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی یادآورشد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی خلیج فارس 30 تا 90 گاهی 120 و در سواحل جنوبی در بعضی ساعات60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی اضافه نمود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 01:20 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 07:00، جزر دوم ساعت 11:55 و مد دوم ساعت 18:46 خواهد بود.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته عسلویه با 32 و ایستگاه هواشناسی بهرگان شهرستان دیلم با 12 به ترتیب بیشترین و کمترین مقدار دما را در استان بوشهر داشتند.

وبلاگ وردپرسکارا بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرایط جوی در استان بوشهر ناپایدار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جوی در استان بوشهر ناپایدار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید