ظاهر نو آکورا اینتگرا 2023 در یک تیزر نمایش داده شد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، پس از اعلام بازگشت نام اینتگرا که ماه گذشته در هفته اتومبیل مونتری 2021 انجام شد، آکورا اکنون جزئیات تازه ای از این خودروی محبوب را فاش نموده است.

ظاهر نو آکورا اینتگرا 2023 در یک تیزر نمایش داده شد

جزئیات نو آکورا اینتگرا (Acura Integra) در قالب یک تیزر تصویری ارائه شده است که در نخستین نگاه طراحی لیفت بک آن را به نمایش می گذارد و سبکی میان هاچ بک و سدان دارد. Integra نو یک لیفت بک پنج در خواهد بود با خط سقف منحنی پشت ستون B، چراغ های عقب LED باریک و لوگوی شرکت که در وسط در عقب جای گرفته است. چند نوار سیاره براق هم متناسب با لهجه طراحی خودرو در کنار و عقب خودرو قرار گرفته اند.

اگرچه این خودرو به اسم یک کامپکت اسپرت درجه یک توصیف می گردد که آن را در برابر نمونه هایی مانند BMW سری 4 گرن کوپه قرار می دهد، اما به احتمال زیاد در کلاس پایین تر مرسدس بنز CLA را به چالش می کشد. اگرچه این فعلا یک حدس است اما بر اساس این واقعیت است که نسخه های قبلی بر پایه سیویک ساخته شده اند.

هم اکنون اطلاعات کمی از ویژگی های فنی این خودرو در دسترس است اما به احتمال زیاد از مشخصاتی مشابه با نوترین مدل هوندا سیویک خواهد داشت و بدین ترتیب با شاسی یکسان از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر استفاده خواهد نمود.

نوع هیجان انگیزتری از این خودرو هم با نام اینترگرا تایپ اس (Integra Type S) در دست فراوری است و می تواند به مدل های استاندارد بپیوندد. آکورا ماه گذشته یک نشان تجاری را در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری امریکا (USPTO) برای این نام ثبت کرد و چون این شرکت تصمیم به فراوری این مدل گرفته است، احتمالا با یک مدل مجذوب کننده با مشخصاتی مانند Acura TLX هم روبه رو خواهیم بود.

فراوری پیشرانه الکتریکی برای این خودرو در ابتدای عرضه، بعید به نظر می رسد اما انتظار می رود که مدت اندکی پس از شروع عرضه آکورا اینتگرا، نسخه الکتریکی آن هم ارائه گردد.

باید دید آیا این خودروساز Integra Type R را هم در نسخه های محدودی از خودرو بازمی گرداند یا خیر. برای فهمیدن این موضوع باید تا سال آینده منتظر بمانیم زیرا خانواده نو اینتگرا در آن موقع معرفی خواهد شد.

عکس ها: آکورا اینتگرا 2023

Credit: Acura

منابع: Auto Evolution, Motor Trend

منبع: دیجیکالا مگ

به "ظاهر نو آکورا اینتگرا 2023 در یک تیزر نمایش داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر نو آکورا اینتگرا 2023 در یک تیزر نمایش داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید