معروف ترین لژهای ماجراجویی دنیا و تجربه هیجان و آرامش

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، بهترین لژهای ماجراجویی دنیا راحتی و یک تجربه خاص را به گونه ای با اقامت شما ترکیب می نمایند که تمام عمرتان از یاد نخواهید برد. فکر می کنید برای رفتن به معروف ترین لژهای ماجراجویی دنیا آماده هستید؟ برای مسافران ماجراجویی که می خواهند بیشتر پیاده روی نمایند، شیرجه های عمیق تری بزنند و به ارتفاعات بالاتری صعود نمایند ممکن است قبل از رفتن به سراغ میز درخواست احتیاج به اضافه کردن دنده های غواصی یا چکمه های پیاده روی به فهرست وسایل داشته باشند. از فلات یخی مرتفع در بالای قطب شمال گرفته تا خانه های ییلاقی لوکس در بیابان های گرمسیری کاستاریکا، مهمانان در ردیف اول صندلی های منتظر بعضی از قابل توجه ترین مکان های دنیا هستند و چشم انداز تنها به همین ختم نمی گردد. بازدیدنمایندگان می توانند بعد از یک ورود دراماتیک به یکی از دیدنی ترین لژهای ماجراجویی دنیا با هواپیمای بوش، زیپ لاین یا دوچرخه برف روزهای خود را صرف یافتن طلا، سواری با اسب های تبت یا تماشای کف دریاچه از یک لابراتوار زیر آب نمایند. این لژهای افراطی از بسیار لوکس تا مالی متفاوتند اما در همه آن ها یک چیز مشترک است آن ها کمپ های پایه ای فوق العاده ای برای یک ماجراجویی فراموش نشدنی در تمام طول عمرتان هستند. هتل آرکتیک در گرینلند به مهمانان چشم انداز عالی از اینالیسات آیس جورد را ارائه می دهد.

معروف ترین لژهای ماجراجویی دنیا و تجربه هیجان و آرامش

هتل آرکتیک، گرینلند

این هتل چهار ستاره که در لبه صخره یخی ایلالیسات حفاظت شده به وسیله یونسکو قرار گرفته است برای علاقمندان، یک نقطه پرش دلپذیر در شمال و یکی از دیدنی ترین لژهای ماجراجویی دنیا است. مهمانان در ایگلوهای مدرن و منعکس نماینده هتل آرکتیک می توانند به شکوه و نجوای یخچال های طبیعی سرمک کوجالک که به سمت دریا می روند و به آرامی در میان یخ ها جریان دارند، گوش دهند. نورهای شفق شمالی در زمستان های بلند قطب شمال دیده می شوند و برای سه ماه از سال خورشید نیمه شب، منظره را به صورت 24 ساعته در حمام نور قرار می دهد. به نقطه شنای نهنگ ها در نزدیکی صخره های یخی بروید و آن ها را در یکی از دیدنی ترین لژهای ماجراجویی دنیا دیدن کنید یا مهارت های سورتمه سواری در یخ را افزایش دهید. هتل آرکتیک بعلاوه مکان فوق العاده ای برای غرق شدن در فرهنگ اینویت گرینلند با پیوستن به محافل درام، تمرین آواز اینویت یا یادگیری پایکوبی های سنتی است.

پالاسیو د سال، بولیوی

سالار د اویونی به مساحت 4086 مایل مربع در جنوب غربی بولیوی یک منظره زیبا از نمک های کریستالی شکسته شده به وسیله جزایر جلبک های کاکتی و درختان فسیل شده را در یکی از بهترین لژهای ماجراجویی دنیا نمایش می دهد. این لژ که از معروف ترین لژهای ماجراجویی دنیا است، در ارتفاع 11995 فوتی یکی از افراطی ترین محیط های دنیا است و نور منعکس شده از سطح روشن می تواند از فضا دیده گردد. بنابراین می توان گفت که این هتل مشرف به سالار د اویونی از بلوک های جامد نمک ساخته شده است. بیش از یک میلیون بلوک نمکی از دشت های نمک اطراف به این مکان آورده شده و به شکل دیوارها، سقف ها، مبلمان و مجسمه های بزرگ نمکی درآمده اند. مهمانان این هتل می توانند روزهای خود را صرف کاوش در فلات های نمکی گسترده با وسایل نقلیه آفرود، دوچرخه سواری در سراسر محدوده فلات کاملا صاف و بازدید از گورستان قطار اشباح که اتومبیل های رها شده در آفتاب بولیوی زنگ می زنند، صرف نمایند. در پالاسیو د سال چه کاری را نمی توانید انجام دهید؟ لیسیدن دیوارهای خیس مخالف قوانین هتل است. لژ پاکوار به مهمانان فرصت اکتشاف تنوع زیستی بیابانی این منطقه را می دهد.

لژ پاکوار، کاستاریکا

از خانه های ویلایی خصوصی در یکی از معروف ترین لژهای ماجراجویی دنیا که یک لژ منحصر به فرد دنیای نشنال جئوگرافیک در عمق جنگل های بارانی کاستاریکا است، می توانید جگوارها و تنبل ها را دیدن کنید. مهمانان می توانند سوار بر وسایل نقلیه چهار چرخ در مسیرهای صعب العبور جنگلی به محل لژ بروند یا با سرعت های کلاس III و کلاس IV قایق های پدالی سفید به وسیله رودخانه پاکوار به محل هتل برسند. هر بخش از لژ پاکوار برای حداقل تاثیر بر محیط طراحی شده است. برای مثال کار این لژ با مطالعه جگوارهای منطقه، فراوری مثل و حفاظت از نسل میمون ها در جنگل های اطراف به وسیله دانشمندان هم راستا می باشد. می توانید روزهای خود را در لژهای مشرف به آبشارها، مسیرهای پیاده روی مورد استفاده قبیله بومی چابکار یا لذت بردن از سرعت در رودخانه پاکوار همراه با یک راهنمای آب های محلی در یکی از بهترین لژهای ماجراجویی دنیا بگذرانید.

لژ جولز آندرسی، ایالات متحده

قبل از رفتن به یکی از بهترین لژهای ماجراجویی دنیا باید شیرجه یاد بگیرید چرا که این استراحتگاه فلوریدا تنها با تجهیزات کامل غواصی قابل دسترسی است. سوئیت های مهمان جمع و جور این لژ که قبلا یک لابراتوار دریایی زیر دریا بوده به دوش گرم، یک آشپزخانه و مجموعه ای از کتاب ها و فیلم ها مجهز شده اند. دانشمندان مشتاق نیز می توانند به تحقیقات علمی جاری در مارین لب (MarineLab) این مکان که یک ایستگاه تحقیقاتی غوطه ور است، بپیوندند. پورتال هایی که پنجره جذابی رو به دریا ارائه می دهند را مشاهده کنید. در داخل این لژ همه چیزهایی که ممکن است احتیاج داشته باشید، خواهید یافت. در حالیکه اتاق ها با الزامات اصلی آشپزخانه مجهز شده اند، احتیاجی به پخت شام وجود ندارد. یک غواص هر شب با پیتزا در جعبه تحویل ضد آب به لژ می آید. سوئیت های اسکای لژ ادونچر در پرو برای افرادی که ترس از ارتفاع دارند، مناسب نیست. خودتان را به چالش بکشید و منظره شگفت انگیز دره ساکرد ولی را از بالا در یکی از دیدنی ترین لژهای ماجراجویی دنیا دیدن کنید.

سوئیت های اسکای لژ ادونچر، پرو

برای سفر به این استراحتگاه کوهستانی مرتفع که در آن مهمانان در پادهای شفاف متصل به لبه یک صخره مرتفع مشرف به منظره پروویان هستند باید لباس مخصوص کوهنوردی بپوشید. تنها راه دسترسی به سوئیت های اسکای لژ ادونچر ترکیبی از زیپ لاین ها و پیاده روی یا صعود 1312 فوت به وسیله فراتا می باشد. با این حال هنگامی که وارد می شوید، لانه صخره ای شما برای ریلکس کردن با یک لیوان نوشیدنی و دیدنی کرکس های بومی آندی که طول بال هایشان به بیش از 10 فوت می رسد، فوق العاده است. هر پاد منظره های نفس گیری از دره ساکرد ارائه می نماید و یک منظره مرتفع آندی از قله های کوه که جوامع بومی پر رونق، مکان های باستان شناسی در دسترس و شهرهای دوران استعمار حفاظت شده در آن دیده می شوند. هتل کاکسلاتانن در فنلاند فرصتی برای ارتباط برقرار کردن با گوزن های شمالی و دیدنی شفق شمالی ارائه می دهد.

استراحتگاه قطبی کاکسلاتانن، فنلاند

در بعدازظهر در زیر منظره نورهای شفق شمالی که از سقف شیشه ای ایگلو دیده می گردد، دراز بکشید سپس ادامه روزتان را به کاوش در بیابان فنلاندی اطراف این هتل دورافتاده بپردازید. در طی ماه های برفی زمستان مهمانان می توانند برای سافاری گوزن شمالی در جنگل ها یا کوه های یخ شناور در خلیج منجمد بوتنیا به گروه های محلی بپیوندند. در تابستان از آن جایی که خورشید بین اواخر ماه آوریل تا ماه اوت در این منطقه به صورت کامل در زیر افق نمی تابد، می توانید به راحتی در منطقه بر یک اسب فنلاندی سواری کنید، در جنگل قارچ و توت وحشی جمع آوری کنید و در مسیرهای پارک ملی اورهو ککونن پیاده روی کنید. در هر زمان از سال مهمانان می توانند درد عضلات خود را در سوناهای بخار فنلاندی سنتی هتل تسکین دهند. به محض خروج از سونای بخار در حوضچه آب سرد مجاور آن شیرجه بزنید. مهم نیست که منجمد شده باشد، کارکنان در یخ در یکی از معروف ترین لژهای ماجراجویی دنیا ضخیم یک حفره ایجاد می نمایند.

نوردن کمپ، تبت

خوابیدن در چادر ساخته شده از مو در این کمپ خصوصی محلی به بازدیدنمایندگان طعم زندگی سنتی تبت را ارائه می دهد. در واقع این مکان برای عشایر تبتی باز است که در زمستان گله های خود را در زمین های اطراف این کمپ آلپی به چرا می برند. آشپزخانه سنتی نوردن با استفاده از مواد ارگانیک مزارع و مراتع اطراف آن انواع طعم های دلچسب شیر گاو کوهان دار، نودل های دست ساز و کباب داغ در اجاق های کوره آجری را سرو می نمایند. وقت خود را به کاوش در طبیعت یا فرهنگ در کمپ نوردن صرف کنید. سوار بر یک اسب تبتی در سراسر دره های باز بگردید، یک روز را با یک خانواده بومی عشایر صرف کنید یا در یک تور دوچرخه سواری تمام روزه، پرندگان بومی فلات تبت را دیدن کنید. اما کمپ نوردن را بدون سفر به صومعه لابرانگ در نزدیکی آن که راهبان در آن سنت گلاگ متعلق به بودائیسم تبتی را مطالعه می نمایند، ترک نکنید. این مورد یکی از بهترین لژهای ماجراجویی دنیا می باشد.

لژ حومه دنالی، ایالات متحده

این لژ که در پشت پارک ملی دنالی واقع شده به وسیله یک جاده طولانی خاکی از میان جنگل قابل دسترسی است اما برای درام بیشتر ارزش رفتن با یک هواپیمای بوش سبک آلاسکایی را دارد. لژ قدیمی دنالی در آنجا برای افرادی که در پی کشف حیات وحش هستند یک نقطه پرش است. برای پیمودن مسیرهای بسیاری که روی تپه ها وجود دارند، یکی از دوچرخه های کوهستان لژ را امانت بگیرید، جستجوی طلا در نهر موس را امتحان کنید یا به یک پیاده روی آموزشی طبیعت گرایانه در بیابان آلاسکا بپیوندید. هر کاری که انجام می دهید، به حیات وحش اطراف تپه های آلپی و جنگل های بکر هم نگاهی بیاندازید که در آن خرس گریزلی، گرگ و گله های بز کوهی دال شاخ دار زندگی می نمایند. سوئیس برای زیبایی طبیعی فوق العاده، وایت پادهای راحت و روح اکتشاف با فعالیت های مختلف از اسکی گرفته تا پاراگلایدینگ در یکی از معروف ترین لژهای ماجراجویی دنیا مشهور است.

وایت پاد، سوئیس

گنبدهای ژئودزیک وایت پاد با منظره آلپی دنتس دو میدی یک کوه در کوه های چابلیس آلپ سوئیس ترکیب شده اند. مهمانان می توانند بعد از رسیدن به این مکان با خودرو یا حمل و نقل عمومی، با پای پیاده یا کفش های مخصوص برف پیمایی سری به پادهای با انرژی کارآمد بزنند. استراحتگاه کوهستانی از دامنه اسکی اختصاصی خود حفاظت می نماید و دو بالابر امکان دسترسی به مایل ها مسیر اسکی مخصوص افراد با تخصص میانه و متخصصان را فراهم می نمایند. مهمانان می توانند تخته های اسکی خود را همراه خود بیاورند یا یک اسنوبرد یا تخته اسکی هیبریدی که مناسب پیست های خصوصی هستند از دفتر داخل لژ اجاره نمایند. تابستان با تورهای پاراگلایدر که از یک قله نزدیک آغاز می شوند، در امتداد جاده های جنگلی ادامه می یابند و برای بچه ها صندلی مخصوص سفر بین تپه ها وجود دارد. در مرحله آخر بازدیدنمایندگان با یاری یک راهنما با اسکوتر دوچرخ مخصوص از مسیر آموزشی بین دو ایستگاه بالا می روند و مسیرهای کوهستانی را با سرعت بالا طی می نمایند. مهمانان می توانند بعد از گذراندن یک روز در دامنه ها در پادهای ژئودزیک خود راحت نمایند یا برای یک چای عصرانه یا نوشیدنی های گرم و شیرینی تازه سوئیسی از آشپزخانه هتل، سری به لژ بزنند. انگورونگور کراتر محل زندگی گاوهای وحشی، گورخرها، پرندگان و دیگر حیوانات وحشی در یکی از بهترین لژهای ماجراجویی دنیا است.

لژ انگورانگورو کراتر، تانزانیا

این لژ لوکس که در لبه دهانه یک آتشفشان وسیع قرار گرفته است، منظره فوق العاده از منطقه حفاظت شده انگوروگورو ارائه می دهد. یک مکان میراث دنیای یونسکو بوده که تراکم قابل توجهی از حیات وحش تانزانیا دارد. اینجا یک کشور Big Five است و بازی های روزانه آن از سافاری جستجوی لژ برای شیرها، لئوپاردها، و بوفالوهای کیپ که در گیاهان بلند ساوانای خشک حرکت می نمایند، آغاز می گردد. هر ساله دریاچه کم عمقی که مخازن انگوروگور کراتر را پر می نماید، زمانی که هزاران فلامینگو از دره ریفت به اینجا مهاجرت می نمایند، کاملا صورتی درخشان می گردد. فراتر از درهای وسیله نقلیه سفری خود بروید و در یک پیاده روی با راهنما به سمت پایین دیوارهای انگورونگورو کراتر شرکت کنید یا روزتان را صرف یادگیری مهارت های زنده مانند و تکنیک های شکار سنتی بوشمن های هادزاب در یکی از دیدنی ترین لژهای ماجراجویی دنیا کنید.

منبع: همگردی

به "معروف ترین لژهای ماجراجویی دنیا و تجربه هیجان و آرامش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین لژهای ماجراجویی دنیا و تجربه هیجان و آرامش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید