سفر با کوله پشتی به ایتالیا ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به ایتالیا

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، در سفر به کشور زیبای ایتالیا، از روستاهای فراموش شده قرون وسطایی بازدید خواهید کرد، غذای خانگی عالی ایتالیایی خواهید خورد و نقاطی را خواهید دید که قبلا هرگز در خصوص آنها نشنیده اید. در سفر به ایتالیا، حتی اگر فکر کنید این کشور را به خوبی می شناسید و در خصوص همه جاذبه های توریستی و نقاط دیدنی آن دیده و شنیده اید، سفری فراموش نشدنی و بسیار تاثیر گذار خواهید داشت. این نکته که ایتالیا پر از توریست و بسیار شلوغ است حقیقت دارد؛ اما با این وجود، پر از شگفتی های پنهان و تجربیات خارق العاده است. اگر به ایتالیا سفر می کنید، حتما کوه نوردی در رشته کوه دولومیت Dolomites که متشکل از نفس گیر ترین کوه های روی سیاره زمین است را تجربه کنید؛ به بازدید از مجسمه داوود David یا بنای کلسیوم Colosseum بروید؛ این دو و سایر نقاط توریستی اصلی کشور ایتالیا، واقعا ارزش بازدید کردن دارند. اگر هم از آن دسته توریستانی هستید که به بازدید از جاذبه های کمتر شناخته شده علاقه دارید، نگران نباشید. ایتالیا سرشار از راز است و در هر گوشه آن، نقاط دیدنی و مجذوب کننده در انتظار بازدید شما هستند. در این مطلب خبرنگاران، که راهنمای کامل سفر با کوله پشتی به ایتالیا است، تمام چیزهایی که برای آغاز یک ماجراجویی و سفر مقرون به صرفه به ایتالیا احتیاج دارید به شما ارائه می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص محل های اقامت مخصوص مسافران مخصوص کوله گردی در ایتالیا، برنامه های سفر پیشنهادی، بودجه روزانه سفر در ایتالیا، فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این کشور انجام دهید و خیلی چیز های مهم دیگر آگاهی کسب کنید. خواندن این مطلب که راهنمای کامل سفر مقرون به صرفه به ایتالیا است، برای شما نیز الهام بخش خواهد بود تا با یک سفر مقرون به صرفه به ایتالیا با کوله پشتی، تجربیات و خاطرات به یادماندنی برای خود رقم بزنید. بنابراین اگر به کوله گردی در ایتالیا، چه تکنفره و چه گروهی، علاقمند هستید و در عین حال، به کشور دوست داشتنی ایتالیا علاقه دارید، بهتر است این مطلب خبرنگاران را که راهنمای کامل کوله گردی در ایتالیا در این سرزمین زیباست از دست ندهید. با ما همراه باشید:

سفر با کوله پشتی به ایتالیا ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به ایتالیا

در سفر با کوله پشتی به ایتالیا، به کجاها برویم

در کشور ایتالیا، جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برای بازدید و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن وجود دارند. این کشور با فرهنگ اشباع شده است. فرهنگی که باعث می شود بسیاری از کشور های دیگر جهان در برابر آن مانند جوانانی بی تجربه به نظر برسند. بهتر از همه این که راه های بسیار زیادی برای دیدن همه چیز وجود دارد. در ایتالیا همه به آن چیزی که می خواهند می رسند؛ چه یک تعطیلات آرامش بخش باشد، چه یک کند و کاو هیجان انگیز در پی چیزها و جاهای ناشناخته. تنها وقتی در کوله گردی در ایتالیا، ایتالیا را از نزدیک می بینید، می توانید درک کنید چرا بسیاری از مردم در سفر به این کشور، عاشق آن می شوند. شروع این راهنمای سفر مقرون به صرفه به ایتالیا، به پوشش دادن بسیاری از نقاط گردشگری این کشور می پردازد. در این بخش، بهترین برنامه ریزی ها برای سفر با کوله پشتی به ایتالیا را برای شما توصیف می کنیم؛ می توانید با انتخاب یکی از این برنامه ریزی ها، یک سفر مقرون به صرفه به ایتالیای خاطره انگیز و ایده آل برای خود رقم بزنید.

برنامه ریزی اول سفر با کوله پشتی به ایتالیا : چهارده روز سفر مقرون به صرفه به ایتالیای مرکزی

حتما به مرکز ایتالیا سفر کنید و بعضی از مهم ترین و فرهنگی ترین جاذبه های گردشگری این کشور را ببینید. این برنامه ریزی چهارده روزه، شما را به شهر های رم Rome، توسکانی Tuscany، فلورانس Florence، سنگ تر Cinque Terre و بولونیا Bologna خواهد برد. از شهر رم Rome شروع کنید و شکوه این شهر باستانی را از نزدیک دیدن نمایید. به بازدید از کلسیوم Colosseum و میدان های فراوانی که در مرکز تاریخی شهر پراکنده شده اند بروید. سپس به سمت شمال و منطقه ها روستایی توسکانی Tuscany رهسپار شوید و تا آنجایی که می توانید از روستاهای مجذوب کننده و مزارع قدیمی این منطقه بازدید کنید. در نهایت، به مرکز توسکانی Tuscany، یعنی شهر فلورانس Florence خواهید رسید. فلورانس Florence یکی از مهم ترین شهر های کشور ایتالیاست و مملو از تاریخ می باشد. اگر از دیدن موزه ها خسته شده اید، سفری به سنک تر Cinque Terre داشته باشید و کمی از زمان خود را در ساحل بگذرانید. در نهایت، از کوه های آپنینی Apennine Mountains دیدن کنید و به یکی از جواهرات پنهان ایتالیا، شهر بولونیا Bologna بروید. بولونیا Bologna دارای غذا های عالی و جشن های فوق العاده است و هرگز شما را از خود ناامید نمی نماید.

برنامه ریزی دوم سفر با کوله پشتی به ایتالیا: ده روز سفر مقرون به صرفه به ایتالیای شمالی

برای داشتن یک تجربه متفاوت، بهتر است از موتور جلوبرنده کشور ایتالیا، یعنی منطقه صنعتی شمال دیدن کنید. این برنامه ده روزه شما را به بازدید از میلان Milan، تورین Turin، جنووا Genoa و ونیز Venice خواهد برد. این شهر ها از مهم ترین کلان شهر های مالی ایتالیا در گذشته و حال حاضر به شمار می روند. این برنامه ریزی، یکی از بهترین راه های دیدن ایتالیا در ده روز است. اگر از شهر مدرن میلان Milan سفر خود را شروع کنید، می توانید نقاط مجذوب کننده و دیدنی بسیاری مانند کلیسای دومو Duomo (همان کلیسای جامع میلان) و نقاشی شام آخر Last Supper را ببینید. وقتی در میلان Milan اقامت دارید، یک سفر یک روزه به دریاچه کومو Lake Como بروید. ایستگاه بعدی تورین Turin است؛ کانون سلطنتی ایتالیا. از یکی از قصر های متعدد این شهر بازدید کنید و یا به بازدید از موزه صنعتی بروید. کوه های آلپ در این منطقه وجود دارند؛ بنابراین می توانید کوه نوردی، اسکی یا هر فعالیت ورزشی هیجان انگیز دیگری که به آن علاقه دارید تجربه کنید. جنووا Genoa در فاصله کوتاهی از شهر تورین Turin قرار گرفته است و تقریبا یک مقصد گردشگری فراموش شده است. اما این بدان معنی نیست که ارزش بازدید کردن ندارد. یک یا دو روز از سفر خود را در این شهر بندری بگذرانید و از غذا های خوشمزه و فوق العاده آن بچشید. برای به سرانجام رساندن سفر خود، به سمت شرق و شهر رویایی ونیز Venice، جواهر آدریاتیک بروید. در طول کانال های متعدد این شهر و پل های جالب آن، به گشت و گزار مشغول شوید و عظمت و شکوه یکی از زیبا ترین شهر های ایتالیا را احساس کنید.

برنامه ریزی سوم سفر با کوله پشتی به ایتالیا : سه هفته سفر مقرون به صرفه به ایتالیای جنوبی

جنوب ایتالیا انگار یک کشور متفاوت از ایتالیاست. این برنامه سه هفته ای شما را به زیبا ترین منطقه ها طبیعی ایتالیا و بعضی از شناخته شده ترین نقاط نامتعارف فرهنگی این کشور می برد. در طول این مسیر، از شهر ناپل Naples، ساحل آمالفی Amalfi Coast، پولیا Puglia و جزیره سیسیل Sicily بازدید خواهید کرد. ناپل Naples بزرگ ترین شهر جنوب ایتالیا و پر از نقاط جالب و دیدنی است. از یکی از موزه های این شهر بازدید کنید و سری به ویرانه های پومپئی Pompeii و هرکولانیوم Herculaneum بزنید. وقتی بازدیدتان تمام شد به ساحل آمالفی Amalfi Coast که در همان نزدیکی و یکی از زیبا ترین نقاط کشور ایتالیا است بروید. بعد از آن، به سمت جنوب حرکت کنید و به پاشنه ایتالیا (اگر به نقشه ایتالیا توجه کنید آن را در قسمت پاشنه چکمه می بینید) یعنی منطقه پولیا Puglia وارد شوید. این منطقه یکی از متنوع ترین نقاط ایتالیا از نظر فرهنگی به شمار می رود. از کلبه های عجیب ترولی trulli و سپس خطوط ساحلی عالی این منطقه دیدن کنید. ایستگاه نهایی شما در این برنامه سفر، سیسیل Sicily است؛ یک جزیره بزرگ و به طرز فوق العاده ای هیجان انگیز. حتما از مرکز پر هیاهوی این جزیره، پالرمو Palermo، شهر بسیار زیبای کاتانیا Catania و همه نقاطی که بین این همه زیبایی قرار گرفته اند بازدید کنید. احتمالا نیمه دوم سفر خود را در این منطقه خواهید گذراند و هیچ کس شما را برای این کار سرزنش نخواهد کرد. سفر با کوله پشتی به ایتالیا در این منطقه، یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای شما خواهد بود.

برنامه ریزی چهارم سفر با کوله پشتی به ایتالیا : سفر مقرون به صرفه هفت روزه به ساردینیا Sardinia

ساردینیا Sardinia بدون شک یکی از خارق العاده ترین جزایر در جهان است. بنابراین ارزش آن را دارد که یک هفته از سفر خود را به این جزیره اختصاص بدهید. این برنامه هفت روزه در بهشت کشور ایتالیا یک مسیر حلقه ای شکل است که شما را به بهترین جاذبه های گردشگری ساردینیا Sardinia می برد. در ابتدا به کالیاری Cagliari یا اولبیا Olbia بروید و ماجراجویی خود را از یکی از این دو نقطه شروع کنید. در نواحی کوهستانی گنارگنتو Gennargentu و خلیج اوروسی Gulf of Orosei به کوه نوردی و تپه نوردی مشغول شوید. سپس در شمال جزیره که زیباترین سواحل در آن واقع شده اند به گشت و گزار بپردازید. یک یا دو روز خود را در آلگرو Alghero بگذرانید و حتما سری به غار استالاکتیک گروتوی نپتون Neptunes Grotto بزنید. فرقی نمی نماید به چه قسمت از جزیره ساردینیا Sardinia بروید و از کدام گوشه آن سر در بیاورید؛ زیبایی در هر نقطه این جزیره در انتظار شماست.

سفر با کوله پشتی به ایتالیا، رم Rome

حتما این ضرب المثل که می گوید : تمامی راه ها به رم Rome ختم می شوند. را شنیده اید. شما در طول کوله گردی در ایتالیا به رم Rome، این جمله را بارها استفاده خواهید کرد. برای هزاران سال، شهر رم Rome یکی از مهم ترین شهر های قاره اروپا بوده است. این شهر مرکز همه چیز در ایتالیا و کل تمدن غرب به شمار می رفته است. شهر رم Rome یک کلان شهر بزرگ است که شامل منطقه ها متعدد و حتی یک کشور مجزا به نام شهر واتیکان Vatican City می باشد. یک برنامه عالی سفر در رم Rome، می تواند به این صورت شروع شود که از میدان دل پوپولو Piazza del Popolo به سمت اونتین هیل Aventine Hill پیاده روی کنید. طی کردن این مسیر، احتیاج به یک روز کامل دارد. نقاط محبوبی که در این برنامه از آنها بازدید خواهید کرد، پله های اسپانیایی Spanish Steps، فواره تروی Trevi Fountain، میدان ناوونا Piazza Navona، پانتنون Pantheon، کلیسای سنت ایگنازیو SantIgnazio Church، میدان ونیزیا Piazza Venezia، تالار رمی Roman Forum و کلسیوم Colosseum هستند. کسانی که می خواهند شهر واتیکان Vatican City را ببینند و از قلعه سنت آنجلو Castel SantAngelo که در آن طرف رودخانه تیبر Tiber واقع شده است بازدید کنند، می بایست یک روز کامل دیگر مملو از پیاده روی را برای این کار در نظر بگیرند. نقاط مهم شهر واتیکان که حتما باید از آنها بازدید کنید، کلیسای سنت پیتر St. Peters Basilica، نیایشگاه سیستین Sistine Chapel و موزه واتیکان Vatican Museum هستند. خستگی روز های طولانی مملو از پیاده روی خود را با یک نوشیدنی در کامپو دو فیوری Campo de Fiori یا گیاردینو دگلی آرانسی Giardino degli Aranci از تن به در کنید. دومین گزینه بسیار بهتر است؛ زیرا یک نقطه ایده آل برای دیدنی غروب آفتاب می باشد.

کوله گردی در ایتالیا، فلورانس Florence

شهر فلورانس Florence یکی از بهترین شهر های ایتالیا برای بازدید کردن است. این شهر رمانتیک ترین مقصد گردشگری در کل کشور ایتالیا به شمار می رود. بیشتر فعالیت های قابل انجام در فلورانس Florence، در کلیسای سانتا کروچه Santa Croce یا کلیسای صلیب مقدس واقع شده اند. گنبد مشهور و طراحی شده به وسیله معمار ایتالیایی، فیلیپو برونلسکی Brunelleschi، که بخشی از کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره Santa Maria della Fiore است، مهم ترین و باشکوه ترین جاذبه گردشگری شهر فلورانس Florence به شمار می رود. این گنبد بالا تر از تمامی بناهای اطرافش قرار گرفته است و نباید بازدید از آن را از دست بدهید. شما می توانید به صورت رایگان به کلیسا وارد شوید و با پرداخت مبلغ کمی، به بالای گنبد مشهور آن بروید. خریدن بلیط بالا رفتن از این گنبد، به شما امکان دسترسی به سایر بخش های کلیسا از جمله تعمیدگاه Baptistery و برج جوتو Giottos Tower را نیز می دهد. بازدید از موزه های متنوع فلورانس Florence مانند مارکاتو دل پورسلینو Mercato del Porcellino و قصر وکیو Palazzo Vecchio از دیگر کارهایی هستند که حتما می بایست در کوله گردی در ایتالیا و سفر به این شهر انجام دهید. شناخته شده ترین موزه های فلورانس Florence، گالری اوفیتزی Galleria degli Uffizi و قصر بارگلو Bargello هستند. در این دو موزه، می توانید بعضی از بهترین و عالی ترین آثار هنری قاره اروپا را مشاهده کنید. این مجموعه بی نظیر شامل مجسمه داوود David اثر میکل آنژ و تابلو نقاشی تولد ونوس Birth of Venus می شود. در مجاورت قصر وکیو Palazzo Vecchio، پل پونته وکیو Ponte Vecchio قرار گرفته است. پل های سرپوشیده متعددی روی رودخانه آرنو واقع شده اند و از ویژگی های خاص و منحصر به فرد شهر فلورانس Florence هستند و این پل، مشهور ترین آنها می باشد. اما پل های پونته سانتا ترینیتا Ponte Santa Trinita و پونته آله گرازیه Ponte alle Grazie نیز از پل های قابل توجه این شهر هستند. در آن سوی رودخانه آرنو Arno River و بالای تپه سن مینیاتو San Miniato، منطقه پیاتزل میکل آنجلو Piazzale Michelangelo قرار گرفته است که بهترین منظره ها از شهر فلورانس Florence را در معرض دید بازدید کنندگان می گذارد. در این نقطه مرتفع یک نوشیدنی بنوشید و غروب زیبای آفتاب را بر فراز نمای فوق العاده شهر فلورانس دیدن کنید.

سفر با کوله پشتی به ایتالیا، توسکانی Tuscany

منطقه اطراف شهر فلورانس Florence، توسکانی Tuscany نامیده می شود و بخاطر منظره ها طبیعی کارت پستالی، روستاهای زیبا و مجذوب کننده و مزارع فوق العاده اش مشهور است. برای این که بتوانید به بهترین وجه از کوله گردی در ایتالیای خود در این منطقه دیدنیی لذت ببرید، توصیه می شود حتما یک خودرو کرایه کنید. به این روش، قادر خواهید بود از تعداد بسیار زیادی از شهر ها و روستاهای دورافتاده این منطقه دیدن کنید و مجبور به تحمل اتوبوس های ناراحت این منطقه نخواهید بود. محبوب ترین شهر های منطقه توسکانی Tuscany، شهر های پیزا Pisa و سی ینا Siena هستند. شهر پیزا Pisa را مسلما بخاطر برج کج مشهورش می شناسید؛ اما به جز این برج کج استثنایی، نقاط دیدنی و مهم دیگری در این شهر وجود دارند که در اطراف میدان میراکولی Piazza dei Miracoli واقع شده اند. شهر سی ینا Siena در مرکز منطقه توسکانی Tuscany واقع شده است و یک محل اقامت ایده آل برای انجام سفر های یک روزه به منطقه ها روستایی اطراف خود به شمار می رود. خود شهر هم بخاطر وجود معماری فوق العاده زیبای قرون وسطایی، ارزش بازدید و گشت و گزار را دارد.

بهترین بخش های منطقه توسکانی Tuscany، شهر های کوچک آن هستند. این شهر های بسیار زیبا در گوشه گوشه این منطقه به چشم می خورند و کشف کردن آنها هیجان و لذت خاصی دارد. بسیاری از این شهر ها صدها سال پیش ساخته شده اند و هنوز قلعه های قرون وسطایی خود را حفظ نموده اند. رانندگی در محیط های روستایی منطقه توسکانی Tuscany و تحسین کردن زیبایی کارت پستالی آنها، یک تجربه بسیار ویژه و به یاد ماندنی است. بعضی از بهترین روستاهای این منطقه والترا Volterra، سن گیمینانو San Gimignano، مونته پولچیانو Montepulciano، مونتالچینو Montalcino، بانی سن فیلیپو Bagni San Filippo و چیانچیانو Chianciano نام دارند.

سفر با کوله پشتی به ایتالیا، سینک تر Cinque Terre

در شمال غربی شهر فلورانس Florence، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری و کوله گردی در ایتالیا به نام سینک تر Cinque Terre واقع شده است. این منطقه که نام آن به معنی پنج سرزمین است، مجموعه ای از پنج روستای ساحلی می باشد. این روستاها که به طرز رمانتیکی در بالای صخره های مشرف به دریای مدیترانه قرار گرفته اند، از زیبا ترین نقاط کشور ایتالیا هستند. پنج روستایی که این مجموعه را تشکیل می دهند، ریوماگیوره Riomaggiore، مانارولا Manarola، کورنیلیا Corniglia، ورناتزا Vernazza و مونته روسو Monterosso نام دارند. هر کدام از این روستاها، تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد را به شما هدیه می کنند؛ اما همه آنها به طور یکسان، تحسین شما را برمی انگیزند. خودتان را برای گشت و گزار در نقاط دیدنی ساحلی و دیوارهای سنگی باستانی که از نظر زیبایی و عظمت با دیوار بزرگ چین Great Wall of China مقایسه می شوند آماده کنید. بهترین سواحل اطراف این روستاها، گووانو Guvano، فوسولا Fossola و پریسکو Persico نام دارند. راه های متعددی برای گشتن در منطقه سنک تر Cinque Terre وجود دارند. سیستم حمل و نقل عمومی تمامی روستاها را به وسیله اتوبوس و قطار به هم متصل می سازد. جابجایی از راه قایق نیز ممکن است؛ اما بسیار گران تمام می شود. توصیه نمی کنیم با خودرو خود در این منطقه سفر کنید؛ زیرا هم جاده ها شلوغ هستند و هم جای پارک به سختی پیدا می شود. یکی از بهترین روش های بازدید از سنک تر Cinque Terre، پیاده روی است. شما می توانید از یک روستا به روستای دیگر پیاده روی کنید و در هر کدام، هر چقدر که می خواهید بمانید. این منطقه آنچنان بزرگ نیست و می توانید در کمتر از یک روز، تمامی مسیر آن را به صورت پیاده طی کنید. اقامت در سنک تر Cinque Terre می تواند گران باشد. مسافرخانه های متعددی وجود دارند که بهتر است از قبل برای رزرو اتاق در آنها اقدام نمایید. و در نهایت، بهترین راه برای پس انداز پولتان این است که در منطقه ها اردوگاهی این منطقه چادر بزنید.

کوله گردی در ایتالیا، بولونیا Bologna

در کوله گردی در ایتالیای خود می توانید به شهر بولونیا Bologna نیز سری بزنید. این شهر بیشتر شبیه به یک شهر پنهان به نظر می رسد و از شهر های دیگر ایتالیا، بازدید کننده کمتری دارد. این شهر بیشتر بخاطر ایوان های سقف دار خود و قدیمی ترین دانشگاه جهان غرب که در آن واقع شده است معروفیت دارد. چیزی که در خصوص شهر بولونیا Bologna کمتر شناخته شده است، غذاهای خوش مزه و زندگی شبانه آن هستند که از بهترین مقاصد در کوله گردی در ایتالیا محسوب می شوند. محبوب ترین نقاط دیدنی شهر بولونیا Bologna، برج های این شهر به نام های آسینلی Asinelli و گاریسندا Garisenda، فواره نپتون و میدان ماگیوره Piazza Maggiore هستند. زمانی در گذشته، شهر بولونیا Bologna مملو از برج های سنگی بود که شبیه به آسمان خراش های مدرن بودند. امروزه، تنها دو برج به جای مانده اند. برج های آسینلی Asinelli و گاریسندا Garisenda که هر دو در طبقه آخر خود، منظره های زیبایی از شهر را به بازدید کنندگان ارائه می دهند. میدان ماگیوره Piazza Maggiore نیز یک مکان گردهمایی است که دسترسی به مهم ترین بناهای شهر بولونیا Bologna از جمله ساختمان شهرداری و کلیسای سن پترونیو Basilica of San Petronio به وسیله آن امکان پذیر است. و در نهایت، فواره نپتون Fontana del Nettuno، سمبل شهر بولونیا Bologna محسوب می شود. در ضمن مکان خوبی برای کمی استراحت کردن و غذا خوردن است. بهترین کار برای انجام دادن در شهر بولونیا Bologna پیاده روی در مسیر ویا سن لوکا Via San Luca می باشد. این مسیر ایوان دار که از پورتا ساراگوزا Porta Saragozza شروع می شود از یکی از طولانی ترین گذرگاه های طاق دار جهان عبور می نماید. ایوان های سقف دار یا همان طاق هایی که در امتداد این مسیر قرار دارند، برای عکس انداختن ایده آل هستند و منظره نهایی از کلیسای سن لوکا San Luca Sanctuary خارق العاده است. اما شهر بولونیا Bologna در هنگام شب زنده می شود. مردم در غذاخوری ها جمع می شوند تا بعضی از بهترین غذاهای ایتالیا را نوش جان کنند. در همه جای شهر بولونیا Bologna غذای عالی پیدا می شود. بعد از شام، مردم محلی به خیابان ها می آیند و به نوشیدن، دیدار با یکدیگر و خوش گذرانی مشغول می شوند. این فضای فوق العاده آخر شبی در بولونیا Bologna، آن را به عنوان یکی از بهترین شهر های ایتالیا برای جشن های شبانه تبدیل نموده است. بهترین بارهای اطراف میدان وردی Piazza Verdi، بارهای ویا پراتلو Via Pratello و ویا ماسارلا Via Mascarella هستند. در سفر مقرون به صرفه به ایتالیای خود، دیدن بولونیا را بگنجانید!

سفر با کوله پشتی به ایتالیا، میلان Milan

شهر میلان Milan، مرکز مالی ایتالیا و مرکز همه چیز های شیک در این کشور است. این شهر به طور مداوم در رده بندی تاثیر گذار ترین شهر های بین المللی در زمینه هنر، ورزش، مد، تجارت و غیره قرار می گیرد. این شهر بعلاوه با یک اقتصاد غنی و بعضی از پیروز ترین شرکت های قاره اروپا، یکی از گران ترین شهر های این قاره محسوب می شود. کسانی که کوله گردی در ایتالیا دارند، از سفر به این شهر لذت خواهند برد؛ اما کیف پول هایشان نیز بخاطر قیمت ها حسابی خالی می شوند. مهم ترین جاذبه شهر میلان، کلیسای دومو Duomo (همان کلیسای جامع میلان) است. این کلیسا، یکی از بزرگ ترین کلیساهای جهان به شمار می رود و یکی از نقاطی است که در سفر به ایتالیا حتما باید از آن بازدید کنید. ساخت این کلیسا از قرن چهاردهم شروع شد و 600 سال طول کشید تا تکمیل شود. امروزه، این کلیسا یکی از بزرگ ترین و مهم ترین نمونه های سبک معماری ایتالیایی محسوب می شود. سایر نقاط مشهور این شهر، قصر اسفورزا Castello Sforzesco، ساختمان تئاتر لا اسکالا Teatro alla Scala، کلیسای سنت آمبروجیو Church of SantAmbrogio و قبرستان مانومنتاله Cimitero Monumentale می باشند. شهر میلان Milan افتخار این را داشته است که میزبان یکی از مشهور ترین تابلو های نقاشی در جهان باشد: تابلوی نقاشی شام آخر Last Supper اثر لئوناردو داوینچی Leonardo da Vinci. شما می توانید بلیط گران قیمت بازدید از کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه Santa Maria delle Grazie را بخرید و این تابلوی بی نظیر را از نزدیک دیدن نمایید. گالری های هنری و موزه های متعددی در شهر میلان Milan وجود دارند. بازدید از تمامی آنها بسیار سخت و وقت گیر، اما در عین حال لذت بخش است. اگر می خواهید چند ساعتی هم از این شهر خارج شوید، سری به دریاچه بسیار زیبای کومو Lake Como که در کوه های آلپ آشیانه دارد بزنید. این دریاچه، یک دریاچه بسیار چشم نواز کوهستانی است که به شما فرصت استثنایی برای فرار از زندگی شهری و کسب آرامش در طبیعت را ارائه می نماید. درست است که می گویند میلان شهر گرانی است ولی ندیدن آن حیف است! حتما در سفر مقرون به صرفه به ایتالیای خود، دیدن میلان را بگنجانید.

سفر با کوله پشتی به ایتالیا، تورین Turin

شهر تورین Turin یکی دیگر از مقاصدی هستند که می تواند در برنامه سفر مقرون به صرفه به ایتالیای شما بگنجد. تورین که در کوهپایه های آلپ واقع شده است، یکی از مهم ترین شهر های ایتالیا از نظر فرهنگی و مالی به شمار می رود. این شهر در گذشته مرکز اولین استان ایتالیا بود و هنوز هم فضای سلطنتی دارد. بسیاری از شرکت های مشهور ایتالیایی از جمله شرکت های فراوری شکلات، خودرو و فیلم های ایتالیایی از شهر تورین Turin شروع به کار نموده اند. این شهر بعد از جنگ جهانی دوم، دچار رکود شد. اما در سال های اخیر، تغییر و تحولات بسیاری اجرا شده و به شکوه قبل بازگشته است. برجسته ترین ویژگی شهر تورین Turin ، بنای آنتونلیانا Mole Antonelliana می باشد. این بنای یادبود که در ابتدا یک کنیسه مخصوص یهودیان بوده است، هم اکنون جایگاه بلند ترین برج سنگی اروپا است و امروزه، موزه ای برای سینما محسوب می شود. شهر تورین Turin دارای تعداد بسیار زیادی قصر های سلطنتی برای بازدید است. محبوب ترین آنها خانه سلطنتی تورین Royal House of Turin، قصر وناریا Palace of Venaria و قصر کارینیانو Palazzo Carignano هستند. دقت داشته باشید که طراحی بسیاری از این بناها، بیشتر از این که ایتالیایی باشد، به سبک باروک است. علت آن می تواند نزدیک بودن این شهر به مرزهای فرانسه و سلیقه پادشاهی ساوی Savoy که قبل از اولین پادشاهی ایتالیا قدرت را در دست داشت، باشد. در خارج از شهر، بناهای سلطنتی به مراتب بیشتری برای بازدید وجود دارند. کمی دورتر و به سمت آلپ Alps بروید و به دره آئوستا Aosta Valley که دروازه منطقه گرن پارادیزو Gran Paradiso region است سری بزنید. امکانات اسکی و کوه نوردی در این منطقه، از بهترین ها در کشور ایتالیا هستند. می بایست این نکته را بدانید که هر چقدر بیشتر به سمت شمال ایتالیا حرکت می کنید، شخصیت مردم بیشتر تغییر می نماید. ویژگی های گرم و حرارتی که در رفتار ایتالیایی های نزدیک تر به مدیترانه یافت می شود کم کم به طبیعت خونسرد که معمولا در اروپای شمالی وجود دارد تبدیل می شود. بسیاری از مردم جنوب ایتالیا، مردم شمال کشورشان را سرد و خشک می خوانند.

کوله گردی در ایتالیا، سفر با کوله پشتی به جنووا Genoa

شهر جنووا Genoa نیز مانند شهر بولونیا Bologna خارج از رادار گردشگران قرار گرفته است و گردشگران کمی از آن بازدید می کنند. بسیاری از کسانی که با کوله پشتی در ایتالیا سفر می کنند، علتی برای بازدید از این شهر نمی بینند. اما این شهر یکی از مهم ترین شهر های مالی کشور ایتالیاست. بندر آن، شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین بندر کل کشور است و از نظر تاریخی، نقطه شروع بسیاری از سفر های بین المللی ایتالیایی ها بوده است. آکواریوم این شهر، بزرگ ترین آکواریوم قاره اروپاست. تعدادی موزه و بنای مهم مانند قصر دوکال Palazzo Ducale، قصر روولی Palazzi dei Rolli و گالری ملی قصر اسپینولا Palazzo Spinola National Gallery برای بازدید در این شهر وجود دارند. بیشتر این بناها نسبت به بناهای مشابه در شهر های دیگر ایتالیا، جاذبه خاصی ندارند. اما چیزی که شهر جنووا Genoa را خاص می نماید، این است که به نظر گستاخ و مستقل می آید. این شهر مانند شهر های رم Rome و ونیز Venice در مقابل گردشگری سر خم نمی نماید. بنابراین یک شهر کاملا واقعی و طبیعی ایتالیایی است که شما می بایست خود آن را ببینید و دوست داشته باشید. به همین علت است که بسیاری از گردشگران، این شهر را ایتالیایی ترین شهر این کشور می دانند. اگر کمی در این شهر گردش کنید، خودتان متوجه خواهید شد که تمامی نمادهای زندگی ایتالیایی در این شهر موجود هستند؛ مثلا غذای عالی، حس فرهنگ و ثروت فرصت های تازه.

سفر با کوله پشتی به ایتالیا، ونیز Venice

شهر ونیز Venice که مردم محلی آن را لا سرنیسیما La Serenissima (آرام ترین) و ملکه آدریاتیک Queen of the Adriatic می نامند، شهری مانند جواهر ارزشمند است که می بایست در لیست مقاصد اصلی هر جهانگردی قرار بگیرد. این شهر امروزه در سرتاسر جهان بخاطر شکوه و اهمیت مهندسی عمران و معماری شناخته می شود. این شهر از 118 جزیره تشکیل شده است که همگی با یک سیستم پیچیده مملو از کانال و پل به هم متصل هستند. نتیجه آن هم یک شهر بی همتا و یکی از زیبا ترین نقاط کشور ایتالیا می باشد. وارد شدن به ونیز می تواند از راه وسایل حمل و نقل عمومی و عبور از یک پل که آن را به سایر بخش های ایتالیا وصل می نماید و یا به وسیله قایق صورت گیرد که البته راه دومی گران تر و بسیار راحت تر است. خودروها اجازه ورود به ونیز Venice را ندارند؛ بنابراین اگر با خودروی خود برای سفر مقرون به صرفه به ایتالیا و ونیز آمده اید، می بایست آن را در ترونچتو Tronchetto در حاشیه شهر پارک کنید و کرایه بالایی بپردازید. البته می توانید خودروی خود را در خارج از این شهر پارک کنید و با اتوبوس به شهر وارد شوید. اما وقتی قدم به شهر ونیز Venice می گذارید، بیشترین کاری که باید انجام دهید پیاده روی است. چیزهای بسیار زیادی برای دیدن و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن در این شهر وجود دارند. جاذبه های گردشگری مهمی که نباید بازدید از آنها را از دست بدهید، میدان سن مارکو Piazza San Marco، قصر دوج Doges Palace و کلیسای سن جورجیو ماگیوره Church of San Giorgio Maggiore هستند. سعی کنید از تمامی پل های مشهور و دوست داشتنی ونیز Venice مانند پل آه ها Bridge of Sighs و پل ریالتو Rialto دیدن کنید. و آخر این که، کانال بزرگ ونیز ، بهترین منظره ها در کل شهر را به بازدید کنندگان ارائه می نماید. تورهای اختصاصی گاندولا gondola (یک نوع قایق) در تمامی کانال ها برقرار هستند. تاکسی های آبی شهر نیز که با نام واپورتو Vaporetto شناخته می شوند، هم مقرون به صرفه و هم راحت هستند.

کوله گردی در ایتالیا، ناپل Naples

شهر ناپل Naples، نقطه ورود به ایتالیای جنوبی در سفر مقرون به صرفه به ایتالیا است. این بخش از کشور ایتالیا، خود را نسبت به سایر بخش های آن مستقل احساس می نماید. ناپل Naples یکی از بزرگ ترین کلان شهر های ایتالیا به شمال می رود و تنها چند ساعت تا رم Rome فاصله دارد. این شهر بخاطر پیتزا ناپولیتانو Napolitano pizza، کوه وزوو یا وزوویوس Mount Vesuvius و جرم های محلی مشهور است. در نهایت، شهر ناپل Naples از بیشتر شهر های اروپایی و از بسیاری از جهات فرق دارد. ارزشمند ترین جاذبه های این شهر بیشتر در کناره های آن قرار دارند؛ بخصوص در منطقه های کیایا Chiaia و وامرو Vomero و در ناحیه اطراف میدان بلینی Piazza Bellini. نقاط گردشگری محبوب در این شهر، قصر سلطنتی Royal Palace، قلعه نو Castel Nuovo و قلعه سنت المو Castel SantElmo می باشند. منظره های قلعه سنت المو Castel SantElmo بخصوص، بی نظیر هستند. بعضی از مهم ترین موزه ها و گالری های کشور ایتالیا در شهر ناپل Naples قرار دارند. موزه ملی باستان شناسی National Archaeological Museum میزبان بزرگ ترین مجموعه معماری رومی در جهان است و گالری ملی ناپل National Gallery of Naples بعضی از فوق العاده ترین نمونه های هنر رنسانس را به نمایش می گذارد. البته هیچ سفری به ناپل Naples، بدون بازدید از ویرانه های مشهور پومپئی Pompeii یا هرکولانیوم Herculaneum کامل نمی شود. ویرانه پومپئی Pompeii یک بنای سابق رومی است که زمانی که کوه وزوویوس Mount Vesuvius فوران کرد نابود شد. انفجار این کوه آنچنان ناگهانی و قدرتمند بود که همه چیز را در کمتر از یک ثانیه نابود کرد. بازدید کنندگان می توانند بقایای اجساد آن اتفاق را که به وسیله قالب های گچ حفظ شده اند دیدن کنند. هرکولانیوم Herculaneum نیز سرنوشتی مانند پومپئی Pompeii پیدا کرد؛ با این تفاوت که اجساد کمتری در ویرانه های آن پیدا شدند. اگر در پی یک کار چالش برانگیز هستید، می توانید از کوه وزوویوس Mount Vesuvius بالا بروید. کوه نوردی در این منطقه خیلی سخت نیست؛ زیرا جاده ای در این کوه وجود دارد که بیشتر مسیر را می توانید در آن بپیمایید.

سفر با کوله پشتی در ایتالیا، ساحل آمالفی Amalfi Coast

ساحل آمالفی Amalfi Coast در جنوب ناپل Naples قرار گرفته است. این ساحل زیبا و مشهور که از سورنتو Sorrento تا سالرنو Salerno کشیده شده است، یکی از عالی ترین و چشم نواز ترین خطوط ساحلی در کل کشور ایتالیا به شمار می رود. زیبایی و عظمت این منطقه، سلبریتی های بین المللی و مشهور فراوانی را به خود جذب نموده است. بنابراین یکی از نقاط کشور ایتالیاست که حتما باید بازدید از آن را در لیست برنامه های سفر مقرون به صرفه به ایتالیای خود قرار دهید. منظره ها ساحل آمالفی Amalfi Coast این گونه هستند : روستاهای بسیار زیبا که روی صخره ها و مشرف به آب های زمردین دریای مدیترانه قرار گرفته اند. روستاها با رنگین کمانی از رنگ ها نقاشی شده اند و گاهی یک گنبد مقدس نیز از میان بام های خانه ها بیرون زده است. شکوه ایتالیایی در بهترین حالت خود.

سیزده روستا در ساحل آمالفی Amalfi Coast وجود دارند و هر کدام مجذوب کنندهیت و زیبایی منحصر به فرد خود را به بازدید کنندگان ارائه می کنند. روستای فیوروره Furore بخاطر گلوگاه و پل زیبای خود شناخته می شود؛ روستای مایوری Maiori بخاطر داشتن طولانی ترین ساحل مشهور است. محبوب ترین روستاهای این منطقه روستای پوزیتانو Positano و روستای آمالفی Amalfi هستند. از تک تک این روستاها بازدید کنید و ویژگی های بی همتای هر کدام را کشف کنید. منطقه ساحل آمالفی Amalfi Coast کمی به منطقه سنک تر Cinque Terre شبیه است. هر دو این منطقه ها به طور مداوم با یکدیگر مقایسه می شوند و بسیاری از آنهایی که با کوله پشتی به ایتالیا سفر می کنند، در نهایت، بین این دو منطقه، یکی را برای بازدید انتخاب می کنند. البته تفاوت هایی نیز بین این دو منطقه وجود دارد. یکی از مهم ترین تفاوت ها این است که در منطقه سنک تر Cinque Terre، فرصت های بهتر و بیشتری برای کوه نوردی وجود دارد. مسیرهای کوه نوردی در آمالفی Amalfi موجود هستند؛ اما در کوه های منطقه و دور از ساحل قرار گرفته اند. در هر دو این منطقه ها، بهتر است بدون خودرو سفر کنید. بهترین راه جابجایی در آنها کرایه کردن اسکوتر یا استفاده از اتوبوس های منطقه است.

کوله گردی در ایتالیا، پولیا Puglia

پولیا Puglia، پاشنه ایتالیا، در طول هزاره های آخر میلادی به وسیله انواع تمدن ها مورد بازدید قرار گرفته است. تمدن های یونانی، بیزانس، ترک و حتی امپراطوری مقدس رم نیز مدتی در این منطقه مستقر بوده است. با این وجود، پولیا Puglia یکی از متنوع ترین منطقه ها ایتالیا از نظر فرهنگی به شمار می رود. منظره ها طبیعی این منطقه که ترکیبی از سواحل طولانی و زمین آفتاب سوخته هستند، بسیار زیبا و دیدنیی می باشند. مرکز منطقه پولیا Puglia، شهر باری Bari است که یک شهر مهم در منطقه به شمار می رود. بیشتر نقاط گردشگری مهم مانند کلیسای سن نیکولا Basilica di San Nicola و قصر فیتزاروتی Palazzo Fizzarotti در اطراف منطقه باری وکیا Bari Vecchia (شهر قدیم) واقع شده اند. بریندیزی Brindisi یک بندر مهم دیگر است که می توانید در آن سوار یک قایق مسافر بری شوید و سفر با کوله پشتی به یونان را شروع کنید. ساختمان های سفید رنگ و زیبای بریندیزی Brindisi نمادی از این منطقه محسوب می شوند. این سبک ساختمان ها در اوستونی Ostuni و مونته سنت آنجلو Monte SantAngelo نیز وجود دارند. یکی از جالب ترین ویژگی های معماری پولیا Puglia، کلبه های سنگی با سقف مخروطی شکل هستند که ترولی Trulli نامیده می شوند. ظاهر این خانه ها بسیار سورئال و فراواقعی است و آنها را بیشتر در شهر آلبروبلو Alberobello پیدا خواهید کرد. اقیانوسی که پولیا Puglia را در بر گرفته است، رنگ آبی آسمانی غیر قابل باور و حیرت انگیزی دارد که در ترکیب با بناهای سفید رنگ این منطقه، تضاد بسیار زیبا و خارق العاده ای می سازند. بهترین خطوط ساحلی پولیا Puglia، در اطراف لس Lecce و مونوپلی Monopli واقع شده اند. روستای پولینیانو امار Polignano a Mare که در نزدیکی مونوپلی Monopli قرار گرفته است، یکی از زیباترین روستاهای ساحلی ایتالیا به شمار می رود و می بایست حتما سری به آن بزنید. علاقمندان به تاریخ، بهتر است از گالیپولی Gallipoli که نقطه اصلی یکی از مهم ترین عملیات های نظامی در طول جنگ جهانی اول بوده است، بازدید کنند.

سفر با کوله پشتی به ایتالیا، سیسیل Sicily

جزیره سیسیل Sicily از بسیاری جهات به یک کوره داغ شبیه است. این منطقه تابستان های بسیار بسیار گرم و آتشین دارد؛ مردم محلی در خصوص میراث تاریخی و فرهنگی خود بسیار پرشور هستند؛ بعلاوه یک کوه آتشفشان به شدت فعال به نام کوه اتنا Mt. Etna در این منطقه موجود است. اما بازدید از سیسیل Sicily، یک تجربه فوق العاده برایتان خواهد بود. مرکز سیسیل Sicily، شهر پر هیاهو و پر جنب و جوش پالرمو Palermo می باشد. در سفر به پالرمو Palermo، می بایست حتما از قبرستان های زیرزمینی کاپوچینی Catacombe dei Cappuccini و میدان کوآترو کانتی Quattro Canti دیدن کنید. اما تمامی اینها در مقایسه با لذت خوردن بستنی در هنگام صبح، که یک رسم روزانه در سیسیل Sicily به شمار می رود، هیچ است. شهر پالرمو Palermo در حال حاضر از درگیری مداوم با مافیا که در این شهر حضور پر رنگی دارند در رنج است. دومین شهر مهم منطقه سیسیل Sicily، شهر کاتانیا Catania می باشد. این شهر جایگاه بعضی از زیبا ترین گونه های سبک معماری باروک و شلوغ ترین دانشگاه این جزیره می باشد. کاتانیا Catania دارای سواحل عالی مانند لا پلاژا La Plaja که طولانی ترین ساحل منطقه است می باشد و محل اقامت خوبی برای انجام سفر های کوه نوردی به کوه اتنا Mt. Etna به شمار می رود. اما بیشتر مردم محلی می گویند غذاهای کاتانیا Catania بهترین ویژگی این شهر هستند. منطقه سیسیل Sicily مملو از ویرانه های تاریخی و باستانی است؛ بخصوص آنهایی که به معماری یونان شباهت دارند. خارق العاده ترین و عالی ترین نقطه باستان شناسی این منطقه، آگریجنتو Agrigento است. اما خود شهر آگریجنتو Agrigento هیچ زیبایی خاصی ندارد. مجذوب کنندهیت اصلی این شهر، دره معابد Valley of Temples در امتداد کناره جنوبی شهر است. در این نقطه، می توانید ویرانه های بناهای متعدد یونانی را که به زیبایی بنای آکروپلیس Acropolis در آتن هستند پیدا کنید. کسانی که به یونان، فرهنگ یونان و تاریخ آن علاقه دارند، می بایست حتما بازدید از این منطقه را در لیست برنامه های سفر مقرون به صرفه به ایتالیای خود قرار دهند. روستای بسیار مجذوب کننده تائورمینا Taormina و جزایر آیولین Aeolian Islands نیز ارزش بازدید کردن دارند.

سفر با کوله پشتی به ایتالیا ساردینیا Sardinia

ساردینیا Sardinia بهشت جزیره ای ایتالیا به شمار می رود و یکی از زیبا ترین نقاط کشور ایتالیا، حتی زیبا تر از سنک تر Cinque Terre و آمالفی Amalfi Coast می باشد. آب های سواحل ساردینیا Sardinia شفاف ترین و آبی ترین آب ها هستند. کسانی که به طبیعت علاقمندند، در نگاه اول عاشق این منطقه خارق العاده و بسیار زیبا خواهند شد. زندگی در ساردینیا Sardinia بسیار آرام است و زندگی شبانه در آن وجود خارجی ندارد. مردم این منطقه نیز به منزوی بودن مشهور هستند؛ بنابراین انتظار دیدار با شخصیت های برونگرا و تاثیر گذار نداشته باشید. این جزیره برای عاشقان طبیعت و آرامش بسیار مجذوب کنندهیت دارد. شهر های مهم این منطقه، کالیاری Cagliari، اولبیا Olbia و ساساری Sassari هستند. دو تای اول به عنوان دروازه های ورودی اصلی به سایر نقاط جزیره عمل می کنند. زیبا ترین سواحل ساردینیا Sardinia در شمال آن قرار دارند. این سواحل، قطعا از بهترین سواحل ماسه ای کل اروپا به شمار می روند. سواحل اطراف لا مادالنا La Maddalena، ساحل کاستا اسمرالدا Costa Smeralda، بودونی Budoni، سانتا ترزا دی گالورا Santa Teresa di Gallura، پورتو ایستانا Porto Istana و خلیج اوروسی Bay of Orosei همگی فوق العاده هستند. سایر نقاط دیدنی، روستای رنگارنگ کاستلساردو Castelsardo و غار گروتو دی نتونو Grotte di Nettuno می باشند. بهترین مسیر کوه نوردی در نزدیکی مرکز جزیره و اطراف پارک ملی گنارگنتو Gennargentu National Park واقع شده است. منطقه ساردینیا Sardinia بویژه در فصل تابستان، بسیار گران قیمت است. هم بلیط قایق ها و کشتی ها و هم هزینه اقامت بسیار گران هستند. بنابراین اردو زدن تنها گزینه انتخابی کسانی کهسفر مقرون به صرفه به ایتالیا دارند محسوب می شود. خوشبختانه، این منطقه دارای سیستم وسیع اردوگاهی می باشد.

محل اقامت در سفر مقرون به صرفه به ایتالیا

بیشتر نقاط مهم ایتالیا دارای مسافرخانه های متعدد هستند و تمامی آنها کیفیت عالی دارند. البته مسافرخانه های ایتالیایی گاهی بسیار گران هستند. انواع دیگر اقامت نیز در ایتالیا وجود دارند؛ مثلا اقامت در مزارع روستایی که تجربه فوق العاده، آگاهی بخش و مفرح است و تقریبا مقرون به صرفه نیز می باشد. اگر به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می کنید، اقامت در آپارتمان های یک گزینه عالی به نظر می رسد. شما قادر خواهید بود هزینه اقامت را با دیگران تقسیم کنید و مقداری از پول خود را پس انداز نمایید. اگر قصد دارید به صورت خیلی مقرون به صرفه به ایتالیا سفر کنید؛ بهتر است از گزینه میهمان شدن بهره ببرید. این یک روش عالی برای دیدار کردن با مردم محلی و تجربه کردن وجه صمیمی تر از کشور ایتالیا نیز هست. حتی ممکن است یک همسفر نیز برای ادامه سفر مقرون به صرفه به ایتالیای خود پیدا کنید. اما بهترین راه سفر در ایتالیا، اقامت اردوگاهی است. اردوگاه های ایتالیا فوق العاده هستند و فضای آن بی نظیر است. در فصل تابستان، زمانی که بیشتر مراکز اقامتی پر هستند، بسیاری از ایتالیایی ها به این مراکز اردوگاهی می آیند و صمیمیت و دوستی بین کسانی که در این منطقه ها چادر می زنند فوق العاده است.

امنیت در کوله گردی در ایتالیا

به احتمال زیاد، تنها خطری که همه در سفر به ایتالیا به آن فکر می کنند، خطر مافیا است. اما اجازه بدهید موضوع را روشن کنیم. اولا کلمه مافیا، به همه نقاط ایتالیا مربوط نمی شود. مافیا در حقیقت، به گروهی سیسیلی گفته می شود که به طور رسمی کاستا نوسترا نام دارند. با این که جرم برنامه ریزی شده (یا همان مافیا) در ایتالیا مسئله ای جدی به شمار می رود، آنها به هیچ وجه گردشگر ها را مورد هدف قرار نمی دهند. حتی ممکن است در سفر به این کشور با بعضی اعضای مهم این گروه ها آشنا شوید و با آنها صحبت کنید و هرگز ندانید که آنها عضو مافیا هستند. مانند قوانین حفظ امنیت در همه کشور های دیگر، در ایتالیا هم تنها می بایست سعی کنید خودتان را از دردسر دور نگه دارید. تنها راهی که ممکن است باعث درگیری شما با این گنگ های تبه کاری شود این است که دانسته با آنها درگیر شوید. بنابراین اصلا در این مورد به خود نگرانی ندهید؛ زیرا این گونه اتفاقات فقط در فیلم ها رخ می دهند.

بهترین زمان برای کوله گردی در ایتالیا

ایتالیا دارای دو شرایط آب و هوایی متفاوت و مجزا است : آب و هوای کلاسیک مدیترانه ای در جنوب آن و آب و هوای معتدل تر نیمه استوایی در شمال آن. ویژگی های هر دو شرایط آب و هوایی، داشتن تابستان های گرم و خشک است و زمستان های سرد و بارانی. بنابراین بهترین زمان برای بازدید از ایتالیا، فصل بهار و پاییز است. تابستان ها در ایتالیا، بخصوص نواحی جنوبی آن، بسیار گرم هستند. زمستان ها در ایتالیا معتدل هستند. در بیشتر نقاط کشور ایتالیا، فصل زمستان به فصل پاییز در دیگر کشور ها شبیه است و تنها در ارتفاعات برف می بارد. اما فصل های پاییز و بهار، دوست داشتنی ترین فصل ها برای سفر به ایتالیا هستند. بهار ایتالیایی مملو از باران های سبک و طبیعت سرسبز است. نواحی کارت پستالی و بسیار زیبای توسکانی Tuscany و مارکه Marche بسیار سرسبز و پر از گل هستند. پاییز ایتالیایی هم تقریبا به بهارش شبیه است؛ اما سبزی کمتری دارد و کوتاه تر است. این دو فصل از یک جهت دیگر هم ایده آل هستند؛ زیرا گردشگران کمتری در ایتالیا حضور دارند؛ بنابراین قیمت ها پایین تر هستند و جاذبه های گردشگری شلوغ و غیر قابل تحمل نیستند.

منبع: همگردی

به "سفر با کوله پشتی به ایتالیا ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کوله پشتی به ایتالیا ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید