پاس گل مسی به اپل در آمریکا

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، زومیت نوشت: مسی در اولین روز حضورش در لیگ فوتبال آمریکا، باعث شد 110 هزار مشترک تازه عضو سرویس MLS Seasion Pass اپل شوند.

پاس گل مسی به اپل در آمریکا

تعداد مشترکان سرویس MLS Season اپل طبق نوترین گزارش ها در اولین روز بازی لیونل مسی از 110 هزار ثبت نام نو عبور نموده است. اکنون گفته می گردد Major League Soccer Season Pass بیش از 2 میلیون مشترک دارد و بنابراین نقش آن در افزایش تعداد اشتراک های اپل تی وی پلاس اهمیت بسیار زیادی دارد.

MLS Season Pass اپل

اپل قراردادی 10 ساله منعقد کرد و حق پخش انحصاری تمام مسابقات فصل عادی لیگ برتر فوتبال، مسابقات جام اتحادیه و موارد دیگر را به دست آورد. طبق گزارش ها این قرارداد سالانه حدود 250 میلیون دلار برای این برند درآمدزایی دارد.

خرید حق پخش مسابقات فوتبال، اقدامی هوشمندانه از طرف اپل محسوب می گردد. ماه جولای گزارش شد MLS Season Pass حدود یک میلیون مشترک دارد. خورخه ماس، مالک باشگاه اینتر میامی متعاقباً با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) اعلام نمود که از زمان پیوستن مسی به لیگ، تعداد مشترکان سرویس مذکور دو برابر افزایش یافته و این یعنی به مرز 2 میلیون نفر رسیده است.

تیم کوک، مدیرعامل اپل هیچ آماری ارائه نداد اما گفت اپل از خرید حق پخش مسابقات فوتبال بسیار راضی است و به طور خاص به نقش مسی در این مورد اشاره نمود.

110 هزار مشترک نو در یک روز

گزارش وال استریت ژورنال به داده های تحلیلی Antenna اشاره می نماید که تأثیر سریع اولین بازی مسی را نشان می دهد. شرکت تجزیه وتحلیل اشتراک Antenna اعلام نمود MLS Season Pass در تاریخ 21 جولای یعنی زمانی که ستاره آرژانتینی فوتبال، اولین بازی خود را با پیراهن تیم اینتر میامی انجام داد، بیش از 110 هزار ثبت نام نو در ایالات متحده داشته، درحالی که روز قبل فقط 6143 نفر عضو این سرویس شده بودند.

در گزارش Antenna اشاره شده که افزایش تعداد مشترکان باعث شد برترین ماه برای سرویس Apple TV Plus رقم بخورد.

اپل Season Pass MLS را با قیمت 12.99 دلار در ماه یا 30 دلار در هر فصل به افرادی که مشترک Apple TV Plus هستند می فروشد و کسانی که مشترک سرویس مذکور نباشند باید ماهانه 14.99 دلار در ماه یا 49 دلار برای هر فصل پرداخت نمایند.

جاناتان کارسون مدیرعامل Antenna اعلام نمود خبر خوب دیگر برای اپل این است که مشترکین ورزشی، وفادارتر هستند.

کارسون گفت بیشتر بینندگانی که در سرویس های استریم ثبت نام می نمایند، پس از تماشای برنامه موردعلاقه خود سریعاً اشتراک را لغو خواهند کرد، اما فصل های ورزشی ماه ها طول می کشند که به سرویس استریم زمان می دهد تا برنامه های دیگر را به مشترکانش نمایش دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پاس گل مسی به اپل در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاس گل مسی به اپل در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید