پیگیری بیمه ورزشکاران در ملاقات سجاد گنج زاده و هادی ساعی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، سجاد گنج زاده قهرمان المپیک 2020 توکیو و رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک که صبح امروز برای تبریک به دفتر هادی ساعی دارنده سه مدال المپیک و رئیس فدراسیون تکواندو رفته بود در مورد بعضی مسائل مربوط به قهرمانان با وی بحث و مصاحبه کرد.

پیگیری بیمه ورزشکاران در ملاقات سجاد گنج زاده و هادی ساعی

در این جلسه که مسعود حجی زواره رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو نیز حضور داشت، بحث بیمه قهرمانان تیم های ملی مطرح شد که مسائل مختلف مربوط به آن مورد آنالیز نهاده شد.

گنج زاده در این مورد گفت: برای عرض تبریک به هادی ساعی به فدراسیون تکواندو آمدم و فرصت مناسبی بود تا بعضی مسائل کمیسیون را نیز مطرح کنیم. در کل جلسه خوبی داشتیم و با توجه به کارهایی که در دست اقدام داریم به زودی خبرهای خوبی برای قهرمانان خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: بیمه دغدغه اصلی و مهم قهرمانان است که سالهاست در این خصوص مسائل مختلف مطرح می گردد، ولی در این دوره با همکاری همه اعضا کمیسیون گام های مؤثری برداشته شده است. جلسات متعددی به همراه کارشناسان مربوطه با مسئولان تأمین اجتماعی داشته و به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم که در همین رابطه امروز مذاکرات خوبی با هادی ساعی و مسعود حجی زواره انجام شد که امیدواریم با همکاری مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و رؤسای فدراسیون بتوانیم برنامه بیمه ورزشکاران را اجرایی کنیم.

قهرمان المپیک در سرانجام گفت: ما نماینده ورزشکاران و قهرمانان هستیم و وظیفه داریم در مدت زمانی که مسئولیت داریم کارهای مؤثری در این رابطه انجام دهیم و با همکاری و همفکری همه اعضا کمیسیون برنامه هایی که تدوین شده را به هدف خواهیم رساند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیگیری بیمه ورزشکاران در ملاقات سجاد گنج زاده و هادی ساعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری بیمه ورزشکاران در ملاقات سجاد گنج زاده و هادی ساعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید