کافه رستوران تانیا ، تانیا رستورانی مجذوب کننده، کافه ای خوشمزه

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، در محدوده شریعتی و ظفر رستوران و کافه های متعددی وجود دارند که هر کدان سبک مخصوص به خود را دارند و با کیفیت های متفاوت غذا سرو می نمایند. کافه رستوران تانیا یکی از با کیفیت ترین کافه رستوران های این منطقه است که انواع سلیقه ها را راضی نگه می دارد و حتی سخت پسندترین افراد هم می توانند غذایی خوشمزه از منوی رستوران تانیا سفارش بدهند. بی شک، همه ما برای رهایی از تکرار و روزمرگی هایی که هر روز با آن ها سروکار داریم، دوست داریم، ساعاتی را در یک رستوران یا کافه ویژه و زیبا، به همراه عزیزانمان، سپری کنیم. حال این مکان، هرچه باشکوه تر باشد و میزبانی از ما در آن به برترین شکل ممکن برگزار گردد، مقدار رضایت مندی ما نیز بیشتر خواهد شد. رستوران تانیا هر سه وعده غذایی را سرو می نماید و می توانید روزتان را با یک صبحانه خوشمزه و مقوی آغاز کنید.

کافه رستوران تانیا ، تانیا رستورانی مجذوب کننده، کافه ای خوشمزه

کافه رستوران تانیا

کافه رستوران تانیا انتخاب خوبی برای دورهمی ها و قرارهای دو نفره است چون فضای رستوران آرام است است و از طرح های زیبایی برای دکور استفاده شده است. رستوران تانیا دو طبقه است و برای دکوراسیون داخلی هر دو طبقه از رنگ های روشن و المان های زیبا استفاده شده و میز و صندلی هایی چوبی استفاده شده که حس خوبی می دهد . مخصوصا طبقه دوم که از کاغذ دیواری هایی با جملات مثبت و شاد استفاده شده است. البته نکته خوب دیگر تانیا، این است که هم منوی کافی شاپ دارند و هم منوی غذایی که هر کدام را تمایل داشته باشید می توانید میل کنید و ساعت هایتان را به خوبی سپری کنید.

چی بخوریم؟

کافه رستوران تانیا پیتزاهایی با خمیر نازک و خوشمزه دارد که برای یک نفر عالی است. اگر از علاقه مندان برگر هستید حتما اسموکی برگرهای تانیا را امتحان کنید. منوی این رستوران بیشتر شبیه به فست فود است و انواع غذاهای فست فودی و نوشیدنی های طبیعی را در این رستوران می توانید میل کنید. اگر دوست دارید صبحانه تان را مفصل و خوشمزه خارج از منزل میل کنید کافه رستوران تانیا انتخاب خوبی برای شماست که از 9 صبح تا 12 ظهر سرو می گردد.

بریم کافه رستوران تانیا؟

اگر در پی فضایی آرام در عین حال مثبت و با انرژی هستید که بتوانید غذاهایی با کیفیت میل کنید کافه رستوران تانیا می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. شما در رستوران تانیا می توانید هر سه وعده غذایی را میل کنید و برای دسر و میان وعده هم از منوی کافی شاپ هرچیزی که تمایل دارید را سفارش بدهید.

اطلاعات دسترسی

آدرس: خیابان شریعتی خیابان ظفر، روبروی بامداد، پلاک 78

شماره تلفن: 26709551

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/tania.restaurant/

منبع: همگردی

به "کافه رستوران تانیا ، تانیا رستورانی مجذوب کننده، کافه ای خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه رستوران تانیا ، تانیا رستورانی مجذوب کننده، کافه ای خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید