رستورانی معروف در غرب تهران برای دورهمی ها

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، این رستوران کافه دارای دو طبقه مجزا، منوی ایرانی و منوی فرنگی و غذاهای باکیفیت در سعادت آباد است. پارکینگ اختصاصی این رستوران دغدغه جای پارک را پاسخ میدهد.

رستورانی معروف در غرب تهران برای دورهمی ها

حضور در رستوران و صرف غذا در کنار خانواده و آشنایان تبدیل به پای ثابت تفریحات زندگی شهری همه ما تبدیل شده است. به همین علت دیگر رفتن به رستوران تنها با هدف غذا خوردن انجام نمی گردد؛ بلکه بهانه ای برای گپ و گفت با عزیزان و سپری کردن لحظات خوش در کنار آن ها است. اینجاست که برای انتخاب رستوران، علاوه بر کیفیت غذا باید به فضای ایدئال نیز توجه کنید؛ چرا که رستوران فقط جایی برای غذا خوردن نیست. اگر در محدوده غرب و شمال غرب تهران در پی یک رستوران درجه یک برای دورهمی های محبت آمیز، خانوادگی و برگزاری جشن ها و مراسم می شد، پیشنهاد می کنیم حتما تا سرانجام این مطلب را مطالعه کنید.

ارکیده سعادت آباد، یکی از برترین رستوران های غرب تهران

خیلی از رستوران ها هستند که مردم تنها یکبار غذا خوردن در آن ها را تجربه می نمایند. کمتر جایی را می توان پیدا کرد که آن را گزینه ای مناسب برای تمام سلیقه ها دانست. رستوران کافه ارکیده در منطقه سعادت آباد تهران به پشتوانه بیش از 66 سال فعالیت در صنعت رستوران داری، انتخابی عالی برای همواره است.

فرقی نمی نماید که با خانواده یا دوستان قصد رفتن به رستوران را دارید یا به فکر برپایی مراسم عروسی، عقد، تولد و ختم در رستوران هستید، می توانید روی ارکیده سعادت آباد حساب ویژه ای باز کنید. حتما این پرسش را مطرح می کنید که چرا ارکیده، یکی برترین رستوران های سعادت آباد است؟ برای پاسخ به این سوال مهم باید در کنار هم چرخی در فضای این رستوران بزنیم.

رستوران ارکیده شعبه سعادت آباد، تلفیق طعم های اصیل و معماری مدرن

احتمالا شما هم تجربه غذا خوردن در رستوران هایی را دارید که هرچند نام و آوازه بلندی دارند؛ اما فضای آن ها اصلا مناسب نیست. پیش از آنکه عطر و طعم غذا در نظر مهمانان رستوران خوش بیاید، این محیط است که در نظرها جلوه می نماید. اگر فضای رستوران انرژی مثبت و آرامش را برای حاضران به ارمغان نیاورد، نمی توان انتظار داشت که خاطره ای خوش از چنین جایی در فکر افراد نقش ببندد.

از همان ابتدای ورود به رستوران ارکیده شعبه سعادت آباد متوجه خواهید شد که با فضایی متفاوت از سایر رستوران ها سروکار دارید. سقف برافراشته رستوران ارکیده فضایی دلباز را برای مهمانان رقم می زند. دکوراسیون داخلی این رستوران کاملا مدرن است. فضایی شیک که چشمان شما را نوازش می دهد. در یک کلام نه تنها از حضور در این رستوران خسته نخواهید شد؛ بلکه از نشستن در این فضا و گفت وشنود با عزیزان تان نهایت لذت را نیز خواهید برد.

متناسب سازی فضای رستوران ارکیده برای همه مهمانان

وقتی می توان ادعا کرد که تهران شهری برای همه است که فضاهای مختلف آن برای اقشار مختلف مردم متناسب سازی شده باشد. در رستوران ارکیده کوشش شده تا گامی هر چند کوچک اما موثر در این زمینه برداشته گردد. رستوران ارکیده در دو طبقه پذیرای مهمانان است. علاوه بر آسانسور، پله برقی نیز برای سهولت در جابه جایی افراد در نظر گرفته شده است.

داستان به همین جا ختم نمی گردد. در رستوران ارکیده منوی اختصاصی به خط بریل نیز برای روشن دلان عزیز وجود دارد. بچه ها هم مهمانان ویژه ارکیده سعادت آباد هستند. صندلی های اختصاصی بچه ها در کنار غذاها و خوراکی های مجذوب کننده، نمایش عروسکی و گریم کودک رایگان نیز برای این عزیزان تدارک دیده شده است.

منوی غذای بی نظیر رستوران ارکیده سعادت آباد

نوبتی هم که باشد باید به سراغ آنالیز منوی غذای رستوران ارکیده سعادت آباد برویم.

پیشنهاد اول کسانی که تجربه صرف غذا در این رستوران را دارند، شیشلیک مخصوص ارکیده است. در کنار آن انواغ غذاهای اصیل ایرانی مانند کباب کوبیده، بختیاری، وزیری، چنجه، برگ، جوجه کباب و ... نیز چشم انتظار شما هستند. خوراک های ویژه ای نیز مانند گردن، ماهیچه و مرغ در منوی غذاهای ایرانی ارکیده با دستور پخت اختصاصی به چشم می خورند.

شاید انتخاب غذا از بین این همه گزینه مجذوب کننده برای شما کار آسانی نباشد. ارکیده سعادت آباد برای این دسته از عاشقان غذا نیز پیشنهاد ویژه ای دارد. اگر در کنار دوستان و خانواده به رستوران تشریف می برید، می توانید سینی های مخصوص 4 تا 8 نفره ارکیده را انتخاب کنید. سینی هایی که از ترکیب چند آیتم مختلف در منو تشکیل می شوند تا فرصت چشیدن مزه ناب غذاهای مختلف ارکیده را برای مهمانان فراهم نمایند. انواع پیش غذا، سالاد، دورچین و نوشیدنی نیز در منوی رستوران ارکیده وجود دارند.

کافه ارکیده، برترین انتخاب برای قرارهای محبت آمیز و دونفره

در طبقه دوم رستوران، کافه اختصاصی ارکیده آماده پذیرایی از شماست. کافه ارکیده، یک کافی شاپ معمولی نیست. فضایی خاص که آن را به انتخابی مجذوب کننده برای قرارهای محبت آمیز تبدیل می نماید. منوی کافه ارکیده نیز کامل تر از هر کافی شاپ دیگری در محدوده سعادت آباد است. انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و گرم، کیک های خوشمزه، باقلوا و کنافه داغ و تازه، بستنی ها و شیک های هیجان انگیز و ... در منوی کافه به چشم می خورند. اگر قصد تجربه غذاهای فرنگی باکیفیت را نیز دارید، حتما استیک ها و پاستاهای با رسپی اختصاصی ارکیده را امتحان کنید.

برگزاری مراسم در ارکیده سعادت آباد با تشریفات ویژه

در کنار سالن عمومی با ظرفیت بالا برای پذیرایی از مهمانان، سالن VIP اختصاصی نیز در این رستوران ارکیده سعادت آباد وجود دارد. ارکیده شرایط را برای میزبانی از دورهمی های خانوادگی، جشن هایی مانند عقد، عروسی و تولد، مراسم ختم و یادبود و بعلاوه جلسات کاری و مراسم سازمان ها فراهم نموده است. با هماهنگی قبلی می توانید سالن عمومی یا VIP رستوران ارکیده سعادت آباد را برای مراسم خود رزرو کنید. پرسنل آموزش دیده به همراه تجهیزات صوتی و تصویری باکیفیت، ارکیده را به برترین رستوران برای برگزاری مراسم در سعادت آباد تبدیل نموده است.

فقط یکبار ارکیده را انتخاب کنید!

ساعت ها صحبت کردن و نوشتن درباره بعضی از مکان ها به مقدار چند دقیقه حضور در آن ها مفید نیست. بنابراین شاید بهتر باشد برای یکبار ارکیده سعادت آباد را برای صرف یک وعده غذا به همراه عزیزان تان انتخاب کنید. شک نکنید که از این حضور، خاطره ای خواهید ساخت که طعم شیرین آن را تا مدت ها به یاد می آورید. اگر احتیاج به اطلاعات بیشتر یا قصد رزرو رستوران ارکیده سعادت آباد را دارید، می توانید با شماره 79397 (9821+) تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "رستورانی معروف در غرب تهران برای دورهمی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستورانی معروف در غرب تهران برای دورهمی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید