گردشگری شبانه در تهران از سوم فروردین 1402 آغاز می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، گردشگری شبانه در تهران از سوم فروردین 1402 آغاز می گردد.

گردشگری شبانه در تهران از سوم فروردین 1402 آغاز می گردد

پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران که از این طرح در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری رونمایی کرد، گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان با تعطیلات نوروز، طرح گردشگری شبانه از سوم فروردین در تهران اجرا می گردد.

به گفته او، در این طرح سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده و مسیرهای چند گانه ای برای گشتهای شبانه طراحی شده که تور چهار برج شامل برج پرچم، برج طغرل، برج آزادی و برج میلاد و بعلاوه گردشگری ادبی شامل بازدید از خانه موزه سیمین و جلال، خانه موزه مهدی اخوان ثالث و کتابخانه و موزه نادر ابراهیمی، بافت تاریخی، هنرگردی، خیابان فرهنگی و تاریخی سی تیر و موزه گردی از آن جمله است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: طرح گردشگری شبانه قرار است از سوی دفاتر خدمات مسافرتی تهران و با مشارکت شهرداری تهران، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، برج میلاد و برج آزادی اجرا گردد که تخفیف هایی هم برای بازدیدهای گروهی در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: همگردی

به "گردشگری شبانه در تهران از سوم فروردین 1402 آغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری شبانه در تهران از سوم فروردین 1402 آغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید