گزینه منچستر یونایتد برای جانشینی دخیا

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، آینده دروازه بان های یونایتد در این تابستان کاملا نامشخص است در حالی که داوید دخیا سنگربان این تیم امروز شنبه پس از اتمام قراردادش بازیکنی آزاد خواهد بود. صحبت ها حول تمدید قرارداد بین دخیا و یونایتد جریان خواهد داشت در حالی که دین هندرسون امیدوار است تا پس از دوره قرضی حضورش در سیتی گرند با قراردادی دائمی به ناتینگهام فارست بپیوندد.

گزینه منچستر یونایتد برای جانشینی دخیا

یونایتد همینطور درخواست انتقال تام هیتون به لوتون تاون را رد نموده است. علاوه بر این یونایتد در حال مذاکره برای جذب آندره اونانا دروازه بان 42 میلیون پوندی اینتر است، اما با وجود میل هندرسون به جدایی و پیشنهاد شدن پست دروازبانی لوتون به تام هیتون یونایتد گزینه های دیگرش را نیز آنالیز خواهد نمود.

به نقل از رسانه هلندی 1908، علاقه شدیدی از طرف یونایتد به بیلو دروازه بان 25 ساله فاینورد که در قهرمانی این تیم در لیگ هلند دروازه بان اصلی فاینوردی ها بود، وجود دارد. گزارش ها علاوه بر این ادعا نموده اند که در صورت جدایی دخیا شیاطین سرخ هر دو اونانا و بیلو را برای جنگیدن بر سر جایگاه دروازه بانی اول این تیم به خدمت خواهند گرفت. فاینورد قاطعانه برای حفظ دروازه بان خود خواهد جنگید و قراردادی تازه را برای برطرف علاقه یونایتد به این دروازه بان هلندی به او پیشنهاد خواهد داد.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو

به "گزینه منچستر یونایتد برای جانشینی دخیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه منچستر یونایتد برای جانشینی دخیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید