اینتر نتوانست مسی را جذب کند!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، در تابستان 2021 باشگاه های بزرگ اروپا با فرصتی استثنایی روبرو شدند؛ فرصت به خدمت گرفتن بزرگترین فوتبالیست تاریخ، لیونل مسی. مسائل مالی در بارسلونا باعث شده بود بلوگرانا نتواند قرارداد جدیدی به ستاره بزرگش پیشنهاد بدهد و در نتیجه تعیین شد که لئو باشگاهش را ترک خواهد نمود.

اینتر نتوانست مسی را جذب کند!

در آن موقع گزینه های زیادی در مقابل لئو مسی نهاده شد. خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر و کاپیتان سابق نراتزوری، در مصاحبه اخیر خود بیان کرد اینتر هم در آن موقع مذاکرات با مسی را شروع نموده بود ولی در نهایت متوجه شد که با ثروت افسانه ای باشگاه هایی مثل پاری سن ژرمن و چند باشگاه ثروتمند انگلیسی قادر به رقابت نیست.

زانتی که هموطن مسی است در مصاحبه با DAZN گفت: راستش را بخواهید وقتی فهمیدم مسی قصد ترک بارسا را دارد شگفت زده شدم. اما واقعیت این بود که ما قادر به رقابت با پی اس جی یا باشگاه های لیگ رجحان نبودیم. اما به خاطر رابطه خوبی که بین ما و مسی برقرار بود به محض اینکه فرصت فراهم شد با او صحبت کردیم و وارد مذاکره شدیم.

صحبتهای زانتی در حالی مطرح می گردد که مسی در برهه های مختلف دوران فوتبالش با شایعاتی درباره احتمال پیوستن او به اینتر روبرو شده بود. اما نراتزوری هرگز نتوانست این انتقال رویایی برای هوادارانش را عملی کند.

مسی در نهایت با پاری سن ژرمن قراردادی دو ساله امضا کرد و راهی پاریس شد. حالا که قرارداد او به انتها نزدیک می گردد مسی هنوز با این باشگاه تمدید ننموده و بار دیگر شایعات درباره آینده اسطوره آرژانتینی شروع شده است.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "اینتر نتوانست مسی را جذب کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر نتوانست مسی را جذب کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید