آخرین شرایط درمانی محمدرضا شجریان

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، طبق اعلام خبری از سوی پزشک معالج استاد محمدرضا شجریان، هنرمندِ محبوبِ آواز کشورمان در شرایط مساعدی نسبت به روز های گذشته به سر می برد و می توان امیدوار به مرخص شدن عنقریب وی از بیمارستان بود.

آخرین شرایط درمانی محمدرضا شجریان

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ وردپرسکارا، دکتر عباسی، پزشک و هماهنگ نماینده تیم پزشکی استاد شجریان در مورد شرایط بالینی تازه ایشان بیان کرد: خوشبختانه فرایند بهبود حال جسمانی ایشان روز به روز بهتر می گردد و از شرایط بحرانی یکی دو هفته قبل خارج شده ایم؛ اگر به همین شکل پیش برویم ایشان بزودی از بیمارستان مرخص می شوند.

دکتر عباسی درباره شرایط تنفسی استاد نیز اشاره نمود: تنفس ایشان کاملا ارادی انجام می گردد و حتی به دستگاه به صورت استندبای هم نیازی نیست. خوشبختانه از شرایط بحرانی یکی دو هفته قبل خارج شده ایم و همچنین سطح هوشیاری ایشان مانند چند ماه گذشته است و هر وقت خودشان بخواهند ارتباطی با اطرافیان برقرار می نمایند.

وی در مورد شرایط قعلی کشورمان و شرایط اپیدمیِ متاثر از ویروس کرونا شرح داد که با شیوع بیماری کرونا بیمارستان خطرناکترین محل برای ابتلا است و در آن ها در کوشش ند و امیدوار که استاد شجریان هر چه زودتر ترخیص شده و به خانه بازگردند.

شایان ذکر است که خسرو آواز ایران در پی بروز مسائل ریوی حادی که از اوایل اسفندِ جاری رخ داد، در بیمارستان جم تهران بستری شده و بحئلله اخبار تازه نوید سلامتی ایشان را می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین شرایط درمانی محمدرضا شجریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط درمانی محمدرضا شجریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید