احتمال شروع اردوی شاگردان بنا از ماه آینده، استارت تا فتح آسیا

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، پرونده رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی روز سه شنبه 25 آذرماه با قهرمانی تیم بازار عظیم ایران بسته شد. مسابقاتی که در شرایط و محدودیت های کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به جریان افتاد و در نهایت با تمام کم و کاستی ها خود به خاتمه رسید.

احتمال شروع اردوی شاگردان بنا از ماه آینده، استارت تا فتح آسیا

حال با توجه به سرانجام پیکارهای لیگ برتر، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز در صدد شروع برنامه های مدون خود برای حضور ملی پوشان در رقابتهای قهرمانی آسیا و مسابقات گزینشی المپیک هستند.

طبق برنامه اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات قهرمانی کشتی آسیا طی روزهای 28 بهمن تا سوم اسفندماه به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد. همچنین پیکارهای گزینشی المپیک نیز طی فروردین و اردیبهشت سال آینده برگزار می گردد که ملی پوشان کشتی فرنگی ایران باید برای کسب 3 سهمیه به جامانده کوشش نمایند.

به همین دلیل حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مورد برنامه های آینده این تیم با توجه به سرانجام لیگ برتر به وبلاگ وردپرسکارا گفت: با توجه به اهمیت زمان شروع دور جدید تمرینات تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت های گزینشی المپیک، باید برنامه های خود را بزودی وارد فاز اجرایی کنیم. با این وجود می توان پیش بینی کرد بتوانیم از دی ماه اردو داشته باشیم. البته همه چیز درنهایت به شرایط و محدودیت های کرونایی بستگی دارد، اما به هر حال پیش بینی می کنیم اردوی ملی پوشان برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا در دی و بهمن ماه تشکیل و پیگیری گردد.

وی در سرانجام به احتمال بعضی تغییرات در برنامه های مدون کادر فنی با توجه به شیوع کرونا هم اشاره نمود و گفت: شرایط موجود و محدودیت های کرونایی در ماههای اخیر باعث تغییرات فراوانی شده و طبیعتاً تصمیمات کادر فنی و متولیان کشتی را هم بارها تغییر داده است. به عنوان مثال همین رقابتهای لیگ کشتی که قرار بود بعد از رقابتهای جهانی برگزار گردد، اما لغو این مسابقات باعث شد تا لیگ هم دوباره به جریان بیفتد و در نهایت پرونده این دوره از رقابتها نیز به تازگی بسته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "احتمال شروع اردوی شاگردان بنا از ماه آینده، استارت تا فتح آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال شروع اردوی شاگردان بنا از ماه آینده، استارت تا فتح آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید