انتشار اولین ایمیل مدیر نو توییتر ، منتظر تغییر نباشید

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، دیجیاتو نوشت: هفته گذشته در خبری اعلام شد که لیندا یاکارینو کار خود را به عنوان مدیرعامل تازه توییتر شروع نموده است. او حالا در اولین ایمیل سراسری خود به کارمندان این شرکت اعلام نموده که به اهداف ایلان ماسک و استراتژی توییتر 2.0 پایبند می ماند و صرفاً در اداره این شبکه اجتماعی بزرگ به ثروتمندترین فرد دنیا یاری خواهد نمود.

انتشار اولین ایمیل مدیر نو توییتر ، منتظر تغییر نباشید

لیندا یاکارینو اولین ایمیل سراسری خود به کارمندان توییتر را در صفحه شخصی اش نیز به اشتراک گذاشته است. او در این پیغام اعلام نموده که هدفش مدیریت این شرکت به همان شیوه ای است که ماسک در نظر داشته. او در این یادداشت بر تمرکز شرکت روی آزادی بیان هم تأکید نموده است که موضوعی حائز اهمیت برای ایلان ماسک محسوب می گردد.

یاکارینو می گوید ماسک می دانست که صنعت فضا و خودرو نیازمند تغییر است و در آن زمینه وارد عمل شد. او بعلاوه می دانست که میدان اصلی گفت وگوها در دنیا هم باید تغییر کند تا تمدن بشری به وسیله ارتباطات بدون فیلتر پیشرفت کند و فضای تعامل پیرامون چیزهایی که برای ما اهمیت دارند، وجود داشته باشد.

لیندا یاکارینو به تحقق برنامه توییتر 2.0 پایبند می ماند

یاکارینو می گوید: توییتر در مسیر مأموریتی برای تبدیل شدن به دقیق ترین منبع آنی اطلاعات در دنیا و میدان اصلی ارتباطات در دنیاست. ما در مسیر تاریخ سازی قرار داریم و این مسئله یک وعده توخالی نیست؛ این واقعیت ماست. مدیرعامل تازه این شبکه اجتماعی باور دارد که اولین اصول برای آن ها باید زیر سؤال بردن پیش فرض ها و از پایه ساختن چیزی تازه باشد.

نیویورک تایمز می گوید این ایمیل یکی از اولین مکاتبات سراسری در توییتر محسوب می گردد که اهداف و مأموریت های این شرکت را بیان می نماید. از طرف دیگر، این یادداشت یکی از اولین تعاملات مدیریت توییتر با رسانه ها از زمان ورود ایلان ماسک به این شرکت است. چون جو بناروچ که با یاکارینو وارد توییتر شده، زودتر از انتشار این رشته توییت، نسخه ای از این ایمیل را برای گروهی از وبلاگ وردپرسکارا ارسال نموده بود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "انتشار اولین ایمیل مدیر نو توییتر ، منتظر تغییر نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اولین ایمیل مدیر نو توییتر ، منتظر تغییر نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید