کسب و کار

پرفروش ترین بازی تاریخ دوباره رکورد شکست، عکس

زومیت نوشت: ماینکرفت از سال ها قبل پروفروش ترین بازی تاریخ بود و اکنون با افزایش فروش 100 میلیون نسخه، فاصله خود را با جایگاه دوم بیش ازپیش افزایش داده است.

24 مهر 1402

چهره متفاوت مزدا 2، هاچ بک محبوب ژاپنی، عکس

گجت نیوز نوشت: شرکت مزدا از نسخه هیبریدی مزدا 2 پرده برداشت. نسل تازه مزدا 2 اکنون به ظاهری اسپرت و پیشرانه هیبریدی مجهز شده تا بتواند بهتر از قبل با تویوتا یاریس به رقابت بپردازد.

8 مهر 1402

امکان ویرایش خودرو فراهم شد ، کدام متقاضیان می توانند نسبت به تغییر خودرو اقدام نمایند؟

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروها گفت: همه متقاضیان با اولویت تحویل در سال 1403 که در مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه شرکت کردند، می توانند برای ویرایش خودروی انتخابی اقدام نمایند.

22 شهریور 1402

کفه ترازو به نفع مشتری ، طعم غذای دایی کبابی را اهالی می پسندند

مشغول وزن کردن سبزی آش و سرکشی به دیگ حلیم است. ترازویش دقیق، کارش روی حساب و کتاب می چرخد. کم فروشی و تضییع حق مشتری خط قرمز کاسبی اش است.

17 شهریور 1402

سامانه یکپارچه خودرو از ساعت 20 امشب باز شد

مدیر طرح سامانه یکپارچه خودرو از باز شدن این سامانه از ساعت 20 روز دوشنبه ششم شهریور ماه اطلاع داد. مهدی تقدسی با اعلام این خبر اضافه نمود: همان طور که پیشتر وعده داده شده بود، بازگشایی مجدد سامانه با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات تازه،...

7 شهریور 1402

تیک تاک در نیویورک ممنوع شد!

نیویورک استفاده از تیک تاک در دستگاه های دولتی را به علت نگرانی های امنیتی ممنوع نمود و به این ترتیب به لیست شهر ها و استان های آمریکایی پیوست که چنین محدودیتی را بر اپ چینی وضع نموده اند.

28 مرداد 1402

انواع دوچرخه های برقی را از کجا بخریم؟

دوچرخه سواری یکی از بهترین فعالیت ها و تحرک هایی است که می توانید در طول روز انجام دهید. استفاده از این وسیله برای رفت و آمد باعث کاهش آلودگی های محیط زیست می شود و همچنین شما را به تحرک وادار می کند و اگر اهل ورزش نباشید این تحرک می تواند برای سلامت شما...

16 مرداد 1402

ناگفته های بازیگر سریال خاتون ، کار که آغاز شد پدرم را از دست دادم ...

بازیگر فیلم یک بعد از ظهر طولانی با اشاره به اهمیت سینمای مستقل در ایران، گفت: این سینما در ارائه هنر مصلحت گرا نیست و متعلق به مخاطب جست وجو گر است.

7 مرداد 1402

فیلم باربی برنده نبرد باکس آفیس در آمریکا شد؛ اوپنهایمر نولان عقب نشست

بنا بر اعلام شرکت فیلم سازی برادران وارنر که تولیدکننده فیلم باربی است، این فیلم به بزرگترین فیلم سال آمریکا و کانادا تبدیل شده است. این شرکت خاطرنشان کرد که طی دو روز گذشته، از شروع پخش این فیلم در این منطقه حدود 155 میلیون دلار عایدی داشته است.

2 مرداد 1402

ماریون کوتیار ملکه برفی معاصر می گردد، حضور در برج یخی

حضور ماریون کوتیار برای بازی در نقش ملکه برفی در فیلم برج یخی ساخته لوسیل هادزیهالیلوویچ، تایید داد.

17 تیر 1402

اصلی ترین نکاتی که باید در دکوراسیون منزل بدانید

قدیم ترها، با آب وجارو کردن و گذاشتن گلدان در کنار ورودی منزل سعی در آراستن و افزودن زیبایی به ورودی خانه را داشته اند، اما ما چه باید کنیم که قسمت ورودی خانه مان به برترین و زیباترین وجه دیده گردد؟

14 تیر 1402

راه های تقویت مهارت دست ورزی بچه ها

دست ورزی یکی از مهم ترین مهارت هایی است که نوزاد در ماه های ابتدایی زندگی خود فرا می گیرد و این یادگیری تا سنین بالاتر هم ادامه دارد. زمانی که بچه ها کنترل مناسبی روی دست نداشته باشند، با مسائل متعددی در غذا خوردن، بازی کردن یا نوشتن روبرو می شوند. به همین...

7 تیر 1402

کاهش 10 تا 15 درصدی نرخ های فروش آپارتمان ، آخرین تغییرات قیمت مسکن اعلام شد

جدیدترین آمار ارایه شده از قیمت مسکن و اجاره بها در کشور حاکی از تغییر 2.6 درصد تورم ماهیانه است که البته با توجه کاهش نرخ های پیشنهادی در بازار مسکن شهر تهران انتظار می رود قیمت مسکن در سایر شهرها با فاصله زمانی دچار افت گردد.

2 تیر 1402

گوشی آنر 90 لایت با دوربین 100 مگاپیکسلی و قیمت 330 دلار رونمایی شد

مدتی قبل آنر در چین از گوشی های سری آنر 90 رونمایی کرد و امروز گوشی آنر 90 لایت معرفی گردید که با قیمت حدود 330 دلار راهی بازار اروپا شده است. در ادامه به ویژگی های این گوشی می پردازیم.

31 خرداد 1402

بازه رهن کامل در منطقه 5 تهران

بازار اجاره در پرتقاضاترین منطقه مرکز با بازه وسیع نرخ های پیشنهادی از سوی موجرها در فایل های عرضه شده به مستاجرها روبه رو شده است.

26 خرداد 1402

انتشار اولین ایمیل مدیر نو توییتر ، منتظر تغییر نباشید

دیجیاتو نوشت: هفته گذشته در خبری اعلام شد که لیندا یاکارینو کار خود را به عنوان مدیرعامل تازه توییتر شروع نموده است. او حالا در اولین ایمیل سراسری خود به کارمندان این شرکت اعلام نموده که به اهداف ایلان ماسک و استراتژی توییتر 2.0 پایبند می ماند و صرفاً در...

25 خرداد 1402

پیغام ناامید کننده باشگاه استقلال به طرفداران؛ باید قید این 2 بازیکن را بزنیم!

بعضی اعضای نو کمیته فنی استقلال ساعاتی بعد از انتصاب اعلام کردند باشگاه استقلال پولی بابت حفظ قایدی و محبی ندارد.

23 خرداد 1402

پروازهای چارتری در 6 مسیر داخلی ممنوع شد

متن نامه حسن خوش خو خطاب به مدیران عامل ایرلاین های داخلی به شرح زیر است:

1 خرداد 1402

رتبه بندی همه فیلم های بن افلک در مقام کارگردان از بدترین به برترین

این روزها نام بن افلک، مت دیمون و مایکل جردن به خاطر نمایش فیلم ایر سر زبان ها است. ایر همان داستان کلیشه ای همیشگی رویای آمریکایی است؛ همان قصه تکراری مردان و زنانی که با کوشش و پشتکار و جا نزدن در برابر ناملایمات به موفقیت و پیروزی می رسند و در نهایت...

31 اردیبهشت 1402

مقایسه اطلس با کوییک؛ همه چیز درباره هاچ بک نو سایپا

خبرنگاران- مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه با عرضه تازه ترین محصول سایپا یعنی اطلس همراه شده است. مدلی که ذاتا فیس لیفت تازه کوییک است که از نظر ظاهری و به خصوص نمای عقب و جلو تفاوت های زیادی دارد، اما مثل همه مدل های خانواده X200 سایپا قرار است با...

20 اردیبهشت 1402
تعداد: (195)