ناگفته های بازیگر سریال خاتون ، کار که آغاز شد پدرم را از دست دادم ...

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، بازیگر فیلم یک بعد از ظهر طولانی با اشاره به اهمیت سینمای مستقل در ایران، گفت: این سینما در ارائه هنر مصلحت گرا نیست و متعلق به مخاطب جست وجو گر است.

ناگفته های بازیگر سریال خاتون ، کار که آغاز شد پدرم را از دست دادم ...

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا مرجان متقی بازیگر فیلم یک بعدازظهر طولانی به کارگردانی سهی بانوذوالقدر درباره نقش خود گفت: در این فیلم به ایفای نقش شخصیتی به نام شراره پرداختم که از خصوصیات بارزش پول دوستی، تو هم و ساده لوحی بود.

بازیگر سریال خاتون در ادامه درباره شرایط جایگاه سینمای مستقل شرح داد: سینمای مستقل رها ازقید وبندهای مرسوم استودیویی ودرگیرشدن با مسائلی مانند بازگشت پول یا فروش گیشه می تواند آزادانه هنر را بدون درنظر گرفتن مصلحت ارائه دهد.

متقی ادامه داد: در همکاری با فیلم سازان مستقل نباید به فکر عایدی و معروفیت بود بلکه مهم این است پیغام کارگردان و نویسنده به بیننده که معمولا از مخاطب سینمای بدنه جستجوگر تراست انتقال یابد.

بازیگر چتر نجات یادآور شد: به طور کلی آنچه در بازیگری سینما اهمیت دارد استمرار است چون شرایط شما به عنوان یک بازیگر مخصوصا در ابتدای راه و جوانی به شکل سینوسی پیش می رود.

در همکاری با فیلم سازان مستقل نباید به فکر عایدی و معروفیت بود بلکه مهم این است پیغام کارگردان و نویسنده به بیننده که معمولا از مخاطب سینمای بدنه جستجوگر تراست انتقال یابد. در قله ها نباید مغرور شد و در دره ها نباید نا امید بود بلکه باید با انتخاب های درست تنها به مسیر ادامه داد اگر قرار باشد برای شما اتفاقی رقم بخورد، خواهد خورد.

این بازیگر جوان با بیان اینکه من هم جدا از دیگران نبودم و بارها شکست خوردم و بارها به فکر ترک این شغل افتادم اظهار کرد: در این راه حتی سرمایه جسمی و مالی ام را از دست دادم اما به دلیل اعتقاد به اصل استمرار، این راه را ادامه خواهم داد.

بازیگر یک بعد از ظهر طولانی درباره شرایط خاص این اثر شرح داد: مطمئنا چند بار فیلمبرداری یک سکانس پلان 1 ساعت و 35 دقیقه ای در روز و در روزهای متوالی نیازبه آمادگی جسمی و روانی بالایی دارد. در این شرایط شما تحت حالتی قرار می گیرید که با یک اشتباه ممکن است زحمات یک تیم 40 نفره را برهم بزنید.

متقی مطرح نمود: برای رسیدن به این آمادگی کارگردان کار دوماه تمرینات مستمر با بازیگران و در برهه ای با دیگر عوامل انجام داد که نشان از حرفه ای بودن او دارد؛ به خصوص آماده کردن شخص من ازلحاظ روحی که درشروع تمرینات پدرم را از دست دادم یک چالش جدی بود. در آخر از همه عواملی که در به ثمر رسیدن کار نقش داشتند تشکر می کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ناگفته های بازیگر سریال خاتون ، کار که آغاز شد پدرم را از دست دادم ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های بازیگر سریال خاتون ، کار که آغاز شد پدرم را از دست دادم ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید