سینما

قدرت نمایی های تیلور و یزدانی با نتیجه گرفتن در مقابل حریفان

حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان مقتدرانه راهی یک چهارم نهایی شد.

25 شهریور 1402

حوزه فرهنگ و هنر برای تأثیرگذاری در جامعه باید حضور میدانی داشته باشد

به گزارش خبرنگاران در بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشستی با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر که ظهر چهارشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گشت، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر، نظارت بر موسسات...

22 شهریور 1402

موضع گیری انتقادی وودی آلن در برابر سیاست

تئاتر این آب آشامیدنی نیست از 26 مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد. این اجرا که بر اساس نمایشنامه ای از وودی آلن به همین نام است، به رابطه سیاسی کشوری کمونیستی با امریکا می پردازد. خانواده ای امریکایی به کشوری کمونیستی مسافرت...

7 شهریور 1402

روز جهانی پرتاب بالش

روز جشن بالش ها در بیش از 100 نقطه مختلف جهان از جمله لندن، هلند، استرالیا، نیویورک و بوینس آیرس روزی جالب و فراموش نشدنی محسوب می گردد.

1 شهریور 1402

19 تصویر از وسایلی که زندگی را برای شما خیلی راحت می نمایند

حتما برای شما هم مانند من بار ها و بار ها در خلال انجام کار های روزمره پیش آمده به این فکر کنید که چرا راه ساده تری وجود ندارد؟ مثلا وقتی می خواهید دکمه آسانسور را بزنید و دستتان پر است یا وقتی در پی راهی هستید که پدر یا مادرتان یادش بماند قرص قبلی را در...

30 مرداد 1402

فروشگاه دیجیتالی ایکس باکس 360 سال آینده به کار خود پایان خواهد داد

شرکت مایکروسافت به صورت رسمی بیان نمود که کار فروشگاه دیجیتالی کنسول ایکس باکس 360 در تاریخ 29 ژوئیه سال 2024 (8 مرداد 1403) به سرانجام خواهد رسید.

29 مرداد 1402

اژدهای کومودو یک کوسه را بلیعید!، فیلم

اژدهای کومودو از حیوانات شگفت آوری است که از نظر جمعیتی در معرض خطر دسته بندی می گردد. این موجودات، هیولاهایی دندانه دار هستند که به آنها اجازه می دهد تا گوشت را به راحتی پاره نمایند. آنها حتی می توانند بوی گوشت پوسیده را تا فاصله 4 کیلومتری حس نمایند.

12 مرداد 1402

ناگفته های بازیگر سریال خاتون ، کار که آغاز شد پدرم را از دست دادم ...

بازیگر فیلم یک بعد از ظهر طولانی با اشاره به اهمیت سینمای مستقل در ایران، گفت: این سینما در ارائه هنر مصلحت گرا نیست و متعلق به مخاطب جست وجو گر است.

7 مرداد 1402

فیلم اوپنهایمر؛ روایتی نفس گیر دربارۀ اولین بمب اتمی و پدرش!

فیلم اوپنهایمر بیش از حد طولانی است و در برخی مواقع ریتم پرشتابش را از دست می دهد، اما با این حال این فیلم سرشار از لحظات بزرگ و تاثیرگذار است. تاثیری که کیلیان مورفی با ارائۀ یکی از برترین بازی هایش در سال های اخیر نقش مهمی در تشدید آن داشته است.

3 مرداد 1402

فیلم باربی برنده نبرد باکس آفیس در آمریکا شد؛ اوپنهایمر نولان عقب نشست

بنا بر اعلام شرکت فیلم سازی برادران وارنر که تولیدکننده فیلم باربی است، این فیلم به بزرگترین فیلم سال آمریکا و کانادا تبدیل شده است. این شرکت خاطرنشان کرد که طی دو روز گذشته، از شروع پخش این فیلم در این منطقه حدود 155 میلیون دلار عایدی داشته است.

2 مرداد 1402

ماریون کوتیار ملکه برفی معاصر می گردد، حضور در برج یخی

حضور ماریون کوتیار برای بازی در نقش ملکه برفی در فیلم برج یخی ساخته لوسیل هادزیهالیلوویچ، تایید داد.

17 تیر 1402

خواب عجیب نهنگ های غول پیکر در آب، فیلم

نهنگ ها برای اینکه بتوانند بخوابند، نیمی از مغز خود را در یک زمان خاموش می نمایند. نیمه بیدار بودن به آنها این امکان را می دهد که به تنفس خود ادامه دهند و از محیط اطراف خود مطلع شوند. نهنگ ها معمولاً هنگامی که نزدیک سطح می خوابند در جای خود می مانند.

6 تیر 1402

این سگ تبدیل به سلاحی خطرناک شده، عکس

زومیت نوشت: Throwflame سگ رباتیکی معرفی نموده که روی آن شعله افکنی با قابلیت پرتاب آتش نصب شده است.

4 تیر 1402

این 10 عکس جادویی را ایرانی ها تا خاتمه عمر فراموش نمی نمایند

برخی تصاویر در فکر آدم برای ابد حک می شوند. گره می خورند به هزار تصویر دیگر. به هزار خاطره دیگر. برخی عکس ها آدم را زیر و رو می نمایند. کمی که چشم بهشان بدوزی تو را با خود می برند به ناکجا. به یاد هایی که انگار با باد رفته اند، اما نرفته اند. گوشه ای از فکر و...

18 خرداد 1402

این ایرانی با موتور قله دماوند را فتح کرد

اهل کوهنوردی هستید؟ اهل موتورسواری چطور، البته به صورت حرفه ای!؟ هیچ وقت به فکرتان رسیده که با موتور از کوه بالا بروید!؟

17 خرداد 1402

جایزه ویژه برای فینالیست های مسابقه آوای جادویی

جایزه نفرات برگزیده مسابقه استعدادیابی آوای جادویی که از پلتفرم فیلم نت پخش می گردد، تعیین شد.

12 خرداد 1402

مقانلو: کار سختی در مسابقات جهانی داریم، این مسابقات خاص و ویژه است

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران گفت: مسابقات جهانی بسیار خاص و ویژه است و 140 امتیاز دارد که بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

2 خرداد 1402

این مرد قوی ترین کوتوله جهان است

کوتوله بدنساز هندی که به عنوان کوچک ترین بدنساز جهان در رسانه ها به معروفیت جهانی رسیده، حالا قصد دارد یک کار تازه را در هالیوود آغاز کند. این گزارش سال 1388 در هفته نامه همشهری سرنخ منتشر شده است.

1 خرداد 1402

رتبه بندی همه فیلم های بن افلک در مقام کارگردان از بدترین به برترین

این روزها نام بن افلک، مت دیمون و مایکل جردن به خاطر نمایش فیلم ایر سر زبان ها است. ایر همان داستان کلیشه ای همیشگی رویای آمریکایی است؛ همان قصه تکراری مردان و زنانی که با کوشش و پشتکار و جا نزدن در برابر ناملایمات به موفقیت و پیروزی می رسند و در نهایت...

31 اردیبهشت 1402

آیا دوران سوپراستار بودن دوئین جانسون به انتها رسیده است؟

تا دو دهه قبل کمتر پیش می آمد که یک کشتی کج کار به دنیای سینما قدم بگذارد و پیروز باشد یا اصلا خوب بازی کند (شاید به جز بازی ماندگار ردی پایپر در فیلم کلاسیک آن ها زندگی می نمایند ساخته جان کارپنتر). با ورود دوئین جانسون اما همه چیز عوض شد؛ او که یکی از محبوب...

17 اردیبهشت 1402
تعداد: (130)