اژدهای کومودو یک کوسه را بلیعید!، فیلم

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، اژدهای کومودو از حیوانات شگفت آوری است که از نظر جمعیتی در معرض خطر دسته بندی می گردد. این موجودات، هیولاهایی دندانه دار هستند که به آنها اجازه می دهد تا گوشت را به راحتی پاره نمایند. آنها حتی می توانند بوی گوشت پوسیده را تا فاصله 4 کیلومتری حس نمایند.

اژدهای کومودو یک کوسه را بلیعید!، فیلم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرسکارا ، اژدهای کومودو به عنوان مانیتور کومودو نیز شناخته می گردد و سنگین ترین مارمولک های موجود در دنیا هستند. این موجودات وحشتناک می توانند تا 19 کیلومتر در ساعت حرکت نمایند. آنها تا 3 متر و 60 سانتی متر رشد می نمایند و ممکن است بیش از 136 کیلوگرم وزن داشته باشند. آنها نه تنها به طرز وحشتناکی بزرگ هستند، بلکه یک نیش سمی هم دارند!

چشمان آن ها به این جانوران این اجازه را می دهد تا در فاصله 300 متری نیز شکار را تشخیص دهند و راه رفتن موج دارشان باعث می گردد سرشان به جلو و عقب بچرخد. این بدان معناست که آنها همواره مراقب هستند. آنها رحم ندارند و با عضلات قوی گلو و گردن خود می توانند به سرعت وعده غذایی خود را پایین بکشند.

آنها حیوانات مختلفی را که مقدار آنها فرق دارد را میخورند. برای مثال، آنها ممکن است در پی چیزی به کوچکی یک جونده بروند و بعلاوه سعی نمایند با یک گاومیش آبی بزرگ مقابله نمایند. گوزن شاید غذای مورد علاقه آنها باشد. اگر سن آن ها بیشتر از 5 سال باشد، قطعا در پی طعمه های بزرگ می روند.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اژدهای کومودو یک کوسه را بلیعید!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اژدهای کومودو یک کوسه را بلیعید!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید