بازگشت هیجان انگیز خر دوست داشتنی به سینما

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، انیمیشن سینمایی شرک با همکاری دو کمپانی ایلومینیشن و دریم ورکس برای پنجمین قسمت ساخته می گردد.

بازگشت هیجان انگیز خر دوست داشتنی به سینما

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا به نقل از ورایتی، کمپانی ایلومینیشن با همکاری با دریم ورکس در کوشش برای برگرداندن شرک هستند. شرک 5 با حضور صداپیشگان اصلی شامل مایک مایرز، کامرون دیاز و ادی مورفی بازمی گردد.

با وجود اینکه هنوز هیچ چیز رسمی نیست اما ملداندری از مدیران ایلومینیشن گفته مذاکره با بازیگران دارد به خوبی پیش می رود و همه نشانه ها بیانگر علاقه کامل بازیگران به بازگشت به این فیلم است.

ادی مورفی چند ماه پیش گفته بود آرزویش این است که با شرک دیگری همراه گردد و گفته بود 2 ثانیه ای پیشنهاد این همکاری را تایید می کنم. عاشق شخصیت خر این انیمیشن هستم. فیلم چهارم شرک با عنوان شرک برای همواره سال 2010 راهی سینماها شده بود و 752 میلیون دلار فروش کرد. اولین فیلم این مجموعه سال 2001 اکران شده بود.

ملداندری بعلاوه تاکید نمود در پی ساخته شدن ادامه های دیگری از انیمیشن های این کمپانی است که بخوان 3 از جمله آنهاست. بخوان 2 با فروش 400 میلیون دلاری در گیشه کارش را تمام کرد اما در دورانی اکران شده بود که پاندمی کووید بسیار گسترده بود. اما با این حال آن فیلم در اکران آنلاین خیلی پیروز ظاهر شد و سال 2022 بیش از 80 میلیون بار در نتفلیکس استریم شده بود. زندگی مخفی حیوانات خانگی 3 هم از دیگر پروژه هایی است که این کمپانی در کوشش ساخته شدنش است.

بهرام افشاری در یک روز چند نفر را به سینما کشاند؟

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت هیجان انگیز خر دوست داشتنی به سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت هیجان انگیز خر دوست داشتنی به سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید