ماریون کوتیار ملکه برفی معاصر می گردد، حضور در برج یخی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، حضور ماریون کوتیار برای بازی در نقش ملکه برفی در فیلم برج یخی ساخته لوسیل هادزیهالیلوویچ، تایید داد.

ماریون کوتیار ملکه برفی معاصر می گردد، حضور در برج یخی

به گزارش مهر، ماریون کوتیار پس از بازی در فیلم دختر کوچولوی آبی ساخته مونا آچاچی که در کن پخش شد، با کارگردان زن دیگری همکاری خواهد نمود و در فیلم لوسیل هادزیهالیلوویچ با عنوان برج یخی بازی می نماید.

این دو در سال 2004 در فیلم بی گناهی با هم همکاری نموده بودند.

این فیلم اولین همکاری هادزیهالیلوویچ و موریل مرلین تهیه کننده فرانسه و حقیقت خواهد بود. انتظار می رود در پی فیلم گوش خیزک که جایزه هیات داوران سن سباستین را از آن خود کرد، برج یخی جاه طلبانه ترین فیلم کارگردان تا به امروز باشد.

فیلمنامه برج یخی به صورت مشترک به وسیله جف کاکس و هادزیهالیلووچ نوشته شده و داستان آن در دهه 1970 اتفاق می افتد و داستان ژان، دختر نوجوانی را تصویر می نماید که از یتیم خانه ای در یک روستای کوهستانی فرار می نماید. او با رویا های بزرگ به پاریس می رود و در انباری پناه می گیرد که معلوم می گردد به عنوان استودیویی که ملکه برفی در آن فیلمبرداری می گردد استفاده می گردد. بازیگر این فیلم، کریستینا، زن 40 ساله ای است که ژان را در حمایت خود می گیرد و تأثیری خطرناک و قدرتمند بر دختر جوانی می گذارد که خود را در وی می بیند.

مرلین گفت: دینامیک قدرت بین این شخصیت فریبنده و دختر نوجوان بازتابی از ملکه برفی است و فضایی آینه ای ایجاد می نماید و عنصر فانتزی یک افسانه را زنده می نماید.

مرلین که تهیه کننده توهین اثر زیاد دویری و حقیقت ساخته هیروکازو کورئیدا بوده گفت که هادزیهالیلوویچ یک استوری برد برای این فیلم ارائه نموده است و با طراح صحنه برای ایجاد زیبایی شناسی به سبک ژرژ ملیس همکاری خواهد نمود.

انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم اوایل سال آینده در فرانسه آغاز گردد.

هادزیهالیلوویچ کارگردان 4 فیلم را در دو دهه گذشته بوده که با دهان ژان پی یر که در بخش نوعی نگاه جشنواره کن به نمایش عایدی، آغاز شد. بزرگترین موفقیت او تا به امروز تکامل است که سال 2015 جایزه برترین فیلمبرداری و جایزه ویژه هیات داوران سن سباستین را دریافت کرد.

ماریون کوتیار 47 ساله بازیگر فیلم های کارگردان هایی، چون استیون سودربرگ، مایکل مان، وودی آلن، ژاک اودیار و برادران داردن بوده است. او برای نقش های مختلفش در فیلم های بلاک باستر و مستقل معروفیت دارد و جوایز متعدد از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه فیلم بفتا دریافت نموده و سال 2010 به مقام شوالیه هنر و ادب فرانسه منصوب شده است. تا سال 2020، فیلم های کوتیار بیش از 3.6 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته اند.

منبع: فرارو

به "ماریون کوتیار ملکه برفی معاصر می گردد، حضور در برج یخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریون کوتیار ملکه برفی معاصر می گردد، حضور در برج یخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید