مجموعه علمی و چهار جلدی لوکا نوولی بازنشر شد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا (ایبنا)، این مجموعه علمی با ترجمه حسین ابوالقاسمی و علی خاکبازان برای اولین بار در سال 1397 از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شد و اکنون در سال 1401 به چاپ چهارم رسیده است.

مجموعه علمی و چهار جلدی لوکا نوولی بازنشر شد

نویسنده در این کتاب ها حاصل 30 سال تحقیق و پژوهش خود را به زبانی ساده، طنازانه و مجذوب نماینده برای گروه سنی بالای 9 سال (نونهال) بیان و توجه تعداد زیادی از بچه ها و نوجوانان را به این موضوع ها جلب نموده است.

سلام، من صفر هستم داستان واقعی هیچی است که میلیون ها میلیون ارزش دارد. در این کتاب مخاطبان با موضوع هایی همانند هیچ، تاریخچه علامت گذاری، تولد عدد صفر، شیوه برخورد اقوام مختلف با این عدد، به کارگیری عدد صفر در هندسه و... آشنا می شوند.

بر اساس این خبر، نویسنده در کتاب سلام، من زمان هستم با عنوان فرعی داستان واقعی یک همسفر با جمله ها و تصاویر طنز مخاطبان را با داده ها و مستندات علمی و تاریخی آشنا می نماید و کوشش نموده است ضمن پرداختن به قوانین و نظریه های مرتبط با زمان، با سفر به گذشته و آینده اثری مجذوب نماینده را به خوانندگان ارائه دهد.

سلام، من زمین هستم داستان واقعی یک سیاره منحصر به فرد است که تاریخ کره زمین را به زبانی مجذوب نماینده و طنزگونه روایت می نماید. در این کتاب به مواردی همانند پیدایش زمین، ساختار اتمی کره زمین، تغییرات آب و هوایی، انفجار بزرگ و پیدایش حیات بر روی این کره اشاره دارد.

سلام، من ربات هستم داستان واقعی یک دوست الکترونیکی است که از زبان یک ربات غیرمعمولی، به پیدایش ربات ها، انواع و توانمندی این موجودات می پردازد. رایانه ها، اسباب بازی ها و انواع ماشین ها در این کتاب مورد تحلیل قرار گرفته اند.

کپی رایت این آثار از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از ناشر ایتالیایی Francesco Brioschi Editore خریداری شده است.

این کتاب ها با شمارگان 2هزار و 500 نسخه به تازگی از سوی انتشارات کانون منتشر شده است و پیش تر نیز 9هزار و 700 نسخه از این آثار به چاپ رسیده بود.

علاقه مندان می توانند هر یک از این کتاب ها را با قیمت 40هزار تومان از فروشگاه های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مجموعه علمی و چهار جلدی لوکا نوولی بازنشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه علمی و چهار جلدی لوکا نوولی بازنشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید