انتشار کتابی از ژول ورن درباره رویای پرواز

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا ، کتاب روبورِ فاتح، نوشته ژول ورن، رمانی آینده نگرانه ای است که رویای پرواز و پیشرفت علم بشریت را به خواننده گوشزد می نماید. این اثر با ترجمه زهرا فلاح شاهرودی در نشر آفرینگان به چاپ رسیده است.

انتشار کتابی از ژول ورن درباره رویای پرواز

دو رقیب و دشمن بالقوه سرشناس از اعضای باشگاه هوانوردی فیلادلفیا، به همراه مهندسی ناشناس، قهرمانان این رمان هستند که جدال لفظی آن ها بر سر مباحث تخصصی به نبردی جانانه تبدیل می گردد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

دادلی در آلبانی، در استان نیویورک و وست پوینت در آموزشگاه نظامی، طی یادداشتی که بعد و میل جسم مذکور در آن محاسبه شده بود، نظر همکاران خود را اعلام کردند. اما بعدا معین شد این رصدگران به اشتباه گفته اند جسم مذکور شهاب سنگی بوده که فقط از لایه میانی جو عبور نموده است. پس، شئ مورد بحث ممکن نبود شهاب سنگ بوده باشد. به علاوه شهاب سنگ مذکور چگونه توانسته بود شیپور بزند؟

و البته بی فایده کوشیدند اصوات گوشخراش این شیپور را در زمره خطاهای شنوایی قرار بدهند. گوش ها در این مورد بیشتر از چشم ها دچار خطا نمی شدند. قطعا دیده بودند، قطعا شنیده بودند.

روبورِ فاتح اثر ژول ورن با ترجمه زهرا فلاح شاهرودی در 285 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و با قیمت 48 هزار تومان از سوی نشر آفرینگان (زیرمجموعه گروه انتشارات ققنوس) راهی بازار چاپ شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتشار کتابی از ژول ورن درباره رویای پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتابی از ژول ورن درباره رویای پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید