این نخستین پرتاب فضاپیمای نیوشپرد برای حمل مسافر در فضاست

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، این اولین پرتاب فضاپیمای نیوشپرد بلواوریجین است که برای حمل مسافر انجام می گردد. پس از بلند شدن از محل پرتاب موشک تگزاس در غرب، این موشک تا ارتفاعی بیش از 62 مایل بالاتر خواهد رفت، جایی که مسافران حدود سه دقیقه بی وزنی را تجربه نموده و منظره ها خیره کننده را از بزرگترین پنجره های ساخته شده در کپسول فضایی خواهند دید، سپس دوباره به جو پایین آمده و با چتر نجات فرود می آیند.

این نخستین پرتاب فضاپیمای نیوشپرد برای حمل مسافر در فضاست

بزوس روز دوشنبه در مصاحبه ای با سی بی سی گفت: من هیجان زده هستم. مردم مدام می پرسند که آیا مضطرب هستم. من واقعاً مضطرب نیستم. هیجان زده ام. کنجکاو هستم. می خواهم بدانم چه چیزی خواهیم آموخت.

بزوس گفت: ما آموزش دیده ایم، وسیله نقلیه و تیم آماده است و ما واقعاً از این بابت احساس خوبی داریم.

مسافران همراه جف بزوس، مارک بزوس برادر او، خلبان اسطوره ای والی فانک 82 ساله، مسن ترین فردی که تجربه پرواز در فضا را خواهد داشت و دانش آموز 18 ساله هلندی، الیور دیمن، اولین مسافر پولی و جوانترین مسافر این فضاپیما هستند.

به گزارش سی ان ان، پخش زنده پرتاب موشک نیوشپرد در ساعت 8 صبح روز 20 جولای به وقت منطقه زمانی شرقی در وب سایت این شرکت شروع می گردد. قرار است این موشک در ساعت 9 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(17:30 تهران) پرتاب گردد، البته پرتاب آن به شرایط آب و هوایی و عوامل تکنیکی بستگی دارد.

منبع: خبرکانادا

به "این نخستین پرتاب فضاپیمای نیوشپرد برای حمل مسافر در فضاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نخستین پرتاب فضاپیمای نیوشپرد برای حمل مسافر در فضاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید