با مجوز راهور، تردد ناوگان حمل پسماند شبانه روزی انجام می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، خبرگزاری خبرنگاران-در نشستی که به منظور تعامل و همکاری پلیس راهور تهران عظیم با سازمان مدیریت پسماند برگزار گشت با درخواست این سازمان مبنی بر تردد خودروهای حمل پسماند و ماشین آلات برف روبی در کلیه ساعات شبانه روز موافقت شد.

با مجوز راهور، تردد ناوگان حمل پسماند شبانه روزی انجام می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، نشست همکاری و تعامل سازمان با پلیس راهورتهران عظیم با حضور سرهنگ محمد رزاقی معاون عملیات، سرهنگ مسلم موسوی پناه رییس اداره حمل و نقل و سرهنگ مرتضی گنجی رییس اداره حقوقی پلیس راهور تهران عظیم به همراه مهدی نصرزاده معاون اقتصادی و اداری، مجید نوربخش معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق، مهدی احمد مهرابی معاون پسماندهای ساختمانی و عمرانی و علیرضا رباطی معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند برگزار گردید.

در این جلسه که در ادامه جلسات پیشین و در تکمیل توافقات اجرا شده سازمان با پلیس راهور بود، مقرر شد ساماندهی ناوگان حمل پسماند با تجمیع پتانسیل های دوطرف بهبود یابد و با ورود پلیس راهور به عنوان ضابط قضایی از تخلفات ناشی از فعالیت خودروهای حمل پسماند جلوگیری گردد.

در این نشست، معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند از آشکارسازی پلاک خودروهای ناوگان حمل پسماندهای شهری در آینده ای نزدیک اطلاع داد و گفت: این اقدام به منظور سهولت در انجام ماموریت های پلیس راهور صورت می گیرد و تا چند روز آینده انجام خواهد شد .

رباطی با تاکید بر لزوم تردد شبانه روزی خودروهای حمل پسماند با توجه به وظایف و ماموریت های ذاتی آن ها، خواستار آزاد سازی تردد این ناوگان در 24 ساعت شبانه روز و بدون ممنوعیت زمانی شد که پلیس راهور تهران عظیم با این درخواست موافقت کرد.

مهرابی، معاون پسماندهای ساختمانی و عمرانی نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد تا با کنار هم قرارگرفتن پتانسیل ها و استفاده از ظرفیت قانونی دو مجموعه، امکان برخورد با متخلفان تخلیه غیرمجاز زباله فراهم گردد و با تعامل پلیس راهور کیفیت زیست محیطی شهر از این جنبه ارتقاء پیدا کند.

در سرانجام این نشست حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مفاد توافق های اجرا شده بین دو طرف اعلام کردند و مقرر شد پس از اصلاحات لازم این مفاد به امضای روسای دو مجموعه برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "با مجوز راهور، تردد ناوگان حمل پسماند شبانه روزی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مجوز راهور، تردد ناوگان حمل پسماند شبانه روزی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید