جنون کاربران مصری به علت ناپدید شدن خواننده زن

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، کاربران مصری در رسانه های اجتماعی به علت ناپدید شدن آمال ماهر خواننده زن آن کشور در جنون و پریشانی به سر می برند.

جنون کاربران مصری به علت ناپدید شدن خواننده زن

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا به نقل از میدل ایست آی، فعالان حقوق بشر و اتحادیه موسیقی دانان مصر به درخواست های آنلاین برای کسب اطمینان خاطر و اثبات اینکه آمال ماهر خواننده مصری سالم است و در پی ترس از ناپدید شدن اش پیوسته اند.

این اقدامات در پی پست فیس بوکی در ژوئن گذشته صورت گرفت که در آن ماهر گفت که به علت شرایط خود و برخلاف میل ام از عرصه موسیقی استعفا می دهد.

سپس در پی یک دوره طولانی سکوت هفته گذشته پستی در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی منتشر شد که او را در ساحل نشان می داد و در آن نوشته شده بود: حال تابستانی، دلم برای همه تان تنگ شده است.

هانی شاکر رئیس سندیکای موسیقیدانان مصر اعلام نمود که آن سندیکا چندین بار کوشش نموده با ماهر تماس بگیرد اما کوشش ها بی نتیجه بوده است. او اعلام نمود: سندیکا با خانواده این هنرمند نیز تماس گرفته است.

شاکر طی مصاحبه ای گفت که خانواده ماهر تایید کردند که حال او خوب است و شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص ناپدید شدن او صحت ندارد. با این وجود، کاربران شبکه های اجتماعی متقاعد نشدند و همچنان از هشتگ هایی با مضمون آمال ماهر را نجات دهید، آمال ماهر در خطر است و آمال ماهر کجاست استفاده کردند.

پست فیس بوک ماهر در ساحل بیش از 40000 نظر دریافت نموده است که بیش تر از جانب کاربرانی است که از این پست اطمینان ندارند.

بسیاری در توئیتر برای کسب آگاهی در خصوص ناپدید شدن ادعایی ماهر نظر داده اند و از آن هنرمند خواسته اند که یک پخش زنده داشته باشد تا به مخاطبان اش درباره سلامت و امنیت خود اطمینان دهد. در میان کسانی که خواهان جزئیاتی در خصوص محل نگهداری و شرایط ماهر بوده اند می توان به نهاد ابوالقمسان رئیس مرکز مصری برای حقوق زنان اشاره نمود.

قمسان می گوید: سوالات باید از پلیس مصر و دادستان عمومی پرسیده گردد. او گفت که برای یاری به ماهر باید اقدامات بیشتری انجام گردد.

در ژوئن 2021 میلادی، این خواننده زن مصری پستی را در حساب کاربری خود در فیس بوک منتشر کرد که در آن از جدایی اش از عرصه موسیقی اطلاع داد و نوشت: مخاطبان عزیزم که سال ها از من حمایت کردند و همراه همیشگی من بودند به علت شرایط شخصی و برخلاف میل ام خروج کامل خود را از جامعه هنری و فعالیت های هنری اعلام می کنم.

سپس در فوریه امسال، ماهر در اعلامیه ای مبنی بر بازگشت به عرصه موسیقی خطاب به طرفداران اش در توئیتی نوشت: قول می دهم نزدیک شما و در میان شما باشم زیرا اینجا جای من است.

منبع: فرارو

به "جنون کاربران مصری به علت ناپدید شدن خواننده زن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنون کاربران مصری به علت ناپدید شدن خواننده زن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید