خالقی: 14 میلیارد سرمایه گذاری برای استارتاپ های حوزه فولاد نتیجه برگزاری اولین ریورس پیج اینوتکس

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، دبیر شبکه فن بازار ملی ایران درباره برگزاری اولین ریورس پیج نمایشگاه اینوتکس 2021 در حوزه فولاد شرح داد و گفت: در این دوره 14 و نیم میلیارد تومان قرارداد همکاری منعقد شد.

خالقی: 14 میلیارد سرمایه گذاری برای استارتاپ های حوزه فولاد نتیجه برگزاری اولین ریورس پیج اینوتکس

محمدصالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران و نماینده ایران در 8 کشور درحال توسعه در اولین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2021 در مصاحبه با خبرنگار فناوری وبلاگ وردپرسکارا اعلام کرد: نمایشگاه اینوتکس رویداد ها و برنامه های متعددی دارد که یکی از آن ها رویداد های ارائه احتیاج است که صنعت به اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور آن را ارائه می نماید.

خالقی ادامه داد: 4 رویداد ارائه احتیاج یا ریورس پیچ را در 4 روز برگزاری نمایشگاه خواهیم داشت که امروز در رویداد حوزه فولاد برگزار گردید و سه رویداد فین تک، تجهیزات پزشکی، درودگری و مبلمان سازی در سه روز به جامانده برگزار خواهند شد.

وی مطرح نمود: در این رویداد مجموعه ها احتیاج های خود را ارائه می دهند نکته قابل توجه این است که در هر رویداد یک بروکر برای حصول نتیجه و عقد قرارداد با آن ها پیگیر خواهد بود.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران گفت: در رویداد ریورس پیچ امروز حوزه فولاد؛ جمعا مبلغ 14 و نیم میلیارد تومان قرارداد همکاری بین صنعت و اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور (3 استارتاپ) منعقد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خالقی: 14 میلیارد سرمایه گذاری برای استارتاپ های حوزه فولاد نتیجه برگزاری اولین ریورس پیج اینوتکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالقی: 14 میلیارد سرمایه گذاری برای استارتاپ های حوزه فولاد نتیجه برگزاری اولین ریورس پیج اینوتکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید