خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات یزد 31 شهریور 99 است

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، یزد - خبرنگاران- مدیرخانه مطبوعات یزد با بیان اینکه تا به امروز 81 اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی مطبوعات استان ارسال شده است، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 31 شهریور ماه 99 است و زمان هم تمدید نمی گردد.

خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات یزد 31 شهریور 99 است

فرزاد فیضی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ وردپرسکارا با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی مربوط به بخش اصلی جشنواره است ،اعلام کرد: علاقه مندان ارسال آثار را به دومین جشنواره فصلی روزنامه نگاران، نویسندگان و وبلاگ وردپرسکارا رسانه های استان اعم از نشریه های مکتوب، پایگاه های خبری، نشریه های الکترونیک غیر برخط، سرپرستی نشریه های سراسری و همچنین نمایندگان خبرگزاری های فعال استان به روزهای پایانی موکول ننمایند.

وی تاکید نمود: این جشنواره در بخش های سرمقاله و یادداشت، عکس (خبری و غیرخبری)، گزارش ، مصاحبه ، اینفوگراف و بخش ویژه و جایزه فصل برگزار می گردد.

به گفته این فعال رسانه ؛ بخش ویژه جشنواره در سه بخش جهش فراوری و رسانه ، سرمایه گذاری در شهر میراث جهانی یزد و توسعه فناوری های نوین صنعت ساخت و ساز و جایزه ویژه هم در زمینه آگاهی بخشی در موضوع ویروس کروناست.

فیضی ادامه داد: آثار ارائه شده باید اول فروردین 1399 تا 31 شهریورماه جاری در یکـی از نشـریه های محلـی، سراسـری، پایگاه های خبری و یا خبرگزاری های دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات منتشر شده باشد و زمانبنـدی انتشار مطالب در مورد بخش جایزه فصل(آگاهی بخشی در مورد ویروس کرونا) از فاصله زمانی اول اسفند ماه 1398 تـا 31 شهریور 1399 است.

مدیرخانه مطبوعات یزد با بیان اینکه آثار چاپ شده در بولتن های داخلی و نشریه های دانشجویی، سایت ها و وبلاگ ها،کانال ها و غیره قابل قبول نیست ، گفت: نام نگارنده باید در اثر درج شده باشد و در صورتی که مطلب با نام مستعار چاپ شده باشـد ، بـرای هـر اثـر بـه صـورت جداگانه تاییدیه مدیر رسانه الزامی است.

وی افزود: در صورت انتخاب یک اثر مشترک و گروهی به عنوان اثر برگزیده توسط هیئت داوران ، گروه فراوریی به عنوان برنده اعلام شده و تنها یک جایزه به آنها تعلق می گیرد و شرکت نمایندگان در موضوع عکس ضروری است علاوه بر ارسال نسخه چاپ شده در نشریه ، اصل اثر را همراه لوح فشـرده ارسـال نمایند.

مدیرخانه مطبوعات یزد گفت: هر متقاضی می تواند حداکثر چهار اثر در بخش اصلی و 6 اثر در بخش ویژه و سه اثر در بخش جایزه فصل ارسال و از ارسال آثـار اضافی به دبیرخانه خودداری کند و آثار اضافی به صورت تصادفی توسط دبیرخانه جشنواره حذف می گردد.

وی افزود: آثار بخش ویژه و جایزه فصل در رشته های سرمقاله، خبر،گزارش، یادداشت، عکس و مصاحبه قابل قبول است مطالبی که در بخش ویژه شرکت داده می گردد در بخش های دیگر پذیرش نمی شوند.

فیضی توضیح داد: ارسال تمامی صفحه ای که اثر در آن چاپ شده الزامی است و بریده جراید قابل پذیرش نیست ؛ شرکت کننـدگان بایـد مطلـب خود را در صفحه با شبرنگ تعیین کند و نیازی به ارسال دیگر صفحه روزنامه نیست.

وی افزود: داوری آثار توسط استادان برجسته رشته های روزنامه نگاری و علوم ارتباطات انجام می گردد که نام نفرها طبق زمـان بنـدی جشنواره اعلام می گردد و شرکت نمایندگان باید آثارشان را در سایت جشنواره به آدرس www.pressfestival.ir بارگذاری نمایند.

جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، دبیرخانـه سـتاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت هـای مردمـی شهرداری ،سازمان نظام مهندسی ساختمان ، خانه مطبوعات با هـدف رشـد کیفی، افزایش فراوری محتوا در رسانه هاو همچنین شورآفرینی و ایجاد رقابت در بین اصحاب رسانه استان برگزار می گردد.

فعالیت پنجمین دوره هیأت مدیره خانه مطبوعات یزد از دهم خرداد 1396 و پس از برگزاری انتخابات این تشکل صنفی غیردولتی همزمان با دیگر استان ها به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.ir شروع شد.

خانه مطبوعات استان یزد هم اکنون 170 عضو اصلی و افتخاری دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات یزد 31 شهریور 99 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات یزد 31 شهریور 99 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید