ساخت اسکله قایق های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، میراث آریا/ براساس گزارش های بدست رسیده، ساخت اسکله قایق های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.

ساخت اسکله قایق های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است

مجید محمودی در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور شهرداران و رئیس کمیته های 10 گانه این ستاد در سالن کوثر استانداری برگزار شده بود، گفت: با توجه به استقبال گردشگران از قایق های تفریحی و به منظور تقویت ایمنی و ساماندهی این ظرفیت، ساخت اسکله قایق های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر افزود: هدف از تشکیل این جلسه شناسایی مسائل سالهای قبل در حوزه گردشگری و برنامه ریزی لازم برای به حداقل رساندن این مسائل در امسال بوده که باید پس از ارزیابی اجرایی و عملیاتی گردد.

او ادامه داد: ما در سطح استان 31 پروژه را با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 550 میلیارد ریال تعریف کردیم و در کنار این عدد کوشش می گردد به همت شهرداری های استان، تا یک ماه قبل از انتها سال 1200 چشمه تازه سرویس بهداشتی در سراسر احداث گردد.

در ادامه این جلسه اسماعیل سجادی منش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به شروع فصل گردشگری در استان و آب و هوای مطبوع این فصل، نیازمند ایجاد آمادگی لازم برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران هستیم که انتظار می رود کمیته های مربوطه براساس توضیح وظایف محوله عمل نموده و زمینه لازم را فراهم نمایند.

او اعلام کرد: انتهاه مسافری برای استفاده گردشگران از گشت دریایی مهم بوده و امیدواریم این ظرفیت تا انتها سال ایجاد گردد.

سجادی منش با اشاره به اهمیت کنترل بازار در ایام پیک سفر افزود: تامین و توزیع کالای اساسی با نظارت دقیق بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش عرضه و تقاضا و موج گرانی بسیار در اولویت است و حتما دنبال خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در انتها گفت: ما آمادگی پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری به بخش خصوصی را داریم و برای بهبود زیرساختهای این حوزه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

منبع: همگردی

به "ساخت اسکله قایق های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت اسکله قایق های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید