عکس ، رونمایی از مدل نو ماشین مورد علاقه مستر بین!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، مینی کوپر نو همان ماشین محبوب مستر بین کمدین مشهور انگلیسی با طراحی مینیمال و نمایشگر گرد بزرگ رونمایی شد.

عکس ، رونمایی از مدل نو ماشین مورد علاقه مستر بین!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا ، طراحی مینیمال کابین مینی کوپر نو با یک نمایشگر گرد بزرگ از شاخص ترین ویژگی هاست و از نظر زیباشناسی مناسب دنیای مدرن تر شده است.

بر اساس گزارش مجله خودرو، غربیلک فرمان مینی کوپر نو در موقعیت ساعت 2 و 10 ضخیم تر شده و دکمه های چندکاره روی آن نیز بزرگ تر به نظر می رسد. پارچه بکار رفته روی داشبورد از الگوی متفاوتی در سمت راننده و سرنشین استفاده می نماید. زمانی که مالک خودرو را روشن کند نورپردازی زیبایی در بخش پایینی داشبورد نمایان خواهد شد

در جلو تریم پهن و هشت ضلعی و جلوپنجره زیر آن و چراغ های جلو LED و دو نوار افقی به چشم می خورد و در کنار ما را به یاد نسخه های احیا شده از مینی در زمان خرید به وسیله بی ام و می اندازد.

در بخش پشتی خودرو نیز چراغ های سه گوش نو دیده می شوند. اگرچه خروجی های اگزوز زیر خودرو پنهان هستند اما تصاویر جاسوسی مدل کوپر S نشان دهنده نصب خروجی اگزوز در مرکز سپر بوده اند.

در بخش فنی مدل برقی (پایه) به پیشرانه 181 اسبی و برد حرکتی 300 کیلومتری مجهز شده است و کوپر SE با پیشرانه برقی با 215 اسبی و برد 400 کیلومتری ساخته می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ وردپرسکارا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، رونمایی از مدل نو ماشین مورد علاقه مستر بین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رونمایی از مدل نو ماشین مورد علاقه مستر بین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید