فروش مجدد دیگنیتی در اردیبهشت 1400 انجام می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، کراس اوور دیگنیتی پرایم محصول نو گروه بهمن و در حقیقت یک خودرو چینی به نام دانگ فنگ ix5 است که با نام دیگنیتی به بازار عرضه می گردد. این کراس اوور ابعاد و میزان به نسبت بزرگی دارد و در دسته کراس اوورهای سایز میانه رده بندی می گردد. اکنون اولین شرایط فروش این خودرو برای سال 1400 انجام شد. رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به استقبال گسترده از آن، از فروش مجدد دیگنیتی در ماه آینده اطلاع داد.

فروش مجدد دیگنیتی در اردیبهشت 1400 انجام می گردد

امیر میرمنصف معاون مدیر عامل و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تشکر از استقبال مشتریان از اولین طرح فروش دیگنیتی گفت: این خودرو به صورت نقد با قیمت 749 میلیون و 500 هزار تومان در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش رسید و با استقبال گسترده متقاضیان خرید خودرو روبه رو شد.

گارانتی پایه این کراس اوور مونتاژی 3 سال یا 100 هزار کیلومتر است و مشتریان می توانند بسته های گارانتی بیشتر را به صورت مجزا خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید: آخرین شرایط فروش فوری دیگینیتی

وی با اعلام فروش مجدد دیگنیتی گفت: ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی دیگنیتی گویای آن است که مردم به محصول نو گروه بهمن اعتماد دارند و به این اطمینان رسیدند که دیگنیتی مطابق با سلایق و علایق آنها و با کیفیت خوب عرضه شده است.

این کراس اوور سبک طراحی کوپه را دارد و به موتور 1.5لیتری توربو شارژر 148 اسب بخار با گشتاور 220 نیوتن متر مجهز است. بعلاوه جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی دیگنیتی پرایم می رساند.

سقف پانوراما، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، در صندوق برقی، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی، کروز کنترل و محدودنماینده سرعت، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، جایگاه برقی راننده، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین ثبت وقایع و … ازجمله امکانات دیگنیتی پرایم است.

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ وردپرسکارا بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "فروش مجدد دیگنیتی در اردیبهشت 1400 انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش مجدد دیگنیتی در اردیبهشت 1400 انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید