فارس من، مصاحبه دکتری مهم تر از آزمون کتبی است

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه مصاحبه دکتری مهم تر از امتحانی است که به صورت آزمون کتبی دانشجو ارائه می نماید، گفت: صحبت و گفت و گو تیم آنالیز کننده امری حیاتی و واجب است و باید این کار انجام گردد.

فارس من، مصاحبه دکتری مهم تر از آزمون کتبی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ وردپرسکارا، مردم در سامانه فارس من درخواست حذف مصاحبه کنکور دکترا را مطرح نموده اند.

خبرنگار این سوژه را پیگیری نموده است.

یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت و گو با خبرنگار علمی و دانشگاهی وبلاگ وردپرسکارا در این رابطه با بیان اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی علی الخصوص دوره دکترا باید با دو شاخص انتخاب شوند، ادامه داد:عضو هیات علمی ما در داخل دپارتمان در چه زمینه تحقیقاتی برای کشور کار می نماید و با کدام بخش صنعتی کار انجام می دهد و برای توسعه و پیشرفت آن بخش صنعتی کار عملی می نماید.

وی ادامه داد:بنابراین دانشجویی را انتخاب می کنیم که توانایی و استعداد و قابلیت متناسب با این کاری باشد که ما در حال اجرا آن هستیم.

مصاحبه تیم آنالیز کننده با دانشجو دکتری امری حیاتی و واجب است

فتح الهی خاطر نشان کرد: آنالیز رزومه دانشجو، بیوگرافی دانشجو، سوابق تحصیلی و پژوهشی و به علاوه صحبت و گفت و گو تیم آنالیز کننده با دانشجو دکتری امری حیاتی و واجب است و باید این کار را انجام دهیم.

مصاحبه دکتری مهم تر از آن امتحانی است که به صورت آزمون کتبی دانشجو ارائه می نماید

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس یاد آور شد: مصاحبه دکتری مهم تر از آن امتحانی است که به صورت آزمون کتبی دانشجو ارائه می نماید.

وی با تاکید بر اینکه مصاحبه بخش بسیار مهمی است که یاری می نماید اولا دانشجو در موقعیت خاصی قرار بگیرد و از استعداد خود برای پیشرفت کشور استفاده کند و دوما چون عضو هیات علمی برای بخش صنعتی کار می نماید دانشجو می تواند از محل آن پروژه حقوقی دریافت کند و در مقابل کاری انجام می دهد و عضو هیات علمی می تواند تعهدات پژوهشی خود را در آن صنعت به خوبی انجام دهد بنابراین یک کار بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، مصاحبه دکتری مهم تر از آزمون کتبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، مصاحبه دکتری مهم تر از آزمون کتبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید